Bästa lurarna med mic till Iphone

Permalänk
Medlem

Bästa lurarna med mic till Iphone

Tjenare, Undrar vilka lurar ni skulle rekommendera till Iphone?
Vill inte ha in-ear utan antingen helt omslutande eller liknande.
Har kikat lite på Urbanears och dom verkar ganska så vettiga, men finns det några som ni tycker är bättre eller vad har ni för några?
Ska ju tilläggas att jag gärna vill ha med mic så man slipper fippla upp mobilen och härja när man cyklar t.ex. och måste svara.

Tack för svar PFH

Permalänk
Medlem
Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

jaa har ju ett par porta pro sen innan så det är ju inget fel med ljudet iaf;) Men det jag tycker är lite jobbigt med dom är att jag typ får ont utanpå öronen. Vettefan hur jag ska förklara det men när jag har använt dom länge så känns det inte så behagligt. därför letar jag ettpar som är lite mjukare eller som sitter runt öronen och inte utanpå

Permalänk

Jag har också sökt en del, men tycker det är väldigt svårt att hitta några bra, några jag köpte dem här http://lux-case.se/iphone-tillbehor/iphone-4-accessories/earp... -iphone-4.html Det är helt normalt, men var riktigt nöjd med det och det fungerar perfekt. Hoppas du hittar den

Permalänk
Medlem
Skrivet av jennymayerhof:

Jag har också sökt en del, men tycker det är väldigt svårt att hitta några bra, några jag köpte dem här http://lux-case.se/iphone-tillbehor/iphone-4-accessories/earp... -iphone-4.html Det är helt normalt, men var riktigt nöjd med det och det fungerar perfekt. Hoppas du hittar den

Ser ju ut som orginal lurarna?
( Hörlurar Och Högtalare )

Väntar bara på att mina koss ska gå sönder så ska jag köpa med mic

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

jaa letar efter ett par som sluter runt öronen, och som har mic. Ingen som har några bra förslag?

Permalänk
Medlem

äh ingen som har nått bra förslag på lurars?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kör med urbanears, och måste säga att jag får mycket klagomål om att folk inte hör mig så bra, så jag måste hålla i micen precis vid munnen. Och då försvinner ju lite av tanken med hands free.

Sen ett litet problem med heltäckande lurar är att det är svårt att veta hur högt man pratar. Har kommit på mig själv med att sitta och småskrika i tunnelbanan några gånger.