Permalänk
Medlem

Terran BC

Starcraft-inspirerat:

YouTube - GingerCruiser 2010

Bildinlägg
Permalänk
Medlem
Skrivet av johanna_l:

här e mitt bidrag som jag gjorde med barnet jag är au pair för. det är ett hexhus

Uploaded with ImageShack.us

HAHAHAHAHAHA Du får min röst xD

Permalänk
Medlem

mitt bidrag igen.

Mitt lilla bidrag "White Trash"

Permalänk
Medlem

http://img6.imageshack.us/img6/2059/p1000383q.jpg
Här är mitt bidrag

Kolla gärna även mitt galleri här på SweC : http://www.sweclockers.com/galleri/6487-pepparkaks-eiffel

God Jul, och hoppas ni gillar det

Visa signatur

Cause I'm a Dreamhacker yes I am
[ Gigabyte GTX460 @ 980 Mhz , 2500K @ 4,7 Ghz ]

Permalänk
Medlem

Känner igen denna, har inte du byggt en väldigt liknande föregående år ?

Visa signatur

Cause I'm a Dreamhacker yes I am
[ Gigabyte GTX460 @ 980 Mhz , 2500K @ 4,7 Ghz ]

Permalänk

Årets bidrag - Vita huset!

Pepparkaka covered in vit choklad.

Och i enlighet med traditionen kom jag precis på att jag glömt nickname...Bifogas vid tvivel.

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Skrivet av ZizZon:

Känner igen denna, har inte du byggt en väldigt liknande föregående år ?

Jag tänkte det samma

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jag tänkte det samma

Haha ni har helt rätt , huset är iprincip detsamma som tidigare år, men om ni tittar på bilden i förra årets tävling ser ni vilken skillnad det faktiskt är! Betydligt mer fönster, tror vi räknade till 387 utskurna rutor

Permalänk
Medlem

det va inte dåligt duh!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3 Nätagg: Corsair VX550
Mobo: MSI 870A-G54 CPU: PH2x4 965@4,0GHz - NH-U12P
GPU: 560Ti DirectCUII HDD: Spinpoint F3 500GB, WD Green 2TB
Minne: Corsair XMS3 1600MHz 4GB

Permalänk
Medlem

Fasen! vad snyggt

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem

Tack för all fin respons! Förövrigt får vi nog se årets tävling som körd i diket , "Slayzor" verkar inte veta vad han pysslar med :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurrann:

Tack för all fin respons! Förövrigt får vi nog se årets tävling som körd i diket , "Slayzor" verkar inte veta vad han pysslar med :/

Kommer lägga upp en ny omröstning nu ikväll, kommer ta med alla bidrag som postas via mejl och i tråden. Kommer inte ta med dom som inte har med lapp med sitt nick på sin byggsats.

Röstningen kommer avslutas kl 12 den 31:e, och så koras vinnaren på kvällen. (Ger lite extra tid pga av att det blev lite fel från första början.)

Slayzor tog bara med dom bidrag som han fått via mejl och som kan tyckte kunde verifieras. Att det sedan blev fel vid skapandet av omröstningen är synd, men det kan hända alla.

Permalänk
Medlem