Permalänk
Medlem
Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanna_l:

varför "gamer" de e ju inte så att ja hittar på att jag gillar att spela för att få uppmärksahet....
jag har spelat tvspel sen nintendo 64 kom ut o det har bra fortsatt med xbox och xbox 360 så nog gillar jag att spela:D
kommer köpa halo reach och cod black ops samma dag som de kommer ut så inte e jag nån fejk gamer här

Nio offence men, hade du inte själv sagt det två gånger i samma inlägg hade det inte låtit lika fejk...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Skrivet av Martiis:

Nio offence men, hade du inte själv sagt det två gånger i samma inlägg hade det inte låtit lika fejk...

tolka det hur du vill..

Permalänk
Medlem

<- Ungefär så, fast större.
Och lite mindre galen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Senaste bilden på mig i svid.. Inte ofta det händer hehe.. Finns säkert bättre bilder på mig på datorn.

Edit: Finns några med mig på playan aka sandviksbadet men hur lyckade dem är då jag ser ut som ett bombnedslag vet jag inte..

Permalänk
Medlem

Mera jag, mindre ben.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Tror inte jag förändrats så mycket genom åren..
Blir en gammal bild tills jag får tummarna ur röven och tar ett kort eller hittar en tjej som kan de där med att ta kort

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Liten bild och otroligt ful men det är ändå min favorit.

Visa signatur

AMD X2 3600+ @ 3000Mhz, ASUS M2R32-MVP, 4096Mb Corsair DDR2 800, Gecube Radeon HD3850

Permalänk

Bilden jag la upp i somras var inte så värst seriös, inte heller "modemvänlig". Typ 7 meg tror jag...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Tagen i somras innan min ögonlaser operation.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Togs i somras

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Never mind.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Allstaar:

Wow ska vi ligga?

Dig ser jag i skolan hela tiden men vill du ligga?

Ska vi ligga?

Hahaha va bara tvungen att flippa ur. Förlåt men Flashbacksanden kom in i mitt huvud.

Ska vi banna?

Seriöst, sluta larva dig (er).

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Allstaar:

Jag ska förlåt, första gången på 6år som jag får en tillsägelse.

Mvh

Hey hey, nu ger du mig dåligt samvete för att jag lät barsk.
Ingen skada skedd, nu återgår vi till topic.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Tycker ditt hem ser ut som ett besök på sjukhuset skrämmande det måste vara att bo där

Om det nu är ditt (vardagsrum?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mackan50:

Tycker ditt hem ser ut som ett besök på sjukhuset skrämmande det måste vara att bo där

Om det nu är ditt (vardagsrum?)

Sjukhus?
Pga sambon gillar lantligstil?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem

Edit: Sudd.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Ser ut som en 88:a?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Noterar att jag fortfarande får e-post från den här tråden/det här forumet en gång i halvåret, helt utan logisk förklaring.

Roligt att både tråden och forumet tuffar på. Känner inte igen många aktiva användare längre. Kanske är dags att kontrollera om håret sitter kvar på skallen.

Visa signatur

» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.

Permalänk
Medlem

Såg att man hade dumpat ett kort 2007. Men tänkte att det var lika bra med att lägga upp en uppdatering.

Up to date 2011.01.23:

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd

.

Permalänk
Medlem

Från i somras:

Permalänk
Medlem

Följer modet hos flera Sweclockare, med att ha skägg. Förövrigt så är det min favorit tröja på bilden, det är Dolphan när han var med i Rocky och så står det "I must break you" under honom.

Visa signatur

Nanananananananananana.....nananananananananana.... BATMAN!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dags föruppdatering. Beware!

/xJom

Visa signatur

Läs om mig här: http://xjom.se/page1001.html

CPU: E6300@3,220 GHz+Scythe Infinity; Mobo: Asus P5B Deluxe; Minne: 2 Gb OCZ Nvidia SLI PC8500 ; Grafik: HD4670 512 Mb@Stock; 3DMark05:?????; 3DMark06:8345; 3DMark01SE: ?????; HDD: Raptor 36Gb+WD500Gb, Nätagg: Silverstone Zeus ST56ZF.

Permalänk
Medlem

Jag ska då fan bjuda på mig själv och slänga upp en riktig äcklig bild, även jag går i trenden att ha skägg på sweclockers. I skrivande stund är det borta dock.

Här är en annan ifrån Mars 2010.

Och här är från ett gigg December 2010.

Nu vet ni hur jag såg ser ut när ni vill bjuda mig på en öl eller två!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.