Program för att hålla reda på videoklipp?

Permalänk
Medlem

Program för att hålla reda på videoklipp?

Har nyss börjat göra filmer igen efter många års uppehåll. Håller på med bil-filmer så det blir en hel del material som jag redan efter bara några timmars filmande har svårt att hålla koll på. Det jag skulle behöva är något program där jag kan lägga in film klippen, markera under vilka tider highlightsen är och gärna möjlighet att spela upp highlightsen direkt utan att behöva spola runt för att hitta dem. Skulle också vilja kunna skapa beskrivningar till klippen (kanske 3-4 meningar under varje klipp som kan ses när man letar efter rätt klipp).

Finns det något sådant organisations-program? Ni Behöver inte säga vegas, after effects eller liknande, är inte det jag eftersöker. Tack på förhand!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 2700K @ 4.4ghz | Arctic Freezer i30 | Crucial 16GB | Asus P8Z68-V | FPS 650W 80+ Gold | GeForce 9800GT | Samsung 830 128GB SSD | 2 TB | Fractal R3
Renderings-burken: Intel Quad Q6600 G0 @ 3.5ghz | TRUE | Gigabyte P35-DS4 | Corsair 4GB | Raptor 74 GB 10000RPM | 1TB | Corsair Powersupply 520W | GeForce 7600GT | Nzxt Hush

Permalänk
Medlem

Hejsan! Ant movie catalog är ett program som iofs som namnet antyder är till för att katalogisera filmer, men kanske skulle kunna vara någonting att titta på iaf. I deras forum kan man hitta många olika moddar, kanske det finns nån som passar dig bra!

MVH Px

Permalänk
Medlem
Skrivet av pxeciffo:

Hejsan! Ant movie catalog är ett program som iofs som namnet antyder är till för att katalogisera filmer, men kanske skulle kunna vara någonting att titta på iaf. I deras forum kan man hitta många olika moddar, kanske det finns nån som passar dig bra!

MVH Px

Kanon tips på nåt åt rätt riktning, ska kika närmare på det!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 2700K @ 4.4ghz | Arctic Freezer i30 | Crucial 16GB | Asus P8Z68-V | FPS 650W 80+ Gold | GeForce 9800GT | Samsung 830 128GB SSD | 2 TB | Fractal R3
Renderings-burken: Intel Quad Q6600 G0 @ 3.5ghz | TRUE | Gigabyte P35-DS4 | Corsair 4GB | Raptor 74 GB 10000RPM | 1TB | Corsair Powersupply 520W | GeForce 7600GT | Nzxt Hush