windows service pack 2 FEL Hjälp! [Vista]

Permalänk
Medlem

windows service pack 2 FEL Hjälp! [Vista]

Hej

Jag har försökt att fixa polarens gamla laptop utan framgång, felet är att när jag ska uppdatera hans dator till sp2 med Windows update. Så händer det här: Det står att den installerar men efter 30 sekunder så står det att den är klar med installationen fast det kan inte stämma eftersom det tar ungefär upp till 1 timma att installationen ska blir klar. Så jag provade ladda ner Windows service pack 2 manuellt men när jag gör det så står det att jag ska installera service pack 1 fast jag redan har det? Så nu till frågan någon som vet hur man fixar felet?

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019

Permalänk
Medlem

Nu tar vi det från början, vilket operativsystem rör det sig om? Windows XP? Windows Vista? Windows 7?

Visa signatur

ASUS Prime Z270-A | i7 7700K | GTX 1070 | 16GB RAM | Samsung 850 EVO 500GB | FD Newton R2 650W | FD Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dackis:

Nu tar vi det från början, vilket operativsystem rör det sig om? Windows XP? Windows Vista? Windows 7?

Windows vista

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådtitel uppdaterad*

Jag la till vilken Windowsversion det rörde sig om, så folk lättare kan hjälpa dig.

Permalänk
Medlem

Välj språk och spara filen på skrivbordet, stäng alla andra program och starta installationen.
http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?display...
(antog att det gäller 32-bitars version av Vista)

Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfons:

Välj språk och spara filen på skrivbordet, stäng alla andra program och starta installationen.
http://www.microsoft.com/downloads/sv-se/details.aspx?display...
(antog att det gäller 32-bitars version av Vista)

Ska prova kommer med edit senare.

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019