HTC Legend - Bluetooth till bilstereo + mobil i ficka = lagg?

Permalänk
Medlem

HTC Legend - Bluetooth till bilstereo + mobil i ficka = lagg?

Brukar spela musik i bilen genom stereons inbyggda bluetooth mot mobilen (HTC Legend), och något jag stör mig så otroligt mycket på är att om jag har mobilen liggandes i fickan, med knapplås på, så hackar/laggar ljudet som fan för att bara göra det någon gång ibland om jag lägger mobilen fritt någonstans.

Förstår inte hur det går till då mobilen har knapplåset på och man inte rör powerknappen. Någon som har någon förklaring och kanske någon lösning?

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Skrivet av ultima:

Brukar spela musik i bilen genom stereons inbyggda bluetooth mot mobilen (HTC Legend), och något jag stör mig så otroligt mycket på är att om jag har mobilen liggandes i fickan, med knapplås på, så hackar/laggar ljudet som fan för att bara göra det någon gång ibland om jag lägger mobilen fritt någonstans.

Förstår inte hur det går till då mobilen har knapplåset på och man inte rör powerknappen. Någon som har någon förklaring och kanske någon lösning?

Kan inte var dålig mottagning? Om du t.ex sätter dig i baksätet och stoppar mobilen i fickan blir det ännu värre då?