League Of Legends Sök Spelare

Permalänk
Medlem

League Of Legends Sök Spelare

Hey!

Jag spelar LOL ganska mycket, jag och ett par kompisar ligger på samma nivå skillmässigt medans resten av polarna är ganska kassa.

Och nu till saken, jag vill gärna ha fler spelare med bra gameIQ, spelare som är mångsidiga och kan spela APcarry Support ADcarry osv på min friendslist.
Vi sitter i Mumble och snackar undertiden vi spelar och vi har även en ESL satsning pågång.

Om du är sugen på att lira med oss/mig eller testa ifall vi platsar i din Gameing-krets så skicka ett PM och adda mig på LOL (Nick: Jensih)

Låt nu detta bli en samlingstråd för andra som också söker spelare eller klan, Skriv inte onödiga inlägg i tråden utan Pma och lägg till varandra i LOL
ha så kul och hoppas ni hittar några grymma spel-polare där ute!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jensih:

Hey!

Jag spelar LOL ganska mycket, jag och ett par kompisar ligger på samma nivå skillmässigt medans resten av polarna är ganska kassa.

Och nu till saken, jag vill gärna ha fler spelare med bra gameIQ, spelare som är mångsidiga och kan spela APcarry Support ADcarry osv på min friendslist.
Vi sitter i Mumble och snackar undertiden vi spelar och vi har även en ESL satsning pågång.

Om du är sugen på att lira med oss/mig eller testa ifall vi platsar i din Gameing-krets så skicka ett PM och adda mig på LOL (Nick: Jensih)

Låt nu detta bli en samlingstråd för andra som också söker spelare eller klan, Skriv inte onödiga inlägg i tråden utan Pma och lägg till varandra i LOL
ha så kul och hoppas ni hittar några grymma spel-polare där ute!

Hur många är ni?

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Nu är vi väldigt få pga att vi bytt till west och många ville inte haka på, Jag spelar gärna med folk jag kan snacka med oavsätt skill

De e bara å adda om du e sugen på att lira

Permalänk
Medlem

Nick: Zaakie
Ålder:22

vad jag lirar är jungle mid top bot. I den ordningen har inga problem att lira support heller.

Jungle: champs är Master Yiiiiii, Noc, jarvan sen är de vem som helst kan lira alla typ men de är mina bästa.

Mid: Orianna Malz brand annie sen vilken som helst den som passar bäst att contra motståndaren.

top: garen jarvan m.m även här allsidig. behöver ni någon champion så lär jag mig den ganska snabbt. ge mig 1 till 2 games så är det bara att köra ;).

Game IQ är på top. Vissa tycker dock att jag är dum i huvudet när jag lirarar fast sen när folk lyssnar så blir det vinst dirr. man måste veta när man ska ta en fight och när man ska gå tillbax.

så vi kan väll testa några games.

Japp jag lirar på West!

Visa signatur

[I9 13900k] [ASUS ROG MAXIMUS Z690 HERO][ASUS TUF 4090][Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 5600MHz 32GB] [Intel SSD][Sennheiser HD700]

Permalänk

Jag heter Theodoric, spelar också på West.
Bara lägga till mig, är duktig på Pantheon, Lux & Mordekaiser

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|