Permalänk
Medlem

Spotify Premium

Hejsan, jag köpte nyss en månads premium med ett MasterCard kort via internet. Kommer Premium förnyas varje månad när en månad är över eller tar det slut bara? Det står att om man inte vill ha premium månadsvis så måste man avsäga tjänsten för att det ska sluta. Skulle jag kunna göra det nu men ändå ha 30 dagars användning och inget nytt nästa månad?

Ni får ursäkta om det blev lite luddigt

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

De kommer försöka dra pengar igen nästa månad om du inte har sagt upp det. Jag har svårt att tänka mig att de kan stänga av ditt premium innan dina 30 dagar är slut, lär ju inte ens vara lagligt då du har betalat för 30 dagar. Så ja, du borde kunna beställa premium och sedan säga upp det direkt efter att köpet gått igenom.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Jo det var så jag tänkte också men var inte riktigt säker. Väntar lite med att göra det för att se ifall någon svarar som gjort så eller om jag hittar något svar på egen hand Tackar för svaret!

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk
Medlem

Nej men klart du kan tecka abb. och sen avbryta det samma dag, inga problem.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

När du avslutar prenumerationen får du behålla den premium-tid du har kvar.