Teamet håller i en liten tour!

Permalänk
Medlem

Teamet håller i en liten tour!

Som sagt så håller teamet i en liten 32 pers tour nu på torsdag med 10€ till vinnaren.

http://binarybeast.com/xSC21111026

Kanske är det läge för CORE om inget annat att visa vilka som är herre på täppan?

Går allt bra och intresse finns är tanken att vi ska hålla i flera.

Permalänk
Medlem

Sounds fun. Får visa vem det är som är boss i CORE

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Signade. Låter som en bra idé!

Permalänk
Medlem

Well, åker jag ut tidigt kan jag skylla på att jag knappt spelat på 1½ månad...
BRING IT

Permalänk
Medlem

Klart vi antar en utmaning

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk

TAGGA CORE

Jag vill observa lol, när spelas den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

TAGGA CORE

Jag vill observa lol, när spelas den?

Den startar klockan 7 svensk tid.

Permalänk
Medlem

Snabb fråga. Spelas hela turneringen på torsdag, eller kommer den hållas under flera kvällar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritter:

Snabb fråga. Spelas hela turneringen på torsdag, eller kommer den hållas under flera kvällar?

Tanken är att den ska vara klar på torsdag, men blir det allt for sent kanske det ändras.

Permalänk
Medlem

Vi har bantat den lite, vi får se lite hur vi gör med de senare rundorna men det ska hur som bli klar på torsdag utan att vinnaren ska behöva vara uppe för sent!

Permalänk
Medlem

Härligt, tack för svaren!

Permalänk
Medlem

När/hur confirmar man att man ska vara med?

EDIT: fixade det igenom att gå in på eran bnet kanal och skrev att dom skulle göra det

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Vill tacka alla som dök upp, imponerande av sweclockers, inte minst med tanke på att våra 1v1 spelare inte klarade av samma sak. Ber om ursäkt för att formatet inte blev det bästa samt att rapporteringen inte ville fungera. Vi byter nog sida i framtiden och förhoppningsvis kan det bara bli bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remorse:

Vill tacka alla som dök upp, imponerande av sweclockers, inte minst med tanke på att våra 1v1 spelare inte klarade av samma sak. Ber om ursäkt för att formatet inte blev det bästa samt att rapporteringen inte ville fungera. Vi byter nog sida i framtiden och förhoppningsvis kan det bara bli bättre.

Jag anmälde mig och tryckte confirm 18:51 men kom endå inte med fast det stod att jag var confirmad. Tror det är ett smart val att byta sida nästa gång!

Permalänk
Medlem

som vanligt läser jag sånna här trådar dagen efter ..... attans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remorse:

Vill tacka alla som dök upp, imponerande av sweclockers, inte minst med tanke på att våra 1v1 spelare inte klarade av samma sak. Ber om ursäkt för att formatet inte blev det bästa samt att rapporteringen inte ville fungera. Vi byter nog sida i framtiden och förhoppningsvis kan det bara bli bättre.

Jo, blev lite dumt med gruppspelet. Jag vann min match i gruppspelet och hamnade på samma sida av bracketen som Arew, så det gick ju åt pepparn.

Men det fixar ni till nästa gång, härligt med initiativet att faktiskt hålla en turnering, fortsätt så!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jackeB:

Jag anmälde mig och tryckte confirm 18:51 men kom endå inte med fast det stod att jag var confirmad. Tror det är ett smart val att byta sida nästa gång!

Tråkigt att höra, många som hade problem med sidan. Blir garanterat ett byte så förhoppningsvis ska vi bli av med problemen.

Skrivet av menlivet:

som vanligt läser jag sånna här trådar dagen efter ..... attans

Fler är på gång, välkommen till nästa!

Skrivet av Fritter:

Jo, blev lite dumt med gruppspelet. Jag vann min match i gruppspelet och hamnade på samma sida av bracketen som Arew, så det gick ju åt pepparn.

Men det fixar ni till nästa gång, härligt med initiativet att faktiskt hålla en turnering, fortsätt så!

Vi antog att om det inte var nog med folk till grupperna så skulle det automatiskt gå över till en vanlig tour. Men så var det inte, dock så skippar vi grupperna till nästa. Jo, Arew var bra.

Tack, vi jobbar även med ett poäng system, tanken är att det ska löna sig att dyka upp på flera av våra tours och sedan blir runt top 8 inbjudna till en final med mer prispengar. Inget är klart än men så går funderingarna just nu iaf.