Permalänk
Avstängd

Senaste vapenkonfiguration

Någon annan än jag som har problemet att BF3 inte sparar min senaste vapen config?,Får hela tiden sitta och konfigurera om vapnen när man startat BF3 första gången för dagen.Sen sparas det men så fort man stänger ner spelet och en timma senare så är det samma visa igen.
Detta börjar ta en massa onödig tid och ork känner jag!

*Har inte UAC aktiverat
*Är Admin

Sen funderar jag på en annan sak.När man låst upp en sak mitt i en match och sen avslutar mitt i den så verkar det som jag förlorar den Gadgeten.Flera saker som saknas som jag vet att jag låst upp.

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk

Varför vapenkonfigurationen inte sparas verkar va skumt, kolla bland inställningarna och se om det är något där. Annars kan man ju alltid testa med att installera om det. Att du är administratör och har avaktiverat UAC borde inte har något med saken att göra.

Att du förlorar upplåsta saker förklaras enkelt med att du måste vänta tills matchen är slut innan allt sparas.

Permalänk

Hade samma problem när jag alltid körde ALT+F4 efter matcherna förut...numera trycker jag ESC sen ja tack på knappen och allt sparas som det ska!
Kan det va nått sånt?

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W

Permalänk
Avstängd

Ja skumt är det! Har en två veckor gammal vapen config som vägrar bytas ut Och det verkar vara alla vapen det gäller Okej så om man avslutar mitt i en match pgr att man ska käka eller nåt så borde man inte bli orolig för att tappa saker man fått genom att avsluta spelet via ESC ?

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.