Permalänk
Medlem

Android market

Hej nu är det så här att min market app har försvunnit och jag vet inte hur jag får tbx den.
Skulle va trevligt med ett snabbt svar

Tack på förhand

Permalänk

.

Permalänk

ett vanligt fel med android i samband med updatering. Har du någon typ av file manager kan du googla efter en .api fil.. har du inte det får du resetta telefonen så kommer den tillbaka. Reset dvs rensa telefonen till fabriksinställningar. komihåg att spara allt

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

ett vanligt fel med android i samband med updatering. Har du någon typ av file manager kan du googla efter en .api fil.. har du inte det får du resetta telefonen så kommer den tillbaka. Reset dvs rensa telefonen till fabriksinställningar. komihåg att spara allt

om han har opera mobile så kan han ladda ner en filhanterare å sen öppna genom att tryck "öppna" när filen e klar. det funkar iallafall på min sensation

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem

Är det själva market appen du förlorat?

läs här isåfall...

http://www.google.com/support/forum/p/Android%20Market/thread...

Permalänk

På min Galaxy S kommer market tillbaka vid en återställning. Tar 5 minuter och solved. Kanske olika för andra mobiler.