Vad tycker ni om YouTubes nya design?

Permalänk

Tycker inte om den just nu, men det är för att jag inte har satt mig in i funktionerna än. Kommer dock ha glömt att de har uppdaterat sidan efter en vecka

Visa signatur

Mister Potato Head! Mister Potato Head! Back doors are not secrets!

Permalänk

Denna känns funktionellt sämre.
Saknar möjligheten att kryssa bort saker (prenumerationer) jag sett.

Permalänk
Medlem

Bättre, mer fokus på sina subscriptions än vad det var tidigare.

Permalänk
Medlem

Brukar mest söka och se på videos. Inget mer än så, och isf är ändringen obefintlig typ.. lite annan nyans på de gråa knapparna här å där typ

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Medlem

Groteskt

Visa signatur

Dator: Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | ASRock P67 Extreme4 GEN 3 | Corsair 8GB XMS3 | MSI GTX 770 | Crucial m4 128GB + 500GB Western Digital Caviar Blue | Corsair TX 750W
Kringutrustning: Asus VG248QE | ZOWIE FK1 | Ducky YYY | PureTrak Talent | Audio Technica ATH-AD700 + AntLion ModMic 4.0

Permalänk
Medlem

snyggt men lite svårt att hitta runt... med det är bara o vänja sig ^^

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk

Jag älskar att det är så jävla lätt att unsubba till alla nu. Har unsubbat till 500 personer max nu. Minst 350.

*BTW* Har 210+ Subs

Visa signatur

i7 7700K // Radeon RX 480 8GB // Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15
Vengeance // MSI Z270 TOMAHAWK // Samsung 850 EVO 500GB // Fractal Design Integra M 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sambuccashake:

Saknar möjligheten att kryssa bort saker (prenumerationer) jag sett.

Precis det jag saknar.

Permalänk
Medlem

Man kan väl sammanfatta designbytet med: Äntligen!