Permalänk

Första Modifikationen

Halloj alla glada ;D

Det här här är första modet jag har gjort och det fick jag göra på kompisens dator

Det vart lite fel men det löstes under tiden vi byggde och resultatet vart bra.

Jag har märkt att det ska vara bra bilder så jag ursäkter alla redan för eventuella dåliga bilder

Första Modifikationen

Permalänk
Medlem

Behöver mera lampor........

1p

Permalänk
Medlem

Mod? Snarare massaker...
Kan acceptera dessa ständiga blingchassin om man iallafall utför det bra, men hål på fel ställe och uppskuret lika rakt som en ringlande orm...

Permalänk
Inaktiv

Otroligt fult utsågat.

Varför inte slänga in en Discokula när du ändå är igång?

Permalänk
Avstängd

Man kan ju säga att det gick åt fel håll.
Men fortsätt att dona och pillra så blir det nog bra, alla lär sig något av sina misstag.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

DU får en svag tvåa
För att detta är mer än vad jag själv sågat i ett chassie.

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Medlem

Fult neon, ful dator ^^Säkert roligt om man är under 15, vilket jag antar att ni är. Lycka till me CS iaf.

OCH VARFÖR SER JAG 5.25"-enheterna :D??? Illa.

Skrivet av Nyxz:

Behöver mera lampor........

1p

Du skojar förvisso, men gör man något halvfult kan man lika gärna köra oseriöst hela vägen och dunka in 6 LED-fläktar och 10 neonrör

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

- För många olika färger på ljus
- Skevt utskuret
- För stor utskärning så att 5.25 " enheterna syns, = bad.

Men öva är alltid bra, tur att det var på polarens dator ;P

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem

Så länge det vännens dator så e det lugnt ;D fint blev de, flytta på ramminnen för att luften från kylare ska ut smidigare ;D

Permalänk
Medlem

Sluta klaga för fan!! Det e hans första mod och vem bry sej om det var dåligt!!alla har ju inte tillgång plåtfabrik eller kvalitets verktyg plus det är hans väns dator hehe fortsätt så för att man lär sej med tid och av sina fel så slipa och tänk lite innan du gör något, så slipper man en massa misstag och döljer misstag ;D

Permalänk

Svar

Skrivet av CoZalon:

Fult neon, ful dator ^^Säkert roligt om man är under 15, vilket jag antar att ni är. Lycka till me CS iaf.

OCH VARFÖR SER JAG 5.25"-enheterna :D??? Illa.

Du skojar förvisso, men gör man något halvfult kan man lika gärna köra oseriöst hela vägen och dunka in 6 LED-fläktar och 10 neonrör

Som sagt så var detta kompisens dator och han bestämde hur mycket vi skulle skära ut så ni vill rikta eran kritik mot någon annan än mig tack, jag genomförde bara efter hans efterfrågan.

Permalänk

Svar

Skrivet av Morpiha:

Otroligt fult utsågat.

Varför inte slänga in en Discokula när du ändå är igång?

Men de hade jag tänkt på nästa

Permalänk

svar

Skrivet av erikom:

- För många olika färger på ljus
- Skevt utskuret
- För stor utskärning så att 5.25 " enheterna syns, = bad.

Men öva är alltid bra, tur att det var på polarens dator ;P

Jo, men det var ju inte jag som bestämde hur mycket som skulle sågas XD

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av skotten01:

Men de hade jag tänkt på nästa

Måste få se bilder isåfall

Permalänk

Svar

Skrivet av Morpiha:

Måste få se bilder isåfall

Absolut