Permalänk
Medlem

Följde hela byggloggen och kan bara säga att det blev över mina förväntningar!

Permalänk
Proffsmoddare

Klockren 5p! Jag hade inte haft någonting emot att ha den där stå framme på TV-bänken.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Världsklass! Utan tvekan.

Permalänk
Medlem

5p och har följt detta bygge sedan starten! Jäkligt grymt snyggt alltså!! :´)

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Kan ju bara gratulera för du har det galleri med högst poäng någonsin på swec:O Om du sorterar alla gallerier efter poäng så ligger du först:D

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Full pott, det HÄR gillade jag

Visa signatur
Permalänk

En modd som går "all the way" om man säger så.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk

Bästa jag sätt

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt.

Är spaken fram bara en detalj eller har den någon funktion?

5p

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt och välbyggt.

Skulle givetvis rösta 5:a men råkade klicka fel. Varför kan man inte ändra?

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt gjort designen är finemang, stor eloge till dig som gjorde detta. Blir sjukt inspirerad att göra något dylikt, iallfall i trä. För det var grymt snyggt! + för att skärmen också är i valnöt!

Permalänk
Proffsmoddare

Tackar så ödmjukt jag bara kan! Vilka kommentarer... Man blir ju inte mindre peppad på att fortsätta på denna moddar-bana precis. Återigen, tack kamrater!

Skrivet av upl8447:

Vad är det för skärm i grunden? Sen vad är det för bakgrundsbild?

Om du syftar på skrivbordsbilden är det bara nåt jag knåpade ihop innan jag gick in i studion. Skärmen är en gammal 19-tums acer.

Skrivet av wereaz:

Känner Terminator 1-vibbar med det röda ljuset.

Tack... Det skall faktiskt nämnas att jag hade Terminator och Hal9000 som inspiration när jag jobbade fram fronten. Terminator 1 är för övrigt en topp-tio-film, så mycket mörker.

Skrivet av Suiyoubi:

jag önskar att jag var din mamma

Akta så inte önskan slår in

Skrivet av Subdubwise:

Riktigt snyggt bygge, det känns som att du har tänkt väldigt mycket på detaljerna – vilket uppskattas!

Detaljarbete är allt! Kul att du uppmärksammar

Skrivet av Nandai:

Får man fråga hur många timmar bygget tog allt som allt.

Hmm... Jag vet inte riktigt. Det har vart sex intensiva veckor. 150 timmar kanske... Vild gissning dock.

Skrivet av Zatara:

Här kommer den fråga som kanske är den viktigaste ang. hela projektet: Vad tyckte mamma?

Mamma gav tummen upp!!

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av upl8447:

Kan ju bara gratulera för du har det galleri med högst poäng någonsin på swec:O Om du sorterar alla gallerier efter poäng så ligger du först:D

Betyder det är jag är bäst???

Skrivet av chila:

Är spaken fram bara en detalj eller har den någon funktion?

Spaken funkar precis som ett gyllene äpple, den öppnar portalen till Landet i fjärran!!

Återigen, tack allesammans

Visa signatur

Byggen:
Shrine, Tempel

Följ mig gärna på facebook: https://www.facebook.com/lovehultenau

Permalänk

RIKTIGT snyggt

BlackGoat seal of approval!

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Otroligt, ett bygge i världsklass!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk

Man vill vara släkt med dig!

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem

Helt underbart bygge. Tänk om man vore så duktig så man kunde skapa något så snyggt som du kan!

När man hade rullat ner ett tag i galleriet och hakan va på bordet, dyker det upp en tillhörande monitor till.

Sweclockers (hallå) måste bara visa denna som en stor nyhet på framsidan!

Visa signatur

7600X, Asrock B650I, NH-U12A, 32GB, RX6700, SN850 1TB, SN850X 2TB, SF600, 27GL850, Arzopa 16", NR200P

Permalänk
Medlem

Löjligt snyggt.

Visa signatur

AMD R9 5900X | Asus Strix X470-F | 32GB G-Skill @ 3,6GHz | RTX 3090Ti

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Amen lägg av, såhär bra får man inte vara... 5p.

Permalänk
Medlem

Jehapp, another fucking instant classic I guess :). Någon dag kommer jag allt lägga en beställning hos dig

Permalänk
Medlem

Nästa rubrik på framsidan.
Medlem bygger fler trächassin!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Korta versionen: Jösses!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Djäklars va snyggt bygget blev.
synd man bara kan rösta upp till 5/5 XD

Fråga. är detta efter olyckan eller innan?

Detta galleri borde upp som notis på förstasidan helt klart

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Händiga killen med tålamodet. Riktigt coolt. Så jäkla häftigt att folk gör såna här grejer. 5/5

Permalänk

Galet snyggt, och galet bra dokumenterat. Proffsigt träarbete. Förmodligen det snyggaste bygget på Sweclockers, hittills. Hoppas verkligen att vi får se fler projekt ifrån dig!

Permalänk
Medlem

Jag är mycket imponerad!!!

Visa signatur

I5 4670K - Asus Maximus VII Gene - 16Gig Corsair Vengeance - Asus GTX 780 DCII OC - Jonsbo/Cooltek W2[spoiler][/spoiler]

Permalänk
Medlem

Hade jag kunnat älska med dig så hade jag nog gjort det..... Galet snyggt bygge =O

Visa signatur

Amiga 1200 /Blizzard 1230 Mk-IV 32meg /60GB HD/

Permalänk
Medlem

riiiktigt fint, röstade på dig i MOTM så får väl lägga en 5 här oxå när du dök upp!

Galet bra!

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...