Permalänk
Medlem

WoW Tid slut! AKUT!

Tjenare

Mitt namn är Alexander och är 16 år utan ett bankomat kort, så kan inte köpa online.. Kom som en chock att tiden är slut. Så jag undrar om någon kan lägga ut åt mig så skickar jag pengarna via brev på måndag morgon! Ni får 50kr utöver det som det kostar. Tack för att du läst detta.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Via brev, haha! Fråga dina föräldrar istället, tror chansen är större där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Via brev, haha! Fråga dina föräldrar istället, tror chansen är större där.

Är helt ensam i helgen så inga föräldrar att fråga. Suck!

Vad är fel med brev? oO

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om du är ensam i helgen lär de lämnat pengar ifall att. Ifall att är här.

Permalänk
Medlem

åk och köp det då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kuzul:

Om du är ensam i helgen lär de lämnat pengar ifall att. Ifall att är här.

Jag har ju pengar i handen, men inte på ett kort. Hehe..

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk

Kan gå in o hjälpa denna kille om ingen annan har gjort det. Skickar ett pm till dig.

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dksomese:

åk och köp det då?

De flesta affärer är stängda på den här tiden.

Skrivet av Googlah:

Kan gå in o hjälpa denna kille om ingen annan har gjort det. Skickar ett pm till dig.

Skulle vara så jävla schysst av dig!

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Googlah:

Kan gå in o hjälpa denna kille om ingen annan har gjort det. Skickar ett pm till dig.

Vilket förtroende du har för främmande människor

Permalänk
Medlem

Is this for real?

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Googlah:

Kan gå in o hjälpa denna kille om ingen annan har gjort det. Skickar ett pm till dig.

Jaq tror du blir trollad och lurad på pengar..

Visa signatur

Dator || H440 Black Edition || Asus ROG MaximusVII || i7 4790K @ 4.5GHz, Noctua NH-D15 Kylare || MSI GTX 980ti Gaming 6GB || 16GB G-Skill 1866 1.5v || Corsair RM 850W || Samsung EVO 256GB, Crucial M4 256GB ||

Permalänk
Medlem

Många affärer har även öppet vid den här tiden. Större ICA-affärer brukar ha öppet till 22, och den som ligger relativt nära mig har även en spel- och musikavdelning (jag vet dock inte hur andra affärer ser ut)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gipp3r:

Jaq tror du blir trollad och lurad på pengar..

Eller så är han en svensk medborgare som verkligen vill hjälpa andra, medans ni är snåljåpar som bara tror att folk trollar.
hur vet du att han inte är med i nån såndär halvseriös raiding guild som hade någon viktig 25-man att köra ikväll?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

Grannar, randoms på gatan, something other than brev bara

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Vart skriver TS att han bor mitt i city/stad ? jag bor själv 2 mil ifrån närmsta stad och mitt ute i skogen.. väldigt lätt att åka och köpa ett prepaid card då.. sen om han trollar eller inte får vara osagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Eller så är han en svensk medborgare som verkligen vill hjälpa andra, medans ni är snåljåpar som bara tror att folk trollar.
hur vet du att han inte är med i nån såndär halvseriös raiding guild som hade någon viktig 25-man att köra ikväll?

Därför att inga halvseriösa guilder som "nöter" och raidar på lördagar har nånting kvar att döda i 25manna.

Permalänk
Medlem

Kanske ska hänga med polarna en lördagskväll istället för att dra ditt beroende så långt att fråga om nån helt främmande människa på SC kan köpa dig game-time i world of warcraft.. Riktigt varningstecken detta.

Kalla mig moralpredikant eller va fan ni vill. Helt okej att spela wow. Men är ens prenumeration slut och man är 16 så va fan, gör nått med polare istället tills du kan köpa dig ett gamecard söndag morgon. Om några timmar..

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Eller så är han en svensk medborgare som verkligen vill hjälpa andra, medans ni är snåljåpar som bara tror att folk trollar.
hur vet du att han inte är med i nån såndär halvseriös raiding guild som hade någon viktig 25-man att köra ikväll?

Så sant, ska man inte kunna anförtro någon 125kr när den personen ber om hjälp. Härligt att folk försöker hjälpas åt :).

Permalänk
Medlem

Jag bor i Salem utanför stockholm. Här har vi ingen affär som säljer spel saker, vilket är riktigt dåligt. Så har inget alternativ än att fråga er här om hjälp. Har skickat Google snubben mina konto-uppgifter, så verkar ha fått hjälp! Så jävla schysst snubbe, ska skicka pengar till han på måndag (200kr). Om det nu går vägen, får vi väll se.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eob:

Därför att inga halvseriösa guilder som "nöter" och raidar på lördagar har nånting kvar att döda i 25manna.

Och om guilden är en hyffsat ny raiding guild?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Meanwhile in humanity.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Och om guilden är en hyffsat ny raiding guild?

Hehe, ja det är faktist raiding som är på gång. Har kört upp en alt och ska förmodligen fixa lite saker åt denna.

Och om varför jag sitter hemma en lördagskväll? Jadu.. Kan det vara så att jag föredrar att vara social över ventrilo än att sitta i en soffa med en öl i handen?

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordh:

Så sant, ska man inte kunna anförtro någon 125kr när den personen ber om hjälp. Härligt att folk försöker hjälpas åt :).

250kr och sluta säga att han trollar vad vet ni om det?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Fantasy:

Jag bor i Salem utanför stockholm. Här har vi ingen affär som säljer spel saker, vilket är riktigt dåligt. Så har inget alternativ än att fråga er här om hjälp. Har skickat Google snubben mina konto-uppgifter, så verkar ha fått hjälp! Så jävla schysst snubbe, ska skicka pengar till han på måndag (200kr). Om det nu går vägen, får vi väll se.

Har du skickat iväg dina kontouppgifter till någon person du aldrig ens pratat med? Livsfarligt!

Skrivet av 13ers3rk:

Och om guilden är en hyffsat ny raiding guild?

Då raidar man ändå inte på lördagar, varför ha sådan brådska?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordh:

Så sant, ska man inte kunna anförtro någon 125kr när den personen ber om hjälp. Härligt att folk försöker hjälpas åt :).

Håller helt med! Jag skulle själv ställa upp om nu inte ändamålet var wow till en 16 åring. Det är en björntjänst tycker jag.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

Detta är tragiskt tycker jag. Hur URAKUT det kan bli och den desperation som uppstår pga. ett spel att man vänder sig till helt främmande människor för att lösa ett paniskt problem. En omedelbar behovstillfredställelse... jag är så glad att jag efter 5 års spelmissbruk slipper besattheten och tvångshandlandet kring WoW. Den som hjälper honom gör honom knappast en tjänst.

OffT: Jag har gått i behandling för beroende (inte bara datorspel) i över ett års tid så jag vet vad detta kan få för konsekvenser för en själv och omgivningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Eller så är han en svensk medborgare som verkligen vill hjälpa andra, medans ni är snåljåpar som bara tror att folk trollar.
hur vet du att han inte är med i nån såndär halvseriös raiding guild som hade någon viktig 25-man att köra ikväll?

Jag har svårt att tro att det lättaste sättet är att få någon på sweclockers att skicka över pengar framför exempelvis, ringa föräldrarna, farmor/farfar eller någon kompis som har visa.

Det är verkligen lurendrejeri 101 att säga "låna mig pengar, du får tillbaks dem senare, jag skickar dem med brev!"

Visa signatur

Dator || H440 Black Edition || Asus ROG MaximusVII || i7 4790K @ 4.5GHz, Noctua NH-D15 Kylare || MSI GTX 980ti Gaming 6GB || 16GB G-Skill 1866 1.5v || Corsair RM 850W || Samsung EVO 256GB, Crucial M4 256GB ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

250kr och sluta säga att han trollar vad vet ni om det?

125Kr, då det är en månad över battle.net

[QUOTE="Eob;12072791"] Har du skickat iväg dina kontouppgifter till någon person du aldrig ens pratat med? Livsfarligt! [QUOTE]

Haha, jadu. WoW supporten är riktigt bra så om Googlah nu skulle få för sig någonting så är det ju bara att ringa in och få det fixat.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.