skönt redigerat bf3 klipp med movie cfg :))

Permalänk
Medlem

skönt redigerat bf3 klipp med movie cfg :))

http://www.youtube.com/watch?v=S8mTETciqT4&feature=youtu.be

tja, mitt andra bf3 klipp. La ner lite mer tid på detta men har tyvärr fått lite renderbugs så att kvaliten försämras
feedback uppskattas

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

movie cfg? Snyggt som tusan! After effects?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tillåt uppspelning för mobiler.

Visa signatur

Expect disappointment and you won't be disappointed.

Permalänk
Medlem

privat?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

konstigt , filmen är privat ju

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem

inte längre, fixade ett problem bara!
det går nu att kolla igen!

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Du är grymt träffsäker. Bra video, tummen upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av n1kennet:

inte längre, fixade ett problem bara!
det går nu att kolla igen!

Vad editar du med? Vad är movie cfg? I övrigt riktigt fint! Jag blir avundsjuk! om du kollar mina så är det inte alls bra http://www.youtube.com/kingcookiehd

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Gryyymt snyggt, Du har inte lust att dela den configen? *Blink Blink*

Kolla in mina för övrigt, Inte alls lika fina, men det är alltid något. (inte så mycket BF3 ännu dock)
youtube.com/fActisHD

Visa signatur

| NZXT Phantom Svart | 2 st XFX Radeon HD7970 3072MB Crossfire | Corsair 16GB (4x4096MB) 1600Mhz |
| Intel Core i7 2600K 3,4GHz + Noctua NH-D14 | Gigabyte Z68XP-UD3P |

Citera gärna mina inlägg så jag hittar tillbaka igen!

Permalänk
Medlem

riktigt snygg!

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

tackar för feedbacken, cfg osv kommer nog komma i framtiden, kommer kanske även lägga ut raw footage till folk att edita

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Movie config? En config till spelet som låter en köra utan hud eller vad?

Riktigt snyggt redigerat vilket som. Hade gärna sett lite mindre snabbspolningar och klippningar vid sniperskotten dock så man kan avgöra skickligheten på spelaren, även om det blir svårare att synka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

movie cfg? Snyggt som tusan! After effects?

sony vegas 10

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusM:

Movie config? En config till spelet som låter en köra utan hud eller vad?

Riktigt snyggt redigerat vilket som. Hade gärna sett lite mindre snabbspolningar och klippningar vid sniperskotten dock så man kan avgöra skickligheten på spelaren, även om det blir svårare att synka.

fick mer utav denna kritiken, tar åt mig den och skall försöka synka utan att klippa bort så mycket utav siktet i framtida videos

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Snygga frallor, sjukt snygg edit! Tummen upp!

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem

Haha damn va snyggt! Med såndär video behöver inte man ens behöva spela bra för att andra ska enjoy de haha. Men du spelar väldigt bra också, de var inte så jag menade ^^.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

Sjukt snabb o.o

Permalänk

Riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av n1kennet:

sony vegas 10

Hur fixaru skott ljuden på snipersna så snyggt?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt Kasper

Permalänk
Medlem

Väldigt nice dock var inte musiken ''my cup of tea'':D

Visa signatur

Jag har T igen!:D
Citera tack!

Permalänk

Extremt snyggt !! är nog den snyggaste Bf3 videon jag sett än så länge

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - RX 6950 XT - Corsair vengeance 2x16 Gb - Corsair AX 760w [/B]

Permalänk
Medlem

M4A16? Gissar att det är HC vilket inte är så imponerande, bra edit dock.

Permalänk
Medlem

Snygg film!
Riktigt snyggt...

Men var det HardCore eller?

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk

Tillåt uppspelning från mobil! Citera!

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Snygg film!
Riktigt snyggt...

Men var det HardCore eller?

Allting är spelat på normal, gamemodesen är conquest, tdm och rush om jag kommer ihåg korrekt
tackar återigen för all positiv feedback!

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Hur fixaru skott ljuden på snipersna så snyggt?

De flesta ljudfilerna är standard, vissa är dock slowmotion och detta gör jag genom att hålla in CTRL och dra ut soundet en bit. Högerklicka sedan på ljudfilen i vegas och ta properties > Lock to stretch. Kan uploada en print imorgon om du inte hittar!

Visa signatur

hej

Permalänk

Nice! men sången förstörde allt imo

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem

Det är riktigt snyggt. Bra känsla och välarbetat. Känns inte riktigt som BF dock med tanke på quickscopes och hela stilen på något sätt. Skulle vara kul om du kunde plocka fram BF i din nästa film, och inte CS/COD som det känns mer som. Hur vet jag inte riktigt, sitter om kvällarna och försöker klippa ihop något själv.

Hur gör du för att klippa bort all hud men ändå behålla så stor del av bilden? Kör du väldigt hög upplösning kanske? Eftersom det inte finns några ikoner någonstans på skärmen och nametags inte dyker upp så kan det väl knappast vara normal? Elelr har jag missat något här?

Permalänk
Entusiast

Riktigt snyggt, både redigeringen och spelandet
Och jag älskar ditt musikval, det är verkligen inte min genre eller vad jag skulle välj att lyssna på, men den ger en helt anna feel i klippet och är inte samma gamla tråkiga dubstep som i alla andra