30st stationära datorer, vad är värt att sälja/kasta?

Permalänk
Medlem

30st stationära datorer, vad är värt att sälja/kasta?

Hej
Det är så att min far lyckades ordna att jag fick alla datorer på hans jobb när dom uppgraderade och jag undrar vad som är av något värde att göra iordning och installera å ev sälja kompletta datorer och en mängd datorer. 
Det mesta är P4a burkar på 3Ghz och uppåt och några athlon X2. Fanns även någon phenom. 
Vad är minimum gränsen tycker ni av vad som kan gå att sälja?

Har iaf sorterat bort alla socket 478 och tänkte att minimum e socket 775 på intel och 939 på amd. 
Datorer under 3ghz borde vara meningslöst att sälja, eller?

Vad är era bästa rekommendationer? Sälja allt i kompletta burkar eller lösa komponenter. 

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem

Är det kompletta datorer med skärmar och tangentbord/möss? Om så är så sälj dom var för sig som riktigt billiga surfdatorer för 100-500:-

Är dom inte kompletta så blir det väldigt svårt att sälja dom alls...

Permalänk
Medlem

allt som går att surfa med går ju att sälja... (räkningar, youtube etc etc)

Permalänk
Avstängd

Jag köper gärna en med socket 478 för 500:-

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk

Har du en 939X2 så är jag hemskt sugen på en sådan!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, INTEL INTEGRATED GRAPHICS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av roykio:

Har du en 939X2 så är jag hemskt sugen på en sådan!

Du och alla andrapå Tradera..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

TS: Ska du få ut största mängd pengar för det hela så är det bara att kränga dem i delar på Tradera .. Minst jobb är "surfburk" på blocket...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absurd:

Jag köper gärna en med socket 478 för 500:-

Skrivet av roykio:

Har du en 939X2 så är jag hemskt sugen på en sådan!

Skicka ett PM så ska vi nog lösa något

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Rekordmedlem

Om de bara funkar så går troligen alla att sälja om priset är lågt och du är på rätt ställe så det inte kostar frakt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.