Unlocks fixade men jag kan inte använda dessa ???

Permalänk
Avstängd

Unlocks fixade men jag kan inte använda dessa ???

Okej börjar tröttna på BF3 !

Jag har låst upp saker som jag inte kan använda,Jag har fått utmärkelser som jag i slutändan inte får poäng för.

Nu sist så fick jag 3 medaljer @ 10000 poäng styck men inget som syns i mina stats

Vapen som är upplåsta men inte syns ingame och nu sist en Dogtag som jag låst upp men inte kan använda.

Som synes så är jag klar men brickan finns inte.Jag kan inte välja den som dogtag :/

Det står endast 3 på den längst ner ??? Betyder det att jag måste låsa upp 3 brickor innan för att få den? CP spel!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Det är inte spelet som är "CP" det är väl snarare battlelog som krånglar för dig, har tyvärr ingen lösning på ditt problem men tänk på ditt ordval i framtiden ifall du vill få seriösa svar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Avstängd

Ja och? Det står inte att jag måste klara dessa för att få Jack of trades ? Jag har ju fått dom andra brickorna

*Edit *

Svarade en som tydligen tog bort sitt inlägg innan jag hann posta :/

Men jag har ju låst upp den för flera dagar sen. Det är så tragiskt att man måste gissa sig till saker i det här skitspelet!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Medlem

Om de är så jävla dåligt varför slutar du inte spela då ?

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewiruz:

Okej börjar tröttna på BF3 !

Jag har låst upp saker som jag inte kan använda,Jag har fått utmärkelser som jag i slutändan inte får poäng för.

Nu sist så fick jag 3 medaljer @ 10000 poäng styck men inget som syns i mina stats

Vapen som är upplåsta men inte syns ingame och nu sist en Dogtag som jag låst upp men inte kan använda.

http://i46.tinypic.com/5rak3.jpg

Som synes så är jag klar men brickan finns inte.Jag kan inte välja den som dogtag :/

Det står endast 3 på den längst ner ??? Betyder det att jag måste låsa upp 3 brickor innan för att få den? CP spel!

Om du läser så ser du att det står att hundbrickan tilldelas de som klarat målen samt låst upp de andra 4 hundbrickorna.

Ang. vapnen vet jag inte men det låter konstigt. Jag kan använda alla vapen jag låst upp, dock är de klassbundna (utom SPAS12). 2 vapen kan inte låsas upp ännu, då man måste spela spellägen som kommer med CQ. Du är säker på att du inte bara har klarat extrautmaningarna (för hundbrickorna) utan verkligen låst upp vapnen?