Permalänk
Musikälskare

Alltidhaft en fetish för radiatorer som är utanför chassiet, smecksigt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Massa nya bilder uppladdade på bytet av fläktar. Även lite bilder utifrån burken, samt hörnan den står i.

Skrivet av Kvickstick:

Trevligt med fler som vattenkyler! Personligen tycker jag du ska byta ut radiator fläktarna mot http://www.inet.se/produkt/5321445/scythe-120mm-gentle-typhoo... Grymt bra dessa fläktar, dock kör jag dessa med fläktkontroller! Finns även PWM version av dom fläktarna men jag har inte hittat dom inom Sverige.

Slutade med beQuiet som jag helhjärtat kan rekommendera. Så sjukt tysta, och flyttar mycket luft. Jag kör dem nästan på max och det låter ingenting, annat än just flödet av luft.

länkade till bilderna
Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk
Medlem

Om man får klaga så som många sagt in med radden i lådan, såg ut att finnas plats i fronten jue, samt att du kan få bort mycket slangdragning om du inte måste köra rad->cpu->rad->gpu. Annars ser det bra ut!

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem

Skit bra! 5p Älskar hur det ofta är skärbrädor som råkar illa ut i mods

Permalänk
Medlem

Häftig dator men är intresserad var du köpte nasen? Visste inte att lg gjorde nasar.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem

Nice bygge!
Vad har du för skärm?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av hannesboey:

Häftig dator men är intresserad var du köpte nasen? Visste inte att lg gjorde nasar.

Hej, köpte den via Dustin, men den har utgått. Vet inte om den är bättre än någon annan NAS - det jag var intresserad av var att den har inbyggd bluray-brännare samt kan köra iSCSI så den tjänstgör nu som den optiska enheten till min dator genom nätverket. Fungerar strålande.

Det är dock säkert så att man kan bygga en egen om man vill som är bättre, för ungefär samma pengar, men men. Jag fick ett ryck och bestämde mig för att jag var tvungen att skaffa någon form av backup, och inte kunde vänta på att få ork nog att bygga en egen.

Skrivet av KaakaaN:

Nice bygge!
Vad har du för skärm?

Skickades från m.sweclockers.com

En HP ZR2740w. I min mening den bästa (mest prisvärda) 27"-skärmen för tillfället, med reservation för att jag ej testat Dells nya U2713, som faktiskt är lite billigare för tillfället. Är du intresserad av mer bilder så finns det här.

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2