Unboxing + Hur man installerar ett nytt grafikkort [ASUS 560Ti DCII TOP]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ApexViper:

Tack för feedback!

tror du att man kan göra om denna unboxing till en svensk version?

Inget dubbat eller något sånt.

mvh Sebbe

Skulle nog göra de på en ny produkt du kan göra en unboxing .. spelar igenkligen ingen roll vad det är.. om det är ett par skor från skopunkten .. bara du verkar intresserade så blir dina tittare oxo intresserade.. men forska mer om produkten så blir det lättare oxo och mer intresseant för tittarna.. annars good work !!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Jag ber verkligen om ursäkt. Hur kan detta stämma?

Jag trodde att 6970 är uppföljaren av 5970?

Förklara gärna om du har någon förklaring.

Nej, 6970 är uppföljaren av 5870.

5000 och 6000 serien har olika "namn" så att säga.
ett 5970 som är det enda kortet i 5900 serien har som uppföljare 6990.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Hehe jadu, en bra fråga. Inget som jag kan svara på, att det är en ny serie behöver nödvändigtvis inte betyda bättre prestanda. Vet helt ärligt talat inte vad 6800 seriens syfte var.

5870 specs
6870 specs

Man ser ju klart och tydligt att det är mer kräm i 5800 serien genom att bara titta på specs. Men antar att 6800 serien hade fler funktioner helt enkelt.

OffTopic, men AMD möblerade ju om i sin namngivning, så ett 5870 följs av 6970. Således är alltså 6870 efterträdaren till 5770. Dom gjorde det väldigt förivrande för konsumenterna när dom ändra om så mycket.

EDIT: Too slow!

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lindgren92:

Hehe jadu, en bra fråga. Inget som jag kan svara på, att det är en ny serie behöver nödvändigtvis inte betyda bättre prestanda. Vet helt ärligt talat inte vad 6800 seriens syfte var.

5870 specs
6870 specs

Man ser ju klart och tydligt att det är mer kräm i 5800 serien genom att bara titta på specs. Men antar att 6800 serien hade fler funktioner helt enkelt.

Av min efarenhet så har nog du rätt. 5970 är bättre än 6970. 6970 är dessutom bara med en gpu, medans 5970 har två st gpu'er.

Permalänk

bättre engelska än mig ju

Permalänk
Medlem

12 år och redan mer vältalig och artig än många 15+ på detta forum. Lägg till en engelska på gymnasienivå. Jag spår en ljus framtid för dig här på Sweclockers!

Angående videoklippen tycker jag som någon annan sa att du kan göra framtida unboxingar på svenska, ser inte riktigt någon fördel av att ha det på engelska. Men det är ju min åsikt. Annars tycker jag du ska köra på som du vill och inte vara rädd för att göra "fel". Det finns rötägg både på detta forum och youtube som kanske skriver nått dumt, men det är bara att försöka skaka av sig det i så fall. Händer det här så ska de bli avstängda så fort en mod fått vetskap om det.

Visa signatur

Desktop: i7 3770 @4,2ghz, H100 | Maximus V Gene | Vengeance LP 16GB 1600MHz | Asus GTX 970 Strix | Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

1. kanske satt den på ett stativ eller liknande hade varit lämpligare

En kameraman + steadycam

Tycker inte det var dåligt för att vara första gången och i den åldern

Permalänk
Medlem

pros:

+talade bra engelska, kunde de engelska namnen på allt
+lät inte som en P12
+speedade upp skruvandet

cons:

-man såg helt ärligt inte så mycket, du kunde väll klippt lite och flyttat på kameran
-du berättade inte att kortet ska in i pci-e 16x slotten
-uttala inte graphic som graphix tack

Permalänk

Du pratar bra engelska.. och håller med dom andra, du borde skaffa ett stativ.

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com