SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk

Hallå!

Skicka gärna en invite till Remus Trucido på Far Shiverpeaks:)

Permalänk
Medlem

Tjenare skulle vara trevligt med en invite:P

Dakl

Permalänk
Medlem

Enklare om ni PMar folk online tror jag. Antingen EpicBlobfish eller mig, Zabellé

Syns i spelet!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få en invite på far shiverpeaks?

Namn: FakkaHe
Klass:Ranger

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hoppa på vagnen

Namn: Failhoew
Klass: Mesmer

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Sötast

Får gärna adda mig!

"Per Silja" ingame

Permalänk
Medlem

Jag vill vara med och leka jag med!

Namn: Maxmilios
Necromancer
Far Shiverpeaks

Visa signatur

Sann livsglädje är att få göra så lite som möjligt, på så lång tid som möjligt. För så mycket pengar som möjligt. Åtta timmar varje vardag, med ledig helg.

Permalänk

Skulle gärna ha en invite!

IGN: Krakeltrix

Permalänk

Hej, skulle vilja ha en inbjudan.

IGN: Deadlyclaws

Visa signatur

i7 8700k - 32 GB - Z370 - RTX 2080 Ti - 4 GB Nvme SSD

Permalänk
Medlem

Just nu är guilden full (200 medlemmar) men jag uppmanar nuvarande medlemmar att sponsra en uppgradering av licensen så att vi kan ta in fler medlemmar. Kostnaden för det är nu 1g så det borde inte ta allt för lång tid att skramla ihop.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Sådär ja, det gick snabbt att få ihop dom pengarna. Nu är licensen utökad till 300 medlemmar.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Sötast

Försöker regga mig på forumet, får dock inte mailet.

Permalänk
Medlem

Väldigt kul dungeon run ikväll med några (ja, jag kommer tyvärr inte ihåg era nam ). AC explorable mode, första alternativet och även fast det inte gick så bra så hade vi kul ändå. Men det gick bra väldigt bra sista försöket tills vi blev utslängda av servern
Nytt försök imorgon kväll

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Försöker regga mig på forumet, får dock inte mailet.

Kolla i ditt spam-filter, en del har fått det där.

Permalänk
Sötast
Skrivet av EpicBlobfish:

Kolla i ditt spam-filter, en del har fått det där.

Där satt det.

Permalänk
Medlem

inv Sachiko Adachi

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite. IGN: Walltje

Visa signatur

Ryzen 5800X3D - Noctua NH-D15S / PNY RTX 4070 Ti SUPER / Tomahawk Max B450 / 16GB 3600Mhz CL14 / ASUS Rog Strix 750W 80+ Gold / Samsung 970 EVO 1TB / Corsair iCUE 220T White

Logitech GPX Superlight / Endgame MPC450 / Keychron Q1 / Sennheiser HD 58X / Alienware 25 AW2521H 360Hz / Samsung Odyssey G7 240Hz

Permalänk
Medlem

tja! skulle jag kunna bli member i guildet ?

Permalänk
Medlem

drekian.7816

Vore schysst om man kunde få member status

Permalänk
Medlem

Fick en invite och det vore skoj att räknas in som member också ! kontot heter kims , eller Doomo /Taricc ingame

Permalänk
Medlem

Jag har vart med i guilden 3 dar nu men har bara status friendly ännu! Heter "First Fighter Jenna" (Lundblad) och ja jag vet har stavat fel :((((
Har 2 frågor till!

1- Varje gång jag loggar in måste jag trycka represent för guilden sen kanske 15 min senare måste jag det igen! ibland funkar det inte änns som nu.. Kanske börjar funka riktigt om ni tar bort mig och invitar igen? (är bara med i denna guild ingen annan..)

2- Vad är ipn till Mumble servern? Den funkar inte för mig iaf.. Eller står det fel ip på hemsidan?

Mvh

Permalänk
Skrivet av labbz0re:

Jag har vart med i guilden 3 dar nu men har bara status friendly ännu! Heter "First Fighter Jenna" (Lundblad) och ja jag vet har stavat fel :((((
Har 2 frågor till!

1- Varje gång jag loggar in måste jag trycka represent för guilden sen kanske 15 min senare måste jag det igen! ibland funkar det inte änns som nu.. Kanske börjar funka riktigt om ni tar bort mig och invitar igen? (är bara med i denna guild ingen annan..)

2- Vad är ipn till Mumble servern? Den funkar inte för mig iaf.. Eller står det fel ip på hemsidan?

Mvh

Kickade dig men nu går det inte att invita dig igen ("There is no player using that name."), whispra mig i eftermiddag så fixar jag det.

Det var som du sa, fel ip på hemsidan men jag har bytt ut den nu så det borde fungera nu.

Permalänk
Medlem

Det är många som inte går att invita av någon anledning, tyvärr. Antar att det är någon bug som arenanet håller på att fixa.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Timosaki Gandara

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet just nu men hur ser population ut på Far Shiverpeaks atm ? Tänkte om man skulle byta dit eller avvakta ett tag till.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk

Hallå, spelar också på shiverpeaks.
Skicka gärna en inv. Till Kaji.8592 (Kajiit guardian som main)

Skickades från m.sweclockers.com

Reggad som HTM på guildens sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Kickade dig men nu går det inte att invita dig igen ("There is no player using that name."), whispra mig i eftermiddag så fixar jag det.

Det var som du sa, fel ip på hemsidan men jag har bytt ut den nu så det borde fungera nu.

okej! blev kickad och invitad inatt och så funkade det som det skulle hehe så nu är jag inte medlemm.. Om nån officierare ser detta så kan ni ju invita mig plz "First Figther Jenna"

Och mumble servern! nu kom jag in på den men jag kan inte gå in i en ända kanal! har inte behörig het till nån alls, why ?
mvh

Permalänk

Invita Jockzi (Lvl 32 Ranger)

Visa signatur

Intel Core i7 930 | Asus P6T SE | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz PC3-12800 | 80GB 2.5" SSD Intel X25-M G2 SATA | Noctua NH-D14 | Corsair HX 750W 80+ Gold | Gigabyte Radeon HD7970 3072MB Ghz Edition |

Permalänk
Skrivet av labbz0re:

okej! blev kickad och invitad inatt och så funkade det som det skulle hehe så nu är jag inte medlemm.. Om nån officierare ser detta så kan ni ju invita mig plz "First Figther Jenna"

Och mumble servern! nu kom jag in på den men jag kan inte gå in i en ända kanal! har inte behörig het till nån alls, why ?
mvh

Högerklicka och tryck på "registrera" på ditt namn

Permalänk

Invite Ducissa. Är en level 32 warrior

Visa signatur

Eeeeeeh.