Permalänk
Medlem

Joors Invites

Jag delar ut lite av mina invites jag har till Joors om någon är intresserad. Lägg ett meddelande i min PM box med mail adress, så skickar jag en invite till er..

Permalänk
Medlem

Jag har också inviter till joors pm mig er epost.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad är joors

Visa signatur

Pc 1 : Gigabyte gtx 670 / I7-3770K / 8gb Ripjaws 2133mhz / 850W corsair / Z77A-GD65 / 1 tb hdd / Nzxt phantom fulltower

Pc 2 : Gigabyte gtx 670 / I5 2500K / 8gb 1600mhz vengeance / 650W platinum / Asus p8z68-v pro gen 3 / 1 tb hdd / Lian li pc 05an

Permalänk
Medlem
Skrivet av QQmore:

Vad är joors

Det är ett reklamfinansierad mobilt bredband.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinzon:

Det är ett reklamfinansierad mobilt bredband.

Ja, man köper ett sim kort från Joors. Sedan är det bara surfa gratis. Inga fakturor...Jag har haft det snart ett år, och är väldigt nöjd....

glöm inte mail adressen i pm´et..annars kan jag inte skicka en invite.

Permalänk

Det står på deras hemsida att de stryper banbredden till 60kb/sek går det att kolla fimlipp på youtube då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shakademus:

Det står på deras hemsida att de stryper banbredden till 60kb/sek går det att kolla fimlipp på youtube då?

Alla operatörer stryper hastighet efter att man har förbrukat en viss datamängd. Tele2 stryper hastighet och tar betalt för bredband. Dert står: "Dessutom till marknadens lägsta månadskostnad*. 79 kr/mån." Och sedan får du ingen support av Tele2 och otrevliga Tele2 säljare ringer hela tiden.

Jag har Joors och betalar 0 kr/mån! Sedan har du 2 GB gratis surf varje månad, så länge du vill!
Dessutom fick jag rabatt på 200 kr att dela ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shakademus:

Det står på deras hemsida att de stryper banbredden till 60kb/sek går det att kolla fimlipp på youtube då?

Ja, man kan titta på YouTube om man förbrukar inte mer än 2 GB (det går att köpa mer). Jag har testat tjänsten i Jönköping och gick upp till 12 Mbit/s. Jag har haft det snart ett år, och är väldigt nöjd.

Permalänk
Medlem

Tänkte höra om det är någon som har en invite över.

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Skrivet av PierreB:

Tänkte höra om det är någon som har en invite över.

Jag har, pma mig.

Har totalt 20st, vill nagon ha pma.

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO