Sweclockers träff @ Dreamhack Winter 2012

Permalänk
Medlem

Sweclockers träff @ Dreamhack Winter 2012

Hejsan alla sweclockare. Det verkar som om intresset för en Swec-träff är väldigt högt och jag får väll hjälpa till att styra upp det hela men jag behöver er hjälp till att lyckas med det hela.

Jag kommer vara närvarande under hela eventet då jag jobbar i Dreamhack crew som volontär.

Kom gärna med tips och Idéer

  • Tid/Plats
    Någon gång under första kvällen/natten. Vi får bolla lite angående en specifik tid.
    Lobby Syd låt som en bra mötesplats, men kom gärna med förslag

  • Vad ska vi göra under träffen?
    Här har jag absolut ingen aning om vad vi ska göra :/ så kom med förslag

Over'n'Out

Donkey aka Packåsnan

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

förra dhw va vi bara några som dök up lite kast

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Bra initiativ Kommer närvara ensam så lite chat med folk härifrån hade varit trevligt.

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

Vilket bra uppslutning Kom igen nu

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Medlem

Jag försöker tänka ut vilken tid... Hade ju hoppats på att fler hängde på men verkar som om swecare är ett utdöende släkte på Dreamhack. iaf jag har pass mellan 16-00 i supportbåset under eventet. Men förhoppningsvis kommer fler personer att ansluta sig.. Jag menar alla på detta forumet är nog inte antisociala individer som vägrar lämna tryggheten hemma i källaren! C'mon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk

Jag skulle vilja vara med! Men det blir svårt eftersom jag är döv. Jag är säker på att ni kan inte teckenspråk

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Jag skulle vilja vara med! Men det blir svårt eftersom jag är döv. Jag är säker på att ni kan inte teckenspråk

Kan bli lite klurigt. Men det är någonting jag verkligen hade velat lära mig.

Visa signatur

l Cooler Master Elite 430 l ASUS P8P67 M PRO l Inter Core i5 2500K (@4,5Ghz) l Corsair H50 Hydro Series l Corsair TX 650W 80 Plus l Corsair XMS3 1333Mhz 8GB l HIS Radeon HD 6870 1GB l Crucial Real SSD C300 64GB l Western Digital Caviar Blue 500GB l

Permalänk
Skrivet av Jacccuu:

Kan bli lite klurigt. Men det är någonting jag verkligen hade velat lära mig.

Ta några teckenspråk kurs innan DH

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Jag skulle vilja vara med! Men det blir svårt eftersom jag är döv. Jag är säker på att ni kan inte teckenspråk

Får väl säga bra jobbat för att du kan så fin svenska när du aldrig hört någon prata. :/
Good job!

On-topic:
Hade vart kul, men min dator är lika tillplattad som en överkörd mås eftersom den åkte ut..
Så jag fick sälja min plats.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Jag är på om det blir Swec Träff, hade varit grymt ifall vi kunde få ihop något med Emil och Company med. Själv jobbar jag i vinter, men jag kan nog komma undan en stund ifall det handlar om träff under mitt skift.

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Jag skulle vilja vara med! Men det blir svårt eftersom jag är döv. Jag är säker på att ni kan inte teckenspråk

penna o papper o lite gester funkar alltid. kan ej ts men har umgåts en del me döva så e bara dyka upp så löser vi de alltid på nått sätt

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Vore nice med en SweC-träff så länge det inte är under tiden 16 - 00 för då jobbar jag

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

håll de här för ahr ingen fb

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem
Skrivet av zorki:

håll de här för ahr ingen fb

Det var Sweclockers egna.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Hedersmedlem

Är det någon som åker från Linköping och skulle kunna erbjuda skjuts på torsdag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan vi inte säga så att på torsdag so bestämmer vi ett irc rum och därifrån så kan vi få fram tid och sånt. Menar att man kanske missar updates på denna tråden så lite instant message hade ju inte varit fel
Och om vi blir tillräckligt många så bjuder jag på gifflar

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Medlem

blir de nått??

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 || Moderkort: MSI P67A-C45 B3 || GPU: R9 280x ||
CPU: Intel Core i5 2500K@ 4Ghz || CPU kylare: Antec kühler 620 PnP Gentle Typhoon ||
Nätagg: Fractal Design Tesla 650W || Hårddisk: Samsung Spinpoint F3 1TB || Ram: CORSAIR 4x2GB DDR3 XMS3 || 3DMark 11

Permalänk
Medlem

Jag Undrar samma sak!

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem

jag bara väntar på er
kom annars o sä hej på d10:42 på hörnan

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT