Permalänk
Inaktiv
Skrivet av EvilWord:

är du svag eller? om du inte vill en laptop som väger mer än 1.5 kg så är du nog svag. bara mitt grafikkort väger ca 1.5 kg.

Vissa vill kunna bära med sig sin dator på ett bekvämt sätt. Jag vet hur det är att ha en för tung dator...

Permalänk
Skrivet av Nikkop:

Och vad ska Apple ha en touchskärm till? Windows 8?
Så vitt jag vet är inte OS X anpassat för touchskärmar?

Det kommer. Så vitt jag vet är OS/X och iOS baserat på samma, eller snarlik, kodbas.

För en gångs skull verkar MS vara snabbare ute än Apple. Det kanske beror på att Jobs gick bort och de saknar sin kreativa ledare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zizoor:

En fråga isåfall.

Använder du fortfarande glödlampor forfarande med eller? För alla vet ju att det nyaste och modernaste där är LED och lågenenergi lampor.

Jag förstår vad du menar, men som talesättet går: If it ain't broke, don't fix it. Touch kommer inte KUNNA (inom ett par år minst) byta ut den taktila känslan av ett tangentbord, inte heller kommer apple vara "först" med saker... Vad har apple "uppfunnit"? Alltså då pratar vi faktiskt uppfunnit. Nämn EN sak som inte redan fanns i andra former som detta "företag" kommit på.

I challenge you, utan google. En. Sak.

Alla vet ju att Apple uppfann rektangeln med rundade hörn. De har patent på det, så de måste ju ha varit först...

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Vill du ha köpråd så skapa en ny tråd med en seriösare frågeställning än vad det blev i denna tråd som tyvärr spårade ur ganska rejät.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||