Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

wohoo, inatt vid 01.00 beställde jag komponenterna till lillebror
Idag vid 17.25 hade alla varorna skickats.. Skönt och se att det gick så fort

Jag beställde i fredags från inet, och det var skickat på lördag, det ena paketat kom igår (tisdag) och det andra idag (onsdag)
Så fort går det....
Paketet från Komplett i norge, beställde jag i lördags och det kom i måndags...

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Inet
Skrivet av xZistence:

tjena inet.. Om några dagar ska jag beställa detta paket. ska bli julklapp till lillebror.. Chassi och högtalare ska jag beställa separat då jag ska byta mitt chassi med ett NZXT Switch så han kommer då få min
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2696407/brors

Är det ett bra paket?.. Ganska liknande er men några små byten
Kommer väl inte flaska eller?

Ha det

Skrivet av Lord Di Lego:

Bara för att jag skulle ha fel i mitt påstående att alla har samma pris, så har nu en andra konkurrent till er sänkt priset i stil med vad jag sa att jag ville se.
Så, om ni behövde någon mer motivation så har ni den nu.

Hm, vad vi kan se så ligger alla kvar på samma pris? Kan inte lova något men inköparna har blivit tipsade iallafall!

Skrivet av Minsc S2:

Hej Inet.

Är denna Far Cry 3 variant http://www.inet.se/produkt/v100142/far-cry-3-pc-karta-swecloc... en voucher/nerladdnings-kod, eller är det ett riktigt spel med skivor, låda och allt?

Det ska vara en rikigt "hard copy" av spelet och ingen kupong eller liknande.

Skrivet av D0ez:

Har precis beställt en dator med ett HD7850 men kollade på AMDs hemsida precis och såg att dom Never Settle gamebundeln fortfarande "gäller". Undrar om man får med den eller om ni har avslutat kampanjen.

Den är tyvärr avslutad. Men skicka oss ett PM här med din order så kan vi kolla på om det går att lösa något åt dig.

Skrivet av Sposckis:

Min SSD har gått sönder, köptes 27 Feburari och är modellen OCZ Agility 3 60gb. Får jag ut en ny? Den har havererat totalt, hittas inte i BIOS eller i en annan dator.

Det är alltid svårt att ge några garantier utan att haft in en produkt för att verifiera felet. Är den använd på ett 'normalt' sätt och helt enkelt slutat fungera så är det självklart något som går på garantier.

Men som sagt, kan inte lova något förrän vi haft in produkten. Du är välkommen in i butik eller så kan du felanmäla den här: https://www.inet.se/support/OrderList så får du fraktsedlar och instruktioner av oss.

Skrivet av MB76:

Hur går det med Sweclockers specialkampanj ? Står att det ska uppdateras löpande fram till julafton men det enda jag sett är en liten uppdatering den 7/12.

Skrivet av Toivo83:

http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj/?utm_so...

"Vi fyller på med nya erbjudanden fram tilll julafton"
"senast uppdatera 2012-12-07"

känns inte som om det är så nya erbjudanden

Skrivet av MB76:

Nä,vet inte vad de sysslar med. Står även i stor text att det är fri frakt men när man lägger något i varukorgen så läggs det på frakt ändå?

Ledsen för lite sent svar - vi kommer att uppdatera sidan imorgon förmiddag med några sista erbjudanden!

Ang. frakten så har vi lagt till fraktfritt artikeln i listan för fri frakt av ordrar över 500kr. Pga att detta är specialerbjudanden som endast går att komma åt via denna sidan så är det annorlunda i våra system och vi hittade en bugg som gjort att vi inte kunde justera frakten och har inte hunnit med att fixa det.

Är det så att ni vill köpa något av dom två artiklarna som är under 500kr skriv ordernumret här i ett PM till oss så plockar vi bort frakten manuellt.

Skrivet av xZistence:

beställde ett paket igår.. Ser att endast skärmen och lådan har skickats.. Skickas de andra inom veckan så jag har allting på fredag? Vore bra o veta

Det är svårt att svara något konkret på utan att veta vilken order det rör sig om. Skicka oss ett PM så får vi kolla på det.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Det är svårt att svara något konkret på utan att veta vilken order det rör sig om. Skicka oss ett PM så får vi kolla på det.

Skrivet av BullZeye:

wohoo, inatt vid 01.00 beställde jag komponenterna till lillebror
Idag vid 17.25 hade alla varorna skickats.. Skönt och se att det gick så fort

hade redigerat mitt inlägg =).. kanske ni missade.. Ha det

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

Då blir det nog en kopia av ert Far Cry 3 imorgon då (om ni har hunnit fixa till frakt-problemen), och kanske lite till beroende på vad ni slänger upp för erbjudanden imorgon.

Var för övrigt inne och vände i er Malmö-lokal igår; riktigt fint ställe, och riktigt trevliga killar bakom disken.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AMD_PERA:

Jag beställde i fredags från inet, och det var skickat på lördag, det ena paketat kom igår (tisdag) och det andra idag (onsdag)
Så fort går det....
Paketet från Komplett i norge, beställde jag i lördags och det kom i måndags...

5 Dagar är ändå helt ok.. Minns att jag beställde från CDON för snart 1 år sen.. fick vänta 1 månad på mina komponenter -.-..

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Avstängd

Hej! Den 21a ska ni få in padfone 2 2in1 32 gb i lager står det på hemsidan. Om man beställer nu, när kan man väntas få den?
För den finns inte i lager någonstans förrens mitten/slutet av januari förutom hos er.

Går det inte delbetala 36 månader? fanns möjlighet till det hos bla webhallen via klarna men inte hos er, endast 24.

Mvh !

Permalänk
Medlem

Vill bara anmäla något som ser ut som en liten bugg.

Har en order som har legat ett tag och väntat på att produkten ska komma in, och idag kom den in. Fick mail från er att produkten paketerades och senare mail om att den skickas. Fick även ett kolli ID så allt ser ut att fungera bra.

Dock så nu när jag går in på mina ordrar så står det inget kolli ID samt att produkten inte är reserverad och inte skickad, vilket gör att det känns som eran hemsida missat något eftersom jag faktiskt har ett kolli ID via mail där produkten är skickad Första gången någon sånt här hänt och hoppas att min lilla bug report hjälper något

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Vill bara anmäla något som ser ut som en liten bugg.

Har en order som har legat ett tag och väntat på att produkten ska komma in, och idag kom den in. Fick mail från er att produkten paketerades och senare mail om att den skickas. Fick även ett kolli ID så allt ser ut att fungera bra.

Dock så nu när jag går in på mina ordrar så står det inget kolli ID samt att produkten inte är reserverad och inte skickad, vilket gör att det känns som eran hemsida missat något eftersom jag faktiskt har ett kolli ID via mail där produkten är skickad Första gången någon sånt här hänt och hoppas att min lilla bug report hjälper något

För min order reserverades inte ens varorna, fick mail 1/2 dagar senare att varorna skickades och kollade där då stod det skickat. Så något med deras rutiner funkar inte riktigt (men så länge varorna kommer snabbt är det ingen större fara).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

För min order reserverades inte ens varorna, fick mail 1/2 dagar senare att varorna skickades och kollade där då stod det skickat. Så något med deras rutiner funkar inte riktigt (men så länge varorna kommer snabbt är det ingen större fara).

Kollade precis när jag fick mailet om packning, och då var varorna reserverade. Så något hände senare

Permalänk
Medlem

Finns det en möjlighet att fortfarande få sina varor innan julafton om man lägger en beställning tidigt idag? Förstår att varor måste anlända i morgon om så ska vara, men det bör väl inte vara några problem om varorna skickas idag. Skickar ni/dom fortfarande ut varor nu innan jul och stämmer den här "lägg beställning innan klockslag så skickas varor samma dag"?

EDIT: Hittade julinformation. Beställ senast 20/12 kl 17:00 för leverans innan julafton*
Förlängt öppet köp gäller tom 7/1 både i butik och webb.
Så det blir en beställning idag, bara hoppas posten gör sitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av puttek:

Finns det en möjlighet att fortfarande få sina varor innan julafton om man lägger en beställning tidigt idag? Förstår att varor måste anlända i morgon om så ska vara, men det bör väl inte vara några problem om varorna skickas idag. Skickar ni/dom fortfarande ut varor nu innan jul och stämmer den här "lägg beställning innan klockslag så skickas varor samma dag"?

EDIT: Hittade julinformation. Beställ senast 20/12 kl 17:00 för leverans innan julafton*
Förlängt öppet köp gäller tom 7/1 både i butik och webb.
Så det blir en beställning idag, bara hoppas posten gör sitt.

Dom är hårt belastade nu http://www.dn.se/ekonomi/posten-slar-nytt-paketrekord Men har man tur har dom inte minskat personalen utan ökat den.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Skulle ni inte fixa så att det blev fraktfritt även under 500:- ?

Jag är intresserad av Far Cry 3, men när frakten kostar näsan 20% av själva spelet så blir man lite avskräckt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Skulle ni inte fixa så att det blev fraktfritt även under 500:- ?

Jag är intresserad av Far Cry 3, men när frakten kostar näsan 20% av själva spelet så blir man lite avskräckt.

Aldrig riktigt förstått denna uppdelning av kostnader. Titta på totalsumman, är det ett bra deal, köp. Att lobba för fraktfritt på allt är lite vajsing, det finns inget som är gratis i denna värld. Dessa kostnader slås istället ut på prisbilden på produkterna osv.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Aldrig riktigt förstått denna uppdelning av kostnader. Titta på totalsumman, är det ett bra deal, köp. Att lobba för fraktfritt på allt är lite vajsing, det finns inget som är gratis i denna värld. Dessa kostnader slås istället ut på prisbilden på produkterna osv.

I normala fall hade jag hållt med dig, men nu blir det en principsak - FC3 är med bland deras "Sweclockers Jul-erbjudanden", där det står "Fri frakt" med stor text.
299:- för FC3 är en bra deal, men för 349:- däremot, då är det i stort sett normalpris.

Dessutom så tog jag upp det för att "Mr.Inet" skrev tidigare att de skulle ta bort fraktkostnaden på dom artiklar bland erbjudanden som kostade mindre än 500:-.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Skulle ni inte fixa så att det blev fraktfritt även under 500:- ?

Jag är intresserad av Far Cry 3, men när frakten kostar näsan 20% av själva spelet så blir man lite avskräckt.

Skrivet av inet.se:

<snip>

Ledsen för lite sent svar - vi kommer att uppdatera sidan imorgon förmiddag med några sista erbjudanden!

Ang. frakten så har vi lagt till fraktfritt artikeln i listan för fri frakt av ordrar över 500kr. Pga att detta är specialerbjudanden som endast går att komma åt via denna sidan så är det annorlunda i våra system och vi hittade en bugg som gjort att vi inte kunde justera frakten och har inte hunnit med att fixa det.

Är det så att ni vill köpa något av dom två artiklarna som är under 500kr skriv ordernumret här i ett PM till oss så plockar vi bort frakten manuellt.

Du får jobba lite själv för att få det fraktfritt

Permalänk
Medlem

"Problemet" är ju att Inet är så förbannat snabba att ordern lär hinna skickas iväg innan deras representant här på forumet hinner läsa det eventuella PM som jag skickar honom.

Jag lägger en beställning nu iallafall, och skickar ett PM till deras representant, så får vi se vad som händer.

Edit: Oj det gick fort. Tack Inet för den som vanligt snabba och pålitliga servicen.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd

Beställningen las den 2012-12-19 00:57:06 och idag fick jag sms kl 15:10 att varorna e framme
Snabbt levererat. Som alltid

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Inet
Skrivet av xZistence:

hade redigerat mitt inlägg =).. kanske ni missade.. Ha det

Aha, där ser man

Skrivet av oouhdawg:

Hej! Den 21a ska ni få in padfone 2 2in1 32 gb i lager står det på hemsidan. Om man beställer nu, när kan man väntas få den?
För den finns inte i lager någonstans förrens mitten/slutet av januari förutom hos er.

Går det inte delbetala 36 månader? fanns möjlighet till det hos bla webhallen via klarna men inte hos er, endast 24.

Mvh !

Vi har en leverans som eventuellt kommer in imorgon - har försökt få detta bekräftat men har inte fått några svar tyvärr så det vi kan göra nu är att vänta och se helt enkelt.

Nej, tyvärr går det inte hos oss i dagsläget utan 24 månader som längst.

Skrivet av skogsraggarn:

Hej!

Jag har hört några som nämnt att de har fått "CM storm quick fire" tangentborden med orginal batch utan alla märken.
Så jag undrar om man får ett sådant om man beställer i dagsläget, alltså utan alla dessa fula märken.

http://www.inet.se/produkt/6101698/cooler-master-storm-quick-...

Ledsen för sen återkoppling men gjorde ett stickprov och var helt "cleant" från klistermärken. Värt att notera är att även bilden på kartongen var fri från logotyper.

Skrivet av Reyintaz:

Vill bara anmäla något som ser ut som en liten bugg.

Har en order som har legat ett tag och väntat på att produkten ska komma in, och idag kom den in. Fick mail från er att produkten paketerades och senare mail om att den skickas. Fick även ett kolli ID så allt ser ut att fungera bra.

Dock så nu när jag går in på mina ordrar så står det inget kolli ID samt att produkten inte är reserverad och inte skickad, vilket gör att det känns som eran hemsida missat något eftersom jag faktiskt har ett kolli ID via mail där produkten är skickad Första gången någon sånt här hänt och hoppas att min lilla bug report hjälper något

Skrivet av Broken-arrow:

För min order reserverades inte ens varorna, fick mail 1/2 dagar senare att varorna skickades och kollade där då stod det skickat. Så något med deras rutiner funkar inte riktigt (men så länge varorna kommer snabbt är det ingen större fara).

Hm, ska dra detta vidare med vår systemansvarige. Tack för feedbacken.

Skrivet av xZistence:

Beställningen las den 2012-12-19 00:57:06 och idag fick jag sms kl 15:10 att varorna e framme
Snabbt levererat. Som alltid

Skrivet av Minsc S2:

"Problemet" är ju att Inet är så förbannat snabba att ordern lär hinna skickas iväg innan deras representant här på forumet hinner läsa det eventuella PM som jag skickar honom.

Jag lägger en beställning nu iallafall, och skickar ett PM till deras representant, så får vi se vad som händer.

Edit: Oj det gick fort. Tack Inet för den som vanligt snabba och pålitliga servicen.

God jul på er!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Läste att ni förra året inte hade någon mellandagsrea, kommer ni ha det i år ?

Visa signatur

Case - Silverstone Raven Rv03 → Mobo - Asus P8P67 Pro rev b3
CPU - i7 2600k @ 4,5 ghz → Corsair H70
PSU - Corsair AX850+ → RAM - x4 4gb Xms3
GPU - Gtx 580 →

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Aha, där ser man

God jul på er!

God jul på er med

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem

la beställningen kl 17 igår... fick paketet 23 timmar senare. bor i västmaland så det ät ju ganska imponerande...

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Medlem

La min order under helgen packades i söndags 16/12 kommer vara framme nu imorgon fredag 21/12 ?

Varför har de tagit sån tid, inte van ?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

La min order under helgen packades i söndags 16/12 kommer vara framme nu imorgon fredag 21/12 ?

Varför har de tagit sån tid, inte van ?

Har du inte fått ett kolli id? Troligtvis posten som strular.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

5 Dagar är ändå helt ok.. Minns att jag beställde från CDON för snart 1 år sen.. fick vänta 1 månad på mina komponenter -.-..

Inte om man ska vara bäst som inet vill vara
Komplett leverear alltid på måndag om man beställer senast söndag förmiddag. inet har alldrig gjort det förns på tisdag...
CDON är inget alternativ överhuvud taget, då de oftast luras med lagersaldon.
Komplett har sina grejjer i lager i Norge, som körs till Örebro på kvällen samma dag som ordern läggs, där det tullas in av Postnord.
Många av de andra internetbutikerna har inte alltid egna fysiska lager, utan använder importörens lager, och hoppas att de skickar grejjerna fort, så konsumenten inte ska märka nått.
Posten är inte alltid skurken, det beror på när på dygnet paketet lämnas in oxå.
Men jag räknar alltid tiden från när det står skickat på beställningen.
Får man bekräftat, och det dröjjer så är det nått lurt...

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Vilket pris gäller på denna i butik? http://www.inet.se/produkt/v100193/tryckluft-pa-burk-300ml-sw... (det står 49kr på butikspriset också)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheik Yerbouti:

Vilket pris gäller på denna i butik? http://www.inet.se/produkt/v100193/tryckluft-pa-burk-300ml-sw... (det står 49kr på butikspriset också)

den kostar 99kr i butik och i vanliga fall kostar den 99 kr online också,

vill du veta vad nåt kostar utan rabatt så leta bara upp varan vanlig väg, som i detta fall blev att bara trycka just ovanför bilden på en kategori tidigare

Permalänk

Tänkte beställa denna: http://www.inet.se/produkt/v100194/logitech-wireless-music-ad...

Den ingår i följande kampanj: http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj/?utm_so...

Det står i bannern att det ska vara fri frakt men när jag lägger den i kassan så kostar frakten. Är det något fel eller är tanken att man ska använda fri frakt över 500 kr grejen? Isåfall kan ni ju inte uppge att det är fraktfritt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pasta med ingon:

Tänkte beställa denna: http://www.inet.se/produkt/v100194/logitech-wireless-music-ad...

Den ingår i följande kampanj: http://www.inet.se/kampanj/sweclockers-specialkampanj/?utm_so...

Det står i bannern att det ska vara fri frakt men när jag lägger den i kassan så kostar frakten. Är det något fel eller är tanken att man ska använda fri frakt över 500 kr grejen? Isåfall kan ni ju inte uppge att det är fraktfritt.

Läs föregående inlägg från Inet.
Du får beställa, sen skicka PM till honom med Ordernummer, så fixar han bort fraktkostnaden.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

den kostar 99kr i butik och i vanliga fall kostar den 99 kr online också,

vill du veta vad nåt kostar utan rabatt så leta bara upp varan vanlig väg, som i detta fall blev att bara trycka just ovanför bilden på en kategori tidigare

Känner mig dum, tackar:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

La min order under helgen packades i söndags 16/12 kommer vara framme nu imorgon fredag 21/12 ?

Varför har de tagit sån tid, inte van ?

Kan vara posten också. Men även inet har ju säkert hög belastning vid jul.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar