Permalänk
Medlem

HA, i vilket universum fuskar han/hon? helt vanligt montage.....

Visa signatur

Case: Fractal R5 | Cpu:6600k 4.3ghz | Gpu: GTX 980 | Ram: 16gb crucial Ballistix| Heatsink: Bequiet pure rock
PSU: Evga supernova G2 | MoBo: Asus Z170-Pro

Permalänk

MongolFps är en rätt tung och skillad lirare, och kör normal

http://www.youtube.com/watch?v=7DUs8MTU10Y

själv kör jag HC för folk är för odödliga och det är för lätt att hitta folk på normal

Permalänk
Permalänk
Medlem

Motståndet ser inte ut att vara något att hurra över. En sån där film kan jag göra fast jag inte spelat BF3 på flera månader. Tycker det ser helt normal ut, han är ju ingen "über" killen i klippet direkt.

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Skrivet av larsamagnusson:

MongolFps är en rätt tung och skillad lirare, och kör normal

http://www.youtube.com/watch?v=7DUs8MTU10Y

själv kör jag HC för folk är för odödliga och det är för lätt att hitta folk på normal

När kan en Recon återuppliva folk? Vid 3.30.
Eller har jag missat något?

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Connox:

Tjenare , jag är dålig på att se sånt som fusk m.m. , men vet någon om denna snubben fuskar? Mvh Connox

Youtube länk : http://www.youtube.com/watch?v=a-NxdscFx2Y

Nej, men det är ett ruskigt kul spelsätt att köra som krypskytt utan zoom-sikte (bra ord!).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Han fuskar inte, och inte speciellt duktig heller Kan fixa ihop sån gameplay, brb 1 timma!

Visa signatur

Ryzen 1700 @ 3.9ghz | 16GB 2666mhz | Gigabyte GTX 1080 | EVGA 850w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punnisher:

När kan en Recon återuppliva folk? Vid 3.30.
Eller har jag missat något?

Han klippte bara ut att han switchar med sin polares kit, om du kollar efter reviven ser du att han har en shotgun(?) och inte ett sniper rifle

Permalänk
Medlem

1:39 ser lite skumt ut men troligtvis bara lag. Laggen är horribel har jag märkt. I vissa fall har jag skjutit kanske 10 skott i ryggen på någon som vänder sig om och får ner mig med ett skott.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Medlem

han fuskar ej. det syns på hans "musbetende"

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Sötast

Inte för att jag fuskanklagar honom, men alla verkar dödssäkra på att han inte fuskar pga hur han styr musen och liknande?

Nu vet jag inte hur BF3 hacks ser ut, men är det som vilket annat spel som helst så finns det ju både ESP och wallhack.

Dvs att man antingen kan se igenom väggar, få markörer där andra spelare finns, eller både också.

Något sådant syns inte på ett sånt här montage. Mer än faktumet att det ser ut som att man vet var alla kommer från... vilket det gör litegrann

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Inte för att jag fuskanklagar honom, men alla verkar dödssäkra på att han inte fuskar pga hur han styr musen och liknande?

Nu vet jag inte hur BF3 hacks ser ut, men är det som vilket annat spel som helst så finns det ju både ESP och wallhack.

Dvs att man antingen kan se igenom väggar, få markörer där andra spelare finns, eller både också.

Något sådant syns inte på ett sånt här montage. Mer än faktumet att det ser ut som att man vet var alla kommer från... vilket det gör litegrann

canals och vad det ser ut som 64 spelare, var kommer det inte spelare ifrån?

Permalänk
Medlem
Skrivet av larsamagnusson:

MongolFps är en rätt tung och skillad lirare, och kör normal

http://www.youtube.com/watch?v=7DUs8MTU10Y

själv kör jag HC för folk är för odödliga och det är för lätt att hitta folk på normal

ser inte poängen med att speeda upp i ett klipp bara för att det ska se ut som att han är skitsnabb på att sikta? Bara jobbigt att kolla på

till TS. orkade kolla 30 sekunder, tråkiga kills, standardkarta för enkla kills. inget märkvärdigt

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av sassa46:

Säkert connox själv som spelar, och bara vill ha fler visningar.

Precis min tanke.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk

Gissar på att han postar det för att få creeds, mer views etc. Alltså att det är han själv som har gjort filmen.

Snubbe heter Jesper Nielsen och så såg jag denna kommentaren

NielzeeeN 12 timmar sedan

"Filmen är med på flashback anklagad för fusk. Förfan va inte så grym Jesper ;)"

Coincidence? I think not

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Oj , är det så illa, jag måste vara riktigt dålig på BF3 , för jag tycker detta är riktigt grymt gjort , men spelar inte så jätteofta dock , men har aldrig sett något som är bättre på youtube hittils...

Eehhh, vad tycker du var bra?
...
* Lagarbetet?
* Val av klass beroende på situationen?
* Val av "One shot, one kill"-vapen anpassat till HC?
* Förmågan att klippa en video?
* Valet av musik till videon?

Det finns många videos i cyberrymden som visar mördarkaniner på speed, det finns lika många videos som visar vad bra lagarbete kan åstadkomma etc etc

PS
Jag såg ca 20 sek, sedan tyckte jag att videon var lika intresssant som Brezhnevs gamla partital.
Men smaken är som röven, klöven...
DS

Permalänk
Medlem

Nej detta är inte fusk, när jag körde hardcore sniping så vart jag nästan lika bra som honom... Men har legat av mig på sistone ( körde samma vapen, dock utan laser sikte) så detta är inte fusk kan jag garantera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av larsamagnusson:

MongolFps är en rätt tung och skillad lirare, och kör normal

http://www.youtube.com/watch?v=7DUs8MTU10Y

själv kör jag HC för folk är för odödliga och det är för lätt att hitta folk på normal

Kan hålla med dig om att folk är nästan odödliga på normal har aldrig gillat normal på BF3 , bara när jag kör flygplan , (lättare att se tank/AA's m.m)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MysickCombo:

Gissar på att han postar det för att få creeds, mer views etc. Alltså att det är han själv som har gjort filmen.

Snubbe heter Jesper Nielsen och så såg jag denna kommentaren

NielzeeeN 12 timmar sedan

"Filmen är med på flashback anklagad för fusk. Förfan va inte så grym Jesper ;)"

Coincidence? I think not

Förstår inte vad du får fram utav att en som heter "NielzeeeN" kommenterade på hans videoklipp som gör att det är mitt videoklipp? Han heter ju "Jesper Nielsen" på youtube? inte direkt svårt att få fram namnet , du är ingen jävla CIA agent vet du.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Något sådant syns inte på ett sånt här montage. Mer än faktumet att det ser ut som att man vet var alla kommer från... vilket det gör litegrann

Varför skulle WH och radar inte synas?
http://www.youtube.com/watch?v=izt2Y_lRUSE

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Diskussion om språkpoliser hör inte hemma här.
Språkpoliser hör faktiskt inte heller hemma här. Att påpeka folks stavning (när det ändå framgår vad som menas) skapar irritation och är onödigt. Gör inte det.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

64p TDM HC= Collaterals nästan hela tiden

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Skrivet av MysickCombo:

Gissar på att han postar det för att få creeds, mer views etc. Alltså att det är han själv som har gjort filmen.

Snubbe heter Jesper Nielsen och så såg jag denna kommentaren

NielzeeeN 12 timmar sedan

"Filmen är med på flashback anklagad för fusk. Förfan va inte så grym Jesper ;)"

Coincidence? I think not

"as a detective, we're not allowed to believe in coincidence"

Vart bara tvungen att dra en rad från batman.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Något sådant syns inte på ett sånt här montage. Mer än faktumet att det ser ut som att man vet var alla kommer från... vilket det gör litegrann

Canals TDM är brutalt enkelt att veta vart folk kommer ifrån, jag är själv inte alls särskilt bra på BF3 men kan ändå majoriteten av spawnpointsen på den banan.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Fiskar du visningar eller?

Om klippet.
- Han har tur i början när dom är <1 meter ifrån honom.
- Tar lång tid mellan när han siktar in och trycker på avtryckaren.

OT: Spelar själv bättre än killen i videon.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Punnisher:

När kan en Recon återuppliva folk? Vid 3.30.
Eller har jag missat något?

Du har inte spelat Battlefield speciellt mycket märker jag Man kan byta kit med folk som dött genom att ta upp deras vapen, då får man även all deras equipment, som medkits och defib, som du ser precis efter reviven har han plötsligt ett shotgun istället för ett sniper.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Oj , är det så illa, jag måste vara riktigt dålig på BF3 , för jag tycker detta är riktigt grymt gjort , men spelar inte så jätteofta dock , men har aldrig sett något som är bättre på youtube hittils...

då ska du söka på Eyeballers eller någon annan BF3 klan.
mötte ett gäng från Finland på DH och dom var minst lika bra på att "snipea" med light machinegun som sniper xD

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk

Skills!

Skrivet av Connox:

Tjenare , jag är dålig på att se sånt som fusk m.m. , men vet någon om denna snubben fuskar? Mvh Connox

Youtube länk : http://www.youtube.com/watch?v=a-NxdscFx2Y

Denna personen fuskar inte! det ligger i rena skills, muskel minne så satt säga
Det handlar bara om tur, erfarenhet och muskel minne

Ifall du vill bli lika duktig eller är avensjuk på hans framgång så rekomenderar jag dig att du spenderar mer tid framför BF3 för att få denna erfarenhet

Här har du ett fusk http://www.youtube.com/watch?v=4tru4Tsyruo

Permalänk
Medlem

Att överhuvudtaget köra TDM /HC och sen göra en video för att skryta om stats är rent av patetiskt. Ännu värre hade det varit om han spela med m16a3 eller något annat mainstreamvapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av j3n5:

Han fuskar inte, och inte speciellt duktig heller Kan fixa ihop sån gameplay, brb 1 timma!

Det blev en lång timme det.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]