Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cequence:

Efter mycket letande så blev det bredbandsbolaget mobilt 3G 16mbit med fri surf (50Gb/mån om man läser det finstilta)
199kr/mån, 0mån bindning men 3mån uppsägning.

Skall testa och se om det är något att ha, visst skulle man vilja ha lite snabbare men inte faan vill ja betala det dubbla för lite mer hastighet inte.

Okej, tack för svar.
Ska kolla runt lite och se va ja kan hitta, tyvärr inte tvillingkort då ja har företagsabb på mobilen.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Vi har också precis renoverat kök Fast vi köpte Kvik vilket jag kan rekommendera, va inte ett ända fel och snyggt och prisvärt!

Skrivet av Chew:

Nytt kök, men jävlar i min låda. Aldrig mer ett Epoq-kök om jag ska renovera framtida kök.

http://i.imgur.com/gg6Cal.jpg

Har en handfulll med saker som det är fel på eller saknas! Som man kan se till höger på bilden är bänkskivan t.ex 155mm för kort!
Men det blir nog bra när det är klart, men just nu vill jag bara kräkas på skiten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Okej, tack för svar.
Ska kolla runt lite och se va ja kan hitta, tyvärr inte tvillingkort då ja har företagsabb på mobilen.

Har samma problem som dig, företags mobil som jag inte kan fixa tvilling till tyvärr.
Hojta gärna till om du hittar något billigare och bättre !

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cequence:

Har samma problem som dig, företags mobil som jag inte kan fixa tvilling till tyvärr.
Hojta gärna till om du hittar något billigare och bättre !

Bara av nyfikenhet då jag aldrig provat köra det själv. Varför inte köra wifi hotspot via mobilen istället? Då kan man dessutom spara några slantar och köpa utan 3G.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Inköp.

Blev en liten försenad julklapp till mig själv, en trevlig microdykare, närmare bestämt en Armida A1 PVD som jag hittade begagnad till rätt pris!

Sjukt nöjd!

Permalänk

Blev ett litet impulsköp, en Gant Park Hill klocka. Nöjd trots att det är en parfymklocka.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hejhopp123:

Yes! Samt småsaker. Kommer inte bli roligt att byta stolen dock...

Vad för fordon har du oljan till?

Ok. Verkar vara jäkligt kul, måste prova det någon gång

Oljan har åkt ner i mountainbikens framgaffel, var på tiden.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Medlem

20kr för metro och 50 kr för Knasen.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av BJorNus:

Vi har också precis renoverat kök Fast vi köpte Kvik vilket jag kan rekommendera, va inte ett ända fel och snyggt och prisvärt!

Trevligt! Och grattis till ett bra val

Permalänk
Medlem

nytt spel

Permalänk
Medlem

1TB USB 3.0 disk för lagring, halva systemdisken blev plötsligt ledig när jag köpte den här.

Permalänk
Hedersmedlem

Thousand-year-old egg, 2.60 RMB. http://en.wikipedia.org/wiki/Century_egg

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Hur smakar ett sånt igentligen?

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Oetzi:

Hur smakar ett sånt igentligen?

De jag provat har smakat väldigt..mustigt, gammalt ägg. Så är väl en bra beskrivning. Mycket svavel och ägg.. Får se hur den här varianten är.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

De jag provat har smakat väldigt..mustigt, gammalt ägg. Så är väl en bra beskrivning. Mycket svavel och ägg.. Får se hur den här varianten är.

Låter inte som en smak jag skulle uppskatta , men du är ju en "warlock" så antagligen svartkonst i det hela!

Men undrar..är du inte rädd att det kan ligga någon sjukdom i det där ?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Xenoz:

Låter inte som en smak jag skulle uppskatta , men du är ju en "warlock" så antagligen svartkonst i det hela!

Men undrar..är du inte rädd att det kan ligga någon sjukdom i det där ?

Vad för sjukdom? Det är ju som att käka surströmming.. eller ruttet får som man äter på Färöarna.. eller rutten haj/fiskmås var man nu äter det. Inget konstigt. Det enda jag hoppas är att de inte haft bly med i processen, som mycket väl skulle kunna vara fallet. Men får nog äta jävligt många sådana ägg om jag ska få blyförgiftning.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Kamera på elgiganten rea

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Kostade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

2990:-

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Trevligt

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Blev ett litet impulsköp, en Gant Park Hill klocka. Nöjd trots att det är en parfymklocka.

http://i46.tinypic.com/34q3bc5.jpg

Fan vad skumt det ser ut med den där tröjan eller t-shirten du har på dig som matchar duken, som om armen vore avklippt efter armbågen. Fin klocka annars!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Bara av nyfikenhet då jag aldrig provat köra det själv. Varför inte köra wifi hotspot via mobilen istället? Då kan man dessutom spara några slantar och köpa utan 3G.

Samma problem där som jag skrev innan, har en företagsmobil som jag tyvärr inte har fri surf på.

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Smällde ihop en dator som agerar filmserver samt landator när polaren är här

Intel Core i3-3225 3,3GHz
Gigabyte GTX 660 OC
Asus P8H77-I
8 GB DRR3
Intel 80GB SSD,
Be Quiet 530w PSU
Bitfenix Prodigy

Grymt nöjd över chassit, enklare att bygga i än många större ditton.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Blev en leverans på lite träningssaker och en klocka

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Äntligen kom nexus 4an, äntligen får jag byta ut bladen

Permalänk
Medlem

Tog nästan två veckor men idag dam mitt riser card ner i brevlådan. Då kanske man kan börja bygget av lilla datorn. Måste bara få lite tid. För mycket jobb just nu

Visa signatur
Permalänk

Börjar få ordning på vardagsrummet nu:
*Soffa från mio
*Beg soffbord, blocket
*Mattor från ikea
*Bytt ut bakhögtalarna till Monitor Audio Silver rsfx
*Bytt mina Monitor Audio Silver Rs1 till Rs6
*Byggt klart min subwoofer och monterat butkickers i soffan. Subban blev ett bra blommbord tyckte frugan :S
*Byggt en egen tv-bänk efter mina krav på funktion och storlek, har t.ex. en grendosa med 12 uttag o bänken, kabellister för dolda dragningar, ventilation mm.
*Nya högtalarkablar Qed revelation bi-amp med aragon bananer i alla ändar och bananer på alla andra anslutningar.
*Plädar från Chilli
*Ny lågnivå kabel till subwoofern, diy supra kabel, med kontakter ifrån monster

Ska bara få tid över att måla alla högtalare mattvita så är jag nöjd....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasBoot_swe:

Börjar få ordning på vardagsrummet nu:
*Soffa från mio
*Beg soffbord, blocket
*Mattor från ikea
*Bytt ut bakhögtalarna till Monitor Audio Silver rsfx
*Bytt mina Monitor Audio Silver Rs1 till Rs6
*Byggt klart min subwoofer och monterat butkickers i soffan. Subban blev ett bra blommbord tyckte frugan :S
*Byggt en egen tv-bänk efter mina krav på funktion och storlek, har t.ex. en grendosa med 12 uttag o bänken, kabellister för dolda dragningar, ventilation mm.
*Nya högtalarkablar Qed revelation bi-amp med aragon bananer i alla ändar och bananer på alla andra anslutningar.
*Plädar från Chilli
*Ny lågnivå kabel till subwoofern, diy supra kabel, med kontakter ifrån monster

Ska bara få tid över att måla alla högtalare mattvita så är jag nöjd....
http://farm9.staticflickr.com/8471/8404886591_2218b8238e_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8465/8404886351_e7cd099429_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8213/8404886011_f386faed86_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8374/8404885703_ec0031f646_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8328/8404885359_ce527831fe_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8332/8404885161_3b477a0d9f_b.jp...

http://farm9.staticflickr.com/8373/8406014454_928e3dfb18_b.jp...

Snyggt, hoppas Emma blivit nöjd. Men frågan är ifall det inte blir snyggare att ha högtalarna Svarta? Vet inte hur kontrasten med svart tyg och vit högtalare blir.

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Snyggt, hoppas Emma blivit nöjd. Men frågan är ifall det inte blir snyggare att ha högtalarna Svarta? Vet inte hur kontrasten med svart tyg och vit högtalare blir.

Emma är 5 månader så hon är mestadels nöjd. Men kommer bli kanon med vita högtalare och svarta tyg. Har sett både elac och audiovector med samma lika och de ser bra ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2