SimCity - Betanycklar, 5000 st. SKYNDA ER!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

- pengarna bara ramlar in, dvs alldeles för lätt, bara bygg med blandade zoner på så kan man inte misslyckas.

Hur funkar det att bygga blandade zoner? Man kan ju inte bygga industrier nära bostads hus?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Detta var ju ingen Beta alls...

En DEMO version är en korrekt benämning på vad de delade ut nycklar till.

- Begrensad tid till 1h så du inte kan testa allt...
- Begränsat innehåll så man kan bygga hälften av alla byggnader...
- Direktlänk till köp/förhandsboka när du spelat klart...

DEMO =/= BETA.

Permalänk
Medlem

Den som först skickar ett PM till mig får en BETA key!

EDIT: Slut!

Permalänk
Medlem

Jag var skapligt sen

Men mycket bra initiativ att dela med dig av detta till oss

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Medlem

Tack så jättemycket för beta nycklen Lindgren92!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

För er som vill ha en beta key, så kan ni göra en fuling,

1. Go to SimCity Limited Edition on Amazon http://www.amazon.com/gp/product/B007FTE2VW/
2. Buy it, it does not charge your bank card anything until after it ships (in March)
3. Cancel the order (you'll receive a promotional email with the beta key)

Hittade det på reddit.

Permalänk
Medlem

Fråga till er som fått nyckel och kunnat testa: Nästan alla bilder jag ser på spelet har sk tilt-shift-effekt dvs blurrat i bakgrund och förgrund (skapar minityreffekt i bilden). Är det något som även finns i själv spelet när man spelar?

...å har någon en extra nyckel att donera så tar jag den gärna och tacksamt!

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en nyckel om någon har över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Jajjemän.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scepticer:

Fråga till er som fått nyckel och kunnat testa: Nästan alla bilder jag ser på spelet har sk tilt-shift-effekt dvs blurrat i bakgrund och förgrund (skapar minityreffekt i bilden). Är det något som även finns i själv spelet när man spelar?

...å har någon en extra nyckel att donera så tar jag den gärna och tacksamt!

Japp, känns helt kanon med blurret

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

Någon som har en extra beta key?

Permalänk

Har en nyckel över!

2H88-J2NR-BEXG-85US-2JKP

vassego

Permalänk
Medlem

Bah nu var man sugen på att lägga några timmar på att spela så går det inte ens att komma in eftersom deras loginservrar är överbelastade.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av LindgrenPer:

Har en nyckel över!

2H88-J2NR-BEXG-85US-2JKP

vassego

Tackar tusen gånger :):) Har haft prov hela veckan och missat att anmäla mig till betan och suttit och kollat forumtrådar hela dagen idag. Tack igen!

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem

Är det någon som har fått en nyckel genom att anmäla sig till betan?
Anmälde mig men har inte hört någonting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxer83:

Är det någon som har fått en nyckel genom att anmäla sig till betan?
Anmälde mig men har inte hört någonting.

Var några i den här tråden som fick inatt runt 01:00, mig själv inkluderad.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av Foxer83:

Är det någon som har fått en nyckel genom att anmäla sig till betan?
Anmälde mig men har inte hört någonting.

Såg nyss att även jag har fått en inatt!

Helgen räddad! förkylning, helg och SimCity, passar perfekt..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Tar jättegärna emot en extranyckel via PM!

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

så hur verkar det.. gillade Sim City och Sim City 2000... har för mig dom andra vart ganska invecklade och krångliga.
verkar detta bra ??
blur/bokeh effekten på screenshots ser lite mysko ut.. går det att stänga av, eller känns det bra i spelet ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

Jajjemän.

Tackar för nyckeln!

Permalänk
Medlem

Den som inte har fått kan ta min, fick en extra:
*borta

Har velat fram och tillbaka om jag skall förboka eller inte, men efter tre spelningar så råder det ingen tvekan. Lite slipning här och där och kanske modstöd (?) så kommer detta bli GOTY.

Permalänk

Fick också en nyckel via mailen, hade glömt bort att jag ställt mig i kö så det blev en trevligt överraskning.
Lite synd att servrarna överbelastades, jag tycker att EA borde förutspått hur många som skulle spela spelet, det är ju ändå dem som har delat ut nycklarna så antalet spelare kan ju inte ha kommit som en överraskning tycker man.
I alla fall, grymt kul, känns som en värdig efterträdare till Sim City 4 som jag spelat fram tills nu så det får bli en förhandsbokning. Hoppas att spelet kommer att stödja mods bara, annars blir det nog inte så långlivat som 4:an (medveten om att det inte kommer att göra det från start men förhoppningsvis inom en snar framtid efter släppet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Den som inte har fått kan ta min, fick en extra:
G3P7-8975-XXEC-ZUVF-PWWA

Har velat fram och tillbaka om jag skall förboka eller inte, men efter tre spelningar så råder det ingen tvekan. Lite slipning här och där och kanske modstöd (?) så kommer detta bli GOTY.

Code has already been used :/ Men tack ändå. Någon som har en så kan jag tradea mot en invite till TL

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Lego Master

Grovt längesen jag spelade Sim City (måste varit SC2000?), men fick BETA-nyckeln igår/natt, och sitter i kö för att komma in nu...får se hur lång tid det tar, har börjat om på timern sisådär 4-5 gånger nu. =P

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av Tjodd:

Den som inte har fått kan ta min, fick en extra:
G3P7-8975-XXEC-ZUVF-PWWA

Har velat fram och tillbaka om jag skall förboka eller inte, men efter tre spelningar så råder det ingen tvekan. Lite slipning här och där och kanske modstöd (?) så kommer detta bli GOTY.

trodde äntligen jag skulle få testa spelet men någon hann före mig =( tack ändå

Permalänk
Medlem

lol, nvm. kollade mailen så hade jag en invite där

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Har en extra.

8JNN-6ATX-568U-QUND-8DAB

Permalänk
Medlem
Skrivet av stolproten:

Har en extra.

8JNN-6ATX-568U-QUND-8DAB

Tackar

Permalänk
Medlem

Redan använd :/

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W

Permalänk
Medlem

5:e gången jag missar med bara nån minut nu!

Pretty please PM key!

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W