Permalänk
Medlem

Fractal design define xl köp

Hej allihopa,

Jag vill uppdatera mitt chassie från det nuvarande Antec 300 till Fractal design define xl chassiet.
Porblemet som uppstår är att FD define xl chassiet har blivit ersatt med FD define xl r2 modellen. Jag har letat omkring på nätet och gjorde olika förfrågningar till nätbutiker. Men det verkar som om Fractal Design har slutat att leverara chassiet helt och hållet.

Någon som har råd eller förslag på liknande chassien.

MvH Hilbert

Permalänk
Medlem

Varför vill du inte ha r2 modellen?

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem

Mindre HD platser antar jag är orsaken.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pluckyou:

Hej allihopa,

Jag vill uppdatera mitt chassie från det nuvarande Antec 300 till Fractal design define xl chassiet.
Porblemet som uppstår är att FD define xl chassiet har blivit ersatt med FD define xl r2 modellen. Jag har letat omkring på nätet och gjorde olika förfrågningar till nätbutiker. Men det verkar som om Fractal Design har slutat att leverara chassiet helt och hållet.

Någon som har råd eller förslag på liknande chassien.

MvH Hilbert

Inet har den i fyndhörnan, dock måste du ta dig till Ringön, Göteborg.

Permalänk
Medlem

Tobbe_ mest på grund av att R2:an inte har kammar designen inuti chassiet.

turbi Det kommer att bli lite svårt med tanke att man bor i Jämtland.

Som det verkar så skulle multitech få in ett antal denna vecka. Får väll se ifall det stämmer.

Permalänk
Medlem

Typiskt, jag hade ett liggandes så sent som förra veckan men plockade isär det i brist på bättre saker att göra. Nu ligger det i en hög med diverse skador. :/

Visa signatur

| Core i9 9900K @ 5Ghz All core clock | Corsair H115i Platinum| 16GB Corsair Vengeance 3200MHz | ASUS ROG Strix z390-f Gaming| ASUS RTX 3080 TUF | NZXT Switch 810| OCZ 250GB ssd, 2x Samsung Spinpoint F3 i Raid 0 | Asus ROG Thor 850w |
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

HaHa Det kan ju kallas minst sagt ironiskt xD