Permalänk

Majoriteten av klagomål, hur få de än må vara är tyvärr något som folk ofta skyltar upp till skyarna med för att avråda andra från att handla där de själva haft problem.

Sen ser vi ju oftast bara feedback från de som har haft otur, blir det inte fel och allt är bra då skrivs det sällan om det så jag slänger in lite ros till CDON!

Jag har det senaste året lagt ett tiotal beställningar hos cdon, film, böcker, hushållsprodukter samt datorkomponenter med mera och jag har vid två tillfällen haft strul med produkter.

Ett grafikkort som bara visade problem när flashobjekt användes, det skickades in med en tydlig förklaring till vad felet var, både som fysisk kopia i paketet och i felanmälan(mindre risk för att de missar ett såpass diffust problem då..) och fem arbetsdagar senare hade jag ett nytt, inga problem där.

Det andra var ett par spruckna filmer... fraktskada och det var inget jag räknade med att få ersatt men efter att ha startat ett ärende och skickat med bilder så slank det två dagar senare ner nya filmer i brevlådan.

Hade även problem med en mixer för ett antal år sedan som även det löstes på ett bra sätt, köptes till ett rabatterat pris och varan hade sen utgått, fick en likvärdig till normalpris som var betydligt bättre.

Ibland blir ärenden oturligt nog dåligt hanterat men det händer garanterat procentuellt lika mycket hos andra butiker.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av qramian:

Det har nu löst sig och jag har fått min kod helt enligt kampanjen.

Hej hej

Den ska ingå till det kortet, måste varit någon på kundtjänst som fått det om bakfoten tyvärr. Ber om ursäkt för det, skönt att det löste sig iaf!

MVH Josefin

Skrivet av Extremaz:

Hej Josefin!

Jo jag undrar bara lite, jag beställde saker från CDON nu i helgen men adressen som stod på webbsidan va inte den "rätta". Den adressen var till Kalmar (där föräldrarna bor) och jag bor numera i Malmö (ändrat adressen på Min Profil nu) men undrar bara om man kan göra något åt det eller om jag är tvungen att hämta ut sakerna i Kalmar? Kan man be Pressbyrån där att skicka tillbaka dem och sedan skicka ut dem igen fast till Malmö istället?

Mvh Carl Carlsson

Hej hej

Jag skulle gissa på att kundtjänst kan hjälpa dig att styra om det, bäst är nog alltså att kontakta dem för att få hjälp.

MVH Josefin

Skrivet av Tinyninja:

Cdon är bra grejer. Beställt massor av saker från dem och alltid blivit bemött på ett gott sätt och med en snabb leverans.
Så, ett trevligt inlägg förtjänar dem mitt bland alla dessa negativa kommentarer

Hej hej

Tack!

MVH Josefin

Skrivet av psychoworker:

Majoriteten av klagomål, hur få de än må vara är tyvärr något som folk ofta skyltar upp till skyarna med för att avråda andra från att handla där de själva haft problem.

Sen ser vi ju oftast bara feedback från de som har haft otur, blir det inte fel och allt är bra då skrivs det sällan om det så jag slänger in lite ros till CDON!

Jag har det senaste året lagt ett tiotal beställningar hos cdon, film, böcker, hushållsprodukter samt datorkomponenter med mera och jag har vid två tillfällen haft strul med produkter.

Ett grafikkort som bara visade problem när flashobjekt användes, det skickades in med en tydlig förklaring till vad felet var, både som fysisk kopia i paketet och i felanmälan(mindre risk för att de missar ett såpass diffust problem då..) och fem arbetsdagar senare hade jag ett nytt, inga problem där.

Det andra var ett par spruckna filmer... fraktskada och det var inget jag räknade med att få ersatt men efter att ha startat ett ärende och skickat med bilder så slank det två dagar senare ner nya filmer i brevlådan.

Hade även problem med en mixer för ett antal år sedan som även det löstes på ett bra sätt, köptes till ett rabatterat pris och varan hade sen utgått, fick en likvärdig till normalpris som var betydligt bättre.

Ibland blir ärenden oturligt nog dåligt hanterat men det händer garanterat procentuellt lika mycket hos andra butiker.

Hej hej

Det är klart att man vill berätta för världen om man tycker att man blir illa behandlad, särskilt av ett företag. Men som du säger är det en del som tar i lite väl ibland, och andra som kanske ser lite väl mycket genom fingrarna ibland.

Skönt med lite positiva poster med åtminstone, tack!

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej jag undrar om det kommer bli någon 15% rea i slutet på månaden

Hej!

Jag undrar om de kommer bli någon 15% rea i slutet av denna månad?, ifall jag ska vänta tills dess eller handla hos Inet

Permalänk
Medlem

Hej vad betyder: Försändelsen följer inte tjänstevillkoren och kan bli försenad?

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Hej vad betyder: Försändelsen följer inte tjänstevillkoren och kan bli försenad?

Det brukar dom skriva om det är ett stort paket (större än "normalt" vad det nu är).
Jag har dock aldrig varit med om att det tagit längre tid men det kan kanske göra det i vissa fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pwillow:

Det brukar dom skriva om det är ett stort paket (större än "normalt" vad det nu är).
Jag har dock aldrig varit med om att det tagit längre tid men det kan kanske göra det i vissa fall.

Okej tack för hjälpen!

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Har nu fått svar från kundtjänst men det var inte det man ville höra. Vet faktiskt inte vad jag ska svara på det här.

Skrivet av Kundtjänst:

Svar 2013-03-14 10:50
Hej,

vi beklagar att du fått vänta på svar.

Vi har kontaktat vårt lager och de har dessvärre inte någon information om vart försändelsen har tagit vägen.

Vi kan inte reklamera försändelsen innan det gått 16 dagar. Återkom sedan till oss den 2013-03-20 så ska vi hjälpa dig vidare i detta ärende.

Det kan hända att en försändelse försvinner av olika anledningar och det hände mig en gång tidigare hos ett annnat företag var svaret:

Citat:

Vi ber om ursäkt.

Vi skickar genast ett expresspaket med din beställning,du har det i morgon.

Fakturan ska vara betald i morgon men det blir inget med det ännu.
Tack Josefin dock, du försökte ju iallafall.

Permalänk
Medlem

Hej CDON/Josefin!

Finns det någon möjlighet att ni kan plocka in Lenovos Y500 laptop av någon modell? Ser att ni har andra Lenovos men inte just Y500:an. Den finns i lite olika utförande med optisk enhet och utan men istället dubbla grafikkort. Vore superintressant om ni skulle kunna kontrollera detta!

Tack på förhand!

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av KaleLL:

Hej!

Jag undrar om de kommer bli någon 15% rea i slutet av denna månad?, ifall jag ska vänta tills dess eller handla hos Inet

Hej hej

Ja, det är tanken, glöm inte att det är på utvalda komponenter dock. Vi har även 5% resten av månaden på alla komponenter.

MVH Josefin

Skrivet av sterr:

Har nu fått svar från kundtjänst men det var inte det man ville höra. Vet faktiskt inte vad jag ska svara på det här.

Det kan hända att en försändelse försvinner av olika anledningar och det hände mig en gång tidigare hos ett annnat företag var svaret:

Fakturan ska vara betald i morgon men det blir inget med det ännu.
Tack Josefin dock, du försökte ju iallafall.

Hej hej

Uppgifterna jag fick idag var att det verkar som om lagret tyvärr skickat till fel kund.
Även om kundtjänst hade gått med på att skicka en ny med expressfrakt till dig, så blir det svårt när vi inte har fler i lager och de är slut hos distributörerna just nu med. Men jag vet att de jobbar på att få tillbaka den så fort som möjligt och jag hoppas på ett positivt besked där inom de närmsta dagarna.

MVH Josefin

Skrivet av devour:

Hej CDON/Josefin!

Finns det någon möjlighet att ni kan plocka in Lenovos Y500 laptop av någon modell? Ser att ni har andra Lenovos men inte just Y500:an. Den finns i lite olika utförande med optisk enhet och utan men istället dubbla grafikkort. Vore superintressant om ni skulle kunna kontrollera detta!

Tack på förhand!

Hej hej

Jag ber ansvarig för laptops kolla upp det direkt.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

Skulle vara super om ni kunde ta med detta grafikkort igen under 15%-kampanjen! http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_geforce_gtx_670_oc_2gb_...

Visa signatur

[CENTER]ROGERCPU Intel Core i5 3570k | GPU Gigabyte Windforce GTX670 2GB OC | MOBO MSI Z77A-GD55 | PSU Fractal Design Integra R2 750W 80+ Bronze | HDD Seagate Barracuda 1TB| SSD Samsung 840 Basic 120GB| RAM Corsair Vengeance 16GB CL9| CASE BitFenix Shinobi Window | OS Windows 8[/CENTER]

Permalänk
Avstängd

Hej! Undrar om ni tar in "endast" Stationen till Padfone 2? Verkar inte gå att köpa någonstans!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av oouhdawg:

Hej! Undrar om ni tar in "endast" Stationen till Padfone 2? Verkar inte gå att köpa någonstans!

Hej hej

Vi har inte Padfone2 överhuvudtaget i dagsläget, men jag har bett ansvarig kolla på det.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej Josefin!

Jag fick för ca en vecka hem min dator jag beställt i delar utav er. Har nu fått ihop det och börjat testköra allting. Allting fungerar bra förutom att jag har ett hemskt oljud vid belastning av grafikkortet, så kallat "Coil Whine". Vad gör man åt detta? Jag har köpt alla delar noga utvalt för att få en riktigt tyst dator så detta är ett stort problem för mig. Det måste ju gå på garanti? Kortet är ett Gigabyte Geforce 680GTX OC och har ett riktigt högt tjutande frekvent ljud.

Tacksam för svar, MVH

Permalänk
Medlem

Tack för det!

Skrivet av CDON.COM:

Hej hej

Ja, det är tanken, glöm inte att det är på utvalda komponenter dock. Vi har även 5% resten av månaden på alla komponenter.

MVH Josefin

Hej hej

Uppgifterna jag fick idag var att det verkar som om lagret tyvärr skickat till fel kund.
Även om kundtjänst hade gått med på att skicka en ny med expressfrakt till dig, så blir det svårt när vi inte har fler i lager och de är slut hos distributörerna just nu med. Men jag vet att de jobbar på att få tillbaka den så fort som möjligt och jag hoppas på ett positivt besked där inom de närmsta dagarna.

MVH Josefin

Hej hej

Jag ber ansvarig för laptops kolla upp det direkt.

MVH Josefin

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khazod:

Hej Josefin!

Jag fick för ca en vecka hem min dator jag beställt i delar utav er. Har nu fått ihop det och börjat testköra allting. Allting fungerar bra förutom att jag har ett hemskt oljud vid belastning av grafikkortet, så kallat "Coil Whine". Vad gör man åt detta? Jag har köpt alla delar noga utvalt för att få en riktigt tyst dator så detta är ett stort problem för mig. Det måste ju gå på garanti? Kortet är ett Gigabyte Geforce 680GTX OC och har ett riktigt högt tjutande frekvent ljud.

Tacksam för svar, MVH

Är du säker på att det är grafikkortet och inte nätagget? ... eller båda!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Fractal Design 120mm Silent Series R2 har två olika länkar.
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_120mm_silent_seri...
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_silent_series_r2_...

Jag hade nu tänkt köpa 4st av dessa (+ en del mer om 3-4 dagar) men vill ej chansa med detta hos cdon när dom har två olika länkar.
Ni har ju gjort en del tabbar med sådana saker förrut och sen även att tillverkarens artikelnummer inte är det ni säger i beskrivning som tex noctuas DH14 PWM som enligt er sida var den nya revisionen MED PWM fläktar men visade sig vara den gammla UTAN PWM fläktar.

Så Jag behöver ett svar från dig Josefin om vilken länk man ska göra köpet från så att jag får FD-FAN-SSR2-120 (som är den ni säger att det är)? Jag menar så inte en heller båda länkarna igentligen är FD-FAN-120 som är en äldre och betydligt sämre fläkt.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Ingen garanti på grafikkort om det har fysiskt fel vid köp?

Hej jag beställde ett grafikkort, en processor och ett moderkort från er, och eftersom jag inte fick moderkortet skickat från er så fick övriga delar ligga oupppackade till jag köpt ett sådant (är väl en fördel att inte öppna produkter vid öppet köp).

10 dagar efter jag hämtat ut produkterna skickade från er, har jag köpt ett moderkort och skall påbörja bygget av datorn och då upptäcker jag att grafikkortets kylare är trasig i kylflänsarna (Gigabyte Gtx 670 Windforce 3).

När jag kontaktar er kundtjänst om problemet anser de att garantin inte gäller eftersom de anser att jag skulle öppnat kartongen till grafikkortet på en gång för att se att det inte var något fel på det.

Det här måste väl vara felaktig information från er kundtjänst? Det kan väl inte stämma att jag inte har någon garanti på ett grafikkort som har fysiska fel bara för att jag inte öppnat och tittat igenom att grafikkortet inte har några fel på en gång utan väntat 10 dagar innan jag öppnade förpackningen till grafikkortet?

Om så vore fallet antar jag att köpa tex julklappar från er är inget man skall göra eftersom dessa inte öppnas på en gång och då erbjuds ingen garanti om julklappen är trasig?

Mvh
Mats

Permalänk
Medlem

Tänkte fråga om eran 15% för swec medlemmar kommer snart igen denna månaden?

Permalänk
Medlem

Hej,

Tycker det är lite dåligt av er att inte kunna lägga ihop två ordrar till samma samt dra av ev fraktavgift på den ena eftersom båda har statusen "Varorna packas" fortfarande...

Gäller ordrarna: 38159577 & 38181731

Enligt kundservice (mail) så stod det följande:
"Det går tyvärr inte att lägga till något eller ändra i din order då den kommit så långt i vår orderhantering.

Dina ordrar håller just nu på att packas och kommer att skickas från oss så snabbt som möjligt. När försändelserna skickas från vårt lager får du ett mail med information om att ordern är på väg, samt brev-id eller kolli-id för spårning av leveransen via www.posten.se"

Vad är problemet med att bara lägga ihop dom? ^^
Dumt att behöva hämta ut 2 kollin och i värsta fall på 2 olika dagar, när man kan få dom båda samtidigt istället.

Dessutom är 50 kr rabattkod alldeles för klent när man gjort köp av mer än 4000 kr hos er. Helst 5% isf (200 kr) som rabatt än 50 kr..

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk

du kan ju dela upp orderna på á 600kr då får du en ny 50kr´s/gång

Skrivet av UROG:

Hej,

Tycker det är lite dåligt av er att inte kunna lägga ihop två ordrar till samma samt dra av ev fraktavgift på den ena eftersom båda har statusen "Varorna packas" fortfarande...

Gäller ordrarna: 38159577 & 38181731

Enligt kundservice (mail) så stod det följande:
"Det går tyvärr inte att lägga till något eller ändra i din order då den kommit så långt i vår orderhantering.

Dina ordrar håller just nu på att packas och kommer att skickas från oss så snabbt som möjligt. När försändelserna skickas från vårt lager får du ett mail med information om att ordern är på väg, samt brev-id eller kolli-id för spårning av leveransen via www.posten.se"

Vad är problemet med att bara lägga ihop dom? ^^
Dumt att behöva hämta ut 2 kollin och i värsta fall på 2 olika dagar, när man kan få dom båda samtidigt istället.

Dessutom är 50 kr rabattkod alldeles för klent när man gjort köp av mer än 4000 kr hos er. Helst 5% isf (200 kr) som rabatt än 50 kr..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kortleken:

du kan ju dela upp orderna på á 600kr då får du en ny 50kr´s/gång

Svårt om det är dyrare saker...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

du kan ju dela upp orderna på á 600kr då får du en ny 50kr´s/gång

Läs nedre svaret...

Skrivet av Loxus:

Svårt om det är dyrare saker...

Precis, eftersom den ena ordern är ett moderkort och den andra innehåller dubbla SSD:n samt vattenkylningskit.
Det totalta värdet av köpet går upp till 5700 kr.

Så dubbla 50 kr är för snålt av CDON tycker jag.
Med det får man knappt något nu mera. Visserligen gamla filmer, men vem vill se svartvitt livet ut?

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem

Hej jag ska snart skicka tillbaka mitt grafikkort och undrar om jag kan välja ett billigare och få pengar tillbaka om jag tar ett billigare kort ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk

Beställde ett corsair ax760 på söndagen och 2 dar senare kunde jag hämta det på posten. Suverän service även denna gång samt bra priser.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk

det var bara ett tips....

Skrivet av UROG:

Läs nedre svaret...

Precis, eftersom den ena ordern är ett moderkort och den andra innehåller dubbla SSD:n samt vattenkylningskit.
Det totalta värdet av köpet går upp till 5700 kr.

Så dubbla 50 kr är för snålt av CDON tycker jag.
Med det får man knappt något nu mera. Visserligen gamla filmer, men vem vill se svartvitt livet ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

det var bara ett tips....

Ja för att dela upp en beställning i fler delar för att få fler 50:- rabatter påverkar ju absolut inte den totala fraktkostnaden. (= +- 0)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Har ingen som helst aning om var jag kan ge bort den här rabatt koden till cdon så jag skriver den här i cdon tråden.

iamEfje89

gäller t o m 2013-03-19

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Ja för att dela upp en beställning i fler delar för att få fler 50:- rabatter påverkar ju absolut inte den totala fraktkostnaden. (= +- 0)

Skickades från m.sweclockers.com

det beror helt och hållet på vad frakten/order ligger på!! men nog tjatat om det.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Khazod:

Hej Josefin!

Jag fick för ca en vecka hem min dator jag beställt i delar utav er. Har nu fått ihop det och börjat testköra allting. Allting fungerar bra förutom att jag har ett hemskt oljud vid belastning av grafikkortet, så kallat "Coil Whine". Vad gör man åt detta? Jag har köpt alla delar noga utvalt för att få en riktigt tyst dator så detta är ett stort problem för mig. Det måste ju gå på garanti? Kortet är ett Gigabyte Geforce 680GTX OC och har ett riktigt högt tjutande frekvent ljud.

Tacksam för svar, MVH

Hej hej

Jo, coil whine brukar gå på garantin. Dubbelchecka dock gärna vad Gigabyte säger om det i sin tråd - vet att det var någon som hade nån lösning på det men kommer inte ihåg vem eller vad just nu tyvärr.

MVH Josefin

Skrivet av grizzly666:

Fractal Design 120mm Silent Series R2 har två olika länkar.
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_120mm_silent_seri...
http://cdon.se/hemelektronik/fractal_design_silent_series_r2_...

Jag hade nu tänkt köpa 4st av dessa (+ en del mer om 3-4 dagar) men vill ej chansa med detta hos cdon när dom har två olika länkar.
Ni har ju gjort en del tabbar med sådana saker förrut och sen även att tillverkarens artikelnummer inte är det ni säger i beskrivning som tex noctuas DH14 PWM som enligt er sida var den nya revisionen MED PWM fläktar men visade sig vara den gammla UTAN PWM fläktar.

Så Jag behöver ett svar från dig Josefin om vilken länk man ska göra köpet från så att jag får FD-FAN-SSR2-120 (som är den ni säger att det är)? Jag menar så inte en heller båda länkarna igentligen är FD-FAN-120 som är en äldre och betydligt sämre fläkt.

Hej hej

Det är dubbletter, båda ska vara FD-FAN-SSR2-120.

MVH Josefin

Skrivet av Mats1976:

Hej jag beställde ett grafikkort, en processor och ett moderkort från er, och eftersom jag inte fick moderkortet skickat från er så fick övriga delar ligga oupppackade till jag köpt ett sådant (är väl en fördel att inte öppna produkter vid öppet köp).

10 dagar efter jag hämtat ut produkterna skickade från er, har jag köpt ett moderkort och skall påbörja bygget av datorn och då upptäcker jag att grafikkortets kylare är trasig i kylflänsarna (Gigabyte Gtx 670 Windforce 3).

När jag kontaktar er kundtjänst om problemet anser de att garantin inte gäller eftersom de anser att jag skulle öppnat kartongen till grafikkortet på en gång för att se att det inte var något fel på det.

Det här måste väl vara felaktig information från er kundtjänst? Det kan väl inte stämma att jag inte har någon garanti på ett grafikkort som har fysiska fel bara för att jag inte öppnat och tittat igenom att grafikkortet inte har några fel på en gång utan väntat 10 dagar innan jag öppnade förpackningen till grafikkortet?

Om så vore fallet antar jag att köpa tex julklappar från er är inget man skall göra eftersom dessa inte öppnas på en gång och då erbjuds ingen garanti om julklappen är trasig?

Mvh
Mats

Hej hej

Om du skickar ditt kundnummer i ett PM så kan jag ta en titt på ditt ärende.

MVH Josefin

Skrivet av hau5mau5:

Tänkte fråga om eran 15% för swec medlemmar kommer snart igen denna månaden?

Hej hej

Japp, i slutet av månaden, brukar starta nån gång 26-28 varje månad.

MVH Josefin

Skrivet av UROG:

Hej,

Tycker det är lite dåligt av er att inte kunna lägga ihop två ordrar till samma samt dra av ev fraktavgift på den ena eftersom båda har statusen "Varorna packas" fortfarande...

Gäller ordrarna: 38159577 & 38181731

Enligt kundservice (mail) så stod det följande:
"Det går tyvärr inte att lägga till något eller ändra i din order då den kommit så långt i vår orderhantering.

Dina ordrar håller just nu på att packas och kommer att skickas från oss så snabbt som möjligt. När försändelserna skickas från vårt lager får du ett mail med information om att ordern är på väg, samt brev-id eller kolli-id för spårning av leveransen via www.posten.se"

Vad är problemet med att bara lägga ihop dom? ^^
Dumt att behöva hämta ut 2 kollin och i värsta fall på 2 olika dagar, när man kan få dom båda samtidigt istället.

Dessutom är 50 kr rabattkod alldeles för klent när man gjort köp av mer än 4000 kr hos er. Helst 5% isf (200 kr) som rabatt än 50 kr..

Hej hej

Har den kommit så långt går det tyvärr inte att göra några ändringar i dagsläget.

Att du tycker 50kr i rabattcheckar vid order över 600:- är alltför snålt är rätt sorgligt. Är det någon av våra konkurrenter som ger dig något liknande? Du kunde dessutom ha utnyttjat 5%-rabatten på komponenter, länk finns i min signatur.

MVH Josefin

Skrivet av 98olllin:

Hej jag ska snart skicka tillbaka mitt grafikkort och undrar om jag kan välja ett billigare och få pengar tillbaka om jag tar ett billigare kort ?

Hej hej

Det går bra i de flesta fallen, uppge dina önskemål när du pratar med vår support så kan de hjälpa dig.

MVH Josefin

Skrivet av kortleken:

det beror helt och hållet på vad frakten/order ligger på!! men nog tjatat om det.

Hej hej

49:- frakt på alla komponenter, oavsett om det är en fläkt eller ett chassi.

MVH Josefin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej igen CDON och Josefin!

Om du Josefin kommer ihåg så frågade jag tidigare i år om olika produkter och jag undrar om du har hört/sett något mer om det - det var om PWM-kablar/adapters och om fläktar från Thermalright bl.a. TY-147, i fall det kan tänkas komma in till/under april månad om inte måste jag fundera på andra/nya lösningar till mitt datorbygge/byggen redan nu (tyvärr).

/Saint25