Google Chrome problem

Permalänk
Medlem

Google Chrome problem

Jag har precis installerat Google Chrome efter att Mozilla Firefox har svikit mig allt för många gånger. Men nu när jag öppna en länk från Skype så står det att ett fel har uppstått. Om jag öppnar en ny flik och försöker öppna någon annan sida där får jag samma felmeddelande.
Detta händer enbart när jag inte har Chrome uppe innan jag klickar på länken, och om jag stänger ner Chrome och öppnar det igen fungerar det som vanligt.
Jag har spenderat mycket tid på att försöka hitta någon lösning, men ger nog snart upp.
Jag vill verkligen inte gå tillbaka till Mozilla Firefox, så jag hoppas att någon av er har någon lösning.
Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Lär dig opera.

It changes you...

Visa signatur

3570K @ de-lid @ 4.8 GHz | Sabertooth Z77 | 8GB-2133MHz-CL9 | ATi R9 290 @ 1150/1375
3x F60 RAID0 + 3TB WD Green
{@Custom H2O Loop}
Dell 3007WFP 2560x1600 BLANK AG removed+BLbleed mod | Z-5500 @ cap-mod
Garage Band komposition!

Permalänk
Inaktiv

Kolla i kontrollpanelen för vilka program som ska vara associerande med vad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Aldrig haft det problemet, prova installera om/kolla så Chrome är standard webläsare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Kolla i kontrollpanelen för vilka program som ska vara associerande med vad.

Skickades från m.sweclockers.com

hmm, hur gör man det?

Skrivet av LeVvE:

Aldrig haft det problemet, prova installera om/kolla så Chrome är standard webläsare.

Det är standard, det är jag säker på men jag kan väl testa att installera om det

Permalänk

Google Chrome fungerar grymt dåligt nu för tiden, Hänger sig ofta och är allmänt ostabilt, Firefox har även svikit mig många gånger men just nu verkar det vara ett bättre val.

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk

Jag sticker in med en fråga här, kan man på något annat sätt förutom att lägga till detta i sina bokmärken (javascript:void(window.open('xxxadresshemsidaxxxx')); få alla bokmärken att öppna sig i en ny flik?