Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem

Jag och frugan inhandlade en gasolgrill idag. Blev extremt bra kött med den.

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Medlem

Mor min hade inte tålamod att lära sig "nymodigheterna" i denna så den blev min för nått paket tobak, frågan är ju bara vadfan jag ska göra med den?

Permalänk

Två stycken fullt fungerande 560ti för 400kr som ska sitta i lanburken! Inte illa!

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem

Införskaffade lite färg för ett kommande projekt hemma här. Passade på då ICA Maxi ( utav alla ställen ) sålde 2.5 liter färg för 50 kr burken. Så 200 spänn för 10 liter färg, det lär man väl ändå kunna säga att det är rätt så prisvärt.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Istället för att köpa ett TRX system (träningsredskap) för dyra pengar så hittade jag ett DIY projekt, så sagt och gjort så blev det en sväng till Biltema för att köpa spännband, karbinhakar och ett pvc-rör.

Så efter ca 20min var allt färdigt och det färdiga resultatet blev så här:

Så nu har jag testat allt, och det blev mycket bättre än jag trodde, helt klart i klass med originalet. Men istället för att lägga ut nästan 2000kr så betalde jag ca 150kr för allt, en viss skillnad, för att sak som gör samma sak.
Ber om ursäkt för lite suddiga bilder!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeoCarlsson:

Två stycken fullt fungerande 560ti för 400kr som ska sitta i lanburken! Inte illa!

Ursäkta min gosse om jag låter spydig, men detta är tråden: "Bilder på ditt senaste inköp".

Edit: annars kan jag iaf gratulera till ett bra köp, verkligen prisvärt!

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Skrivet av pimpy:

Ursäkta min gosse om jag låter spydig, men detta är tråden: "Bilder på ditt senaste inköp".

Edit: annars kan jag iaf gratulera till ett bra köp, verkligen prisvärt!

Haha då glömde jag nog att posta bilden bara! Hade nog inte fått mitt kaffe.

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeoCarlsson:

Haha då glömde jag nog att posta bilden bara! Hade nog inte fått mitt kaffe.

Där ser man hur viktigt kaffe är.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av Liv&helvete:

Där ser man hur viktigt kaffe är.

Skoja inte, blir som en zombie om jag inte dricker det.

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Skrivet av arision:

jävlar vad dum jag känner mig som köpte ett Gigabyte 570 OC för 500:- till reserv burken !

Haha! Jag fick mina till kompispris deluxe så

Visa signatur

Mjaa, gillar la att pilla små datorer och bilar.

Rätta mig vid eventuella fel, jag lovar att jag tål kritik :)
CITERA OM NI VILL HA SVAR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrahN:

Istället för att köpa ett TRX system (träningsredskap) för dyra pengar så hittade jag ett DIY projekt, så sagt och gjort så blev det en sväng till Biltema för att köpa spännband, karbinhakar och ett pvc-rör.

http://i.imgur.com/HSPQgLg.jpg

Så efter ca 20min var allt färdigt och det färdiga resultatet blev så här:

http://i.imgur.com/Swefazh.jpg

Så nu har jag testat allt, och det blev mycket bättre än jag trodde, helt klart i klass med originalet. Men istället för att lägga ut nästan 2000kr så betalde jag ca 150kr för allt, en viss skillnad, för att sak som gör samma sak.
Ber om ursäkt för lite suddiga bilder!

Bra jobbat, men 2000:- är väl lite överdrivet?

Hittar mängder på blocket där jag köpte mina

http://www.blocket.se/stockholm/TRX_force_kit_46400847.htm?ca...

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av NidoKing:

Bra jobbat, men 2000:- är väl lite överdrivet?

Hittar mängder på blocket där jag köpte mina

http://www.blocket.se/stockholm/TRX_force_kit_46400847.htm?ca...

hehe jo jag vet, dock om jag nu måste vara riktigt petig, så är det där kopior på samma sätt som min är (dock mycket mer välgjorda)
Här ser du vad originalen kostar:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=501005

Men jag förstår vad du menar

Permalänk
Snusfri

Resterande delar till min HTPC.

Asus C8HM70-I/HDMI

Corsair 8GB (1x8192MB) CL10 1600MHz Vengeance SO-DIMM

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Trillatin en hel del senaste dagarna

Linne - The Sun Will Rise Again

Fire Emblem för 3DSet

Backspegels prydnad till bilen, huvudsakligen vare handklovarna men hittade Sackboy för endast en tia på loppis och tyckte allt han kunde hänga där.

Stabiliseringsstag för bilen. (ber om ursäkt för den skabbiga kabeldragningen som genar rakt över, gjort utav förra ägaren, kommer åtgärdas såklart!)

Och nya glasögon, haft linser i kanske 7 år nu så lär ta några dygn innan man vant in sig igen.

Ber lite om ursäkt för mega upploaden.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Hedersmedlem

Känns som nåt kan gå fel här... Rakvass kniv plus ett par flaskor whisky

Knivslip: Spyderco Sharpmaker Kniv: Schrade SCHF9

Whisky: Highland Park Cask strength edition 56% pris 299:- för en halvflaska. Caol Ila Wilson & Morgan barrel selection 48.5% Ligger på runt 700:- (köpt i dk)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Har blivit en del grejer sedan sist.

Highland Park 18år

Ny pendarbil -00 12k mil

Köpte 150 iPads på jobbet, en liten teaser

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Ny/Gammal Rakhyvel

[IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-Nt5wkkQICCo/UXVuPg3-lOI/AAAAAAAAAHY/WlG9MBEghs0/s1221/20130422_185407.jpg

24 karat guld

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Det blir bättre så :). Vad för blad kör du med? Borste? Rakkräm/raktvål?
(Mer bilder behövs ).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Det blir bättre så :). Vad för blad kör du med? Borste? Rakkräm/raktvål?
(Mer bilder behövs ).

Testar olika blad märken och brukar köra med Shavemac 102 (endast rakkräm) och Shaving Brush 167 för rak tvål och kräm, använder en merkur vision nu har även en Merkur futur för resor.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Testar olika blad märken och brukar köra med Shavemac 102 (endast rakkräm) och Shaving Brush 167 för rak tvål och kräm, använder en merkur vision nu har även en Merkur futur för resor.

Fina grejer, men en merkur futur för resor var lite oväntat, inte den första rakhyveln jag skulle få för mig att köpa för att lägga i resväskan ^^.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Fina grejer, men en merkur futur för resor var lite oväntat, inte den första rakhyveln jag skulle få för mig att köpa för att lägga i resväskan ^^.

Nej, men jag hittade den få ett svensk forum och fick ett billigare pris, skulle nog inte ha köpt den om jag vetat att man kan köpa den ny på olika webbsidor för samma pris.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Väntat ett bra tag på detta spelet.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Nej, men jag hittade den få ett svensk forum och fick ett billigare pris, skulle nog inte ha köpt den om jag vetat att man kan köpa den ny på olika webbsidor för samma pris.

Ah då är jag med. Iaf. hur mycket fick du ge för din Executive (Adjustable razor) :)? Vilket årtal? 1960?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

Ah då är jag med. Iaf. hur mycket fick du ge för din Executive (Adjustable razor) :)? Vilket årtal? 1960?

1087kr, 1960 f2, det är en vanlig fat boy med 24 karats guld inte en executive

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

1087kr, 1960 f2, det är en vanlig fat boy med 24 karats guld inte en executive

http://www.mr-razor.com/Rasierer/Adjustable/1960%20%28F4%29%2...
http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/290325-fatboy-vs-...

Tycker nog det ser ut att vara en Executive. (Executive (Adjustable) är en guldpläterad fat boy med en något annorlunda räffling på handtaget, och ser ut att vara så utifrån dina bilder). Eller har jag fel för mig :)?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simcon:

http://www.mr-razor.com/Rasierer/Adjustable/1960%20%28F4%29%2...
http://badgerandblade.com/vb/showthread.php/290325-fatboy-vs-...

Tycker nog det ser ut att vara en Executive. (Executive (Adjustable) är en guldpläterad fat boy med en något annorlunda räffling på handtaget, och ser ut att vara så utifrån dina bilder). Eller har jag fel för mig :)?

Det verkar vara en executive med 24 karats guld beläggning ,18 var det ursprungligen, super en bonus

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

lite prylar till backupcykeln.. nästa gång ska man kanske kolla kundvagnen noga innan man trycker köp, en extra sadelstolpe i fel dimension var inte helt värt, med tanke på att frakten tillbaka går på mer så >_<

Permalänk

Dammit! Efter mycket velande så beställde jag! Nu hoppas vi på att detta blir skitbra!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av moddelkaj:

http://bonjourlife.com/wp-content/uploads/2013/03/Zebrawood-B...

Dammit! Efter mycket velande så beställde jag! Nu hoppas vi på att detta blir skitbra!

Ruskigt snygg plånka du, ser ut att vara i trä nästan
Vart köpte du den :)?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Ruskigt snygg plånka du, ser ut att vara i trä nästan
Vart köpte du den :)?

Verkar vara att följa länken på bilden
http://bonjourlife.com/style/wallets/

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James