Hjälp att hitta rätt addon till firefox, som kan spara alla bilder på en gång

Permalänk
Medlem

Hjälp att hitta rätt addon till firefox, som kan spara alla bilder på en gång

Hejsan!
Jag ska inte ljuga, jag är medlem på en vuxensida... haha, iaf där uppladdas bilder varje vecka, systemet dom använder är WordPress blogg, när dom lägger ut bilderna så är det thumbnails och du måste klicka på dom för att få dom i full storlek.
Jag letar då efter ett addon där man bara kan klicka på något direkt på sidan och automatiskt sparar ner dom i full storlek, testade några addons men då sparar den bara thumbnailsen.
Någon som har tips?

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av radimax:

Hejsan!
Jag ska inte ljuga, jag är medlem på en vuxensida... haha, iaf där uppladdas bilder varje vecka, systemet dom använder är WordPress blogg, när dom lägger ut bilderna så är det thumbnails och du måste klicka på dom för att få dom i full storlek.
Jag letar då efter ett addon där man bara kan klicka på något direkt på sidan och automatiskt sparar ner dom i full storlek, testade några addons men då sparar den bara thumbnailsen.
Någon som har tips?

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/downthemall/

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Det var den första jag provade och det fungerar inte för mig, har provat ett par addons men inte lyckats därför söker jag lite mer hjälp från användare som är mer erfarna när det gäller just firefox.

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av radimax:

Det var den första jag provade och det fungerar inte för mig, har provat ett par addons men inte lyckats därför söker jag lite mer hjälp från användare som är mer erfarna när det gäller just firefox.

Du kan ändra inställningarna i det addonet så det tar dom riktiga bilderna.
Den som söker finner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Du kan ändra inställningarna i det addonet så det tar dom riktiga bilderna.
Den som söker finner.

Vill du hjälpa en trött användare, ja, jag vet att jag är lat.

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av radimax:

Vill du hjälpa en trött användare, ja, jag vet att jag är lat.

Synd då jag troligen är både tröttare och latare

Permalänk
Medlem

Det är ingen skam i vuxenssidor, lär dig det!

Permalänk
Medlem

Någon som vill nämna namnet på en fungerande addon som gör det jag beskrev?

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem
Skrivet av radimax:

Någon som vill nämna namnet på en fungerande addon som gör det jag beskrev?

Den jag länkade till funkar, du får helt enkelt läsa hjälpen

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder