Vad har du köpt på steam summer sale 2013?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulanka:

haha, du ta och varva ner lite.
Vi skämtade om något någon hade skrivit en bit tidigare
Skaffa en liten gnutta humor så blir det säkert lite trevligare stämning i tråden :)!

Jo självklart, jag förstod att det var så men ser så illa ut när någon "skriker" på en
Inget illa menar såklart

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Första Steamrean jag köpt nåt på så det var väl dags med tanke på att man varit medlem i Steam sen februari 2005 och bara ägt CS 1.6 tills nu.

Blev dessa spel:
Bully: Scholarship Edition
DiRT 3
Farming Simulator 2013
Grid
Half-Life Complete Edition
L.A. Noire
Mirror's Edge
Portal
Portal 2
Prison Architect
Sid Meyer's Civilization V
SimCity 4 Deluxe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jo självklart, jag förstod att det var så men ser så illa ut när någon "skriker" på en
Inget illa menar såklart

hehe okej, nä det är helt lungt jag tog absoulut inte illa upp!=)
hoppas inte du gjorde det heller då jag inte heller menade något illa.
ha en bra dag!

Permalänk

Killing floor (Defence Alliance mod kom med!)
Kerbal Space Program
FTL (Faster Than Light)
Just Cause 2
CS:GO
Detta är mina inköp och jag är helt nöjd med dem!!

EDIT: Jag kom dock på nu att Kerbal Space Program missade jag på rean... och den kom upp igen nån dag senare:p

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk
Medlem

När var rean? För visst är den slut nu?

Visa signatur

Stationär: Intel Core i5 2500k @ 5Ghz. 8192Mb 1600Mhz. OS disk: 60GB Agility 3 550/500.
ATI Radeon 6870 @ 970Mhz/1125Mhz Bärbar: Macbook Pro Retina 15" i7 2.7Ghz 16GB 512GB SSD 2013"

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaXoR:

När var rean? För visst är den slut nu?

Den höll på i en vecka ungefär och tog slut i söndags tror jag.

Permalänk
Medlem

Inget. Dumt som fan att köpa nagot som man inte behöver bara för att det är rea.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Lego Master

Jag vet inte om det räknas som rea, men det var 10% rabatt på Shadowrun Returns fram till släpp igår vid 19.

AWESOME!

Skrivet av ettis:

Inget. Dumt som fan att köpa nagot som man inte behöver bara för att det är rea.

Hur ofta köper du något du verkligen behöver på Steam? =P

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av ettis:

Inget. Dumt som fan att köpa nagot som man inte behöver bara för att det är rea.

Det är väl rätt dumt att flyga tusentals mil för att spendera 2 veckor i thailand, inget man BEHÖVER! Men jag antar att du gör liknande saker iaf... så vad är din poäng?

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZaXoR:

När var rean? För visst är den slut nu?

Du missade inget. Rean på steam var riktigt dålig och på de flesta spelen MYCKET dyrare än greenmangaming.
Tex. bioshock infinite som var på rea första dagen på steam var samtidigt på rea på greenmangaming men för nästan 100kr mindre.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Finns inte mycket att prioritera. Vi måste ha mat på bordet, räkningarna måste betalas. Vi är inne i en fattig fas i livet nu då jag är lärling. KLart jag blir avundsjuk på er andra

Fasta avgifterna är pressade till max och vi har minimalt med grejer. Det enda lyxiga vi har är bredband och tv-kanaler.

Bredband är inte lyx, det är en livsnödvändighet!

Permalänk
Medlem

Killing floor
Fallout new vegas
Infestation
postal 2
Gta IV
Condemned
dear esther
McPixel

Permalänk
Medlem

Ja utbudet på Steam kan vara båda bra och dåligt beroende på smak. Jag tyckte rean var ganska bra så det blev lite nya spel att spendera lite dötid med när frugan och sonen sover.

-Command & Conquer 3 + DLC/Red Alert 3 + DLC (Kanske inte var sommar rean utan en helg rea. Gillar dom gammla så dags att prova dom nya då)
-Civ V Gold + Brave new World
-Crusader Kings II Collection + Lite olika musik, "Face" och DLCérna som inte följde med. (Sjukt bra med GOT Moden)
-Fallout: New Vegas Complete (Älskar spelet men har det bara till skit konsol så blev på Steam också för 10 spänn så värt det)
-Trine 2
-Sins of Solar Empire + DLC
-Torchlight 2

I samma veva köpta jag nog lite saker i Dota 2 men det var ju inte i rean.

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk

Killingfloor
Kerbal space program
torchlight II 4-pack
Mount & blade complete

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NuZ:

Ja utbudet på Steam kan vara båda bra och dåligt beroende på smak. Jag tyckte rean var ganska bra så det blev lite nya spel att spendera lite dötid med när frugan och sonen sover.

-Command & Conquer 3 + DLC/Red Alert 3 + DLC (Kanske inte var sommar rean utan en helg rea. Gillar dom gammla så dags att prova dom nya då)
-Civ V Gold + Brave new World
-Crusader Kings II Collection + Lite olika musik, "Face" och DLCérna som inte följde med. (Sjukt bra med GOT Moden)
-Fallout: New Vegas Complete (Älskar spelet men har det bara till skit konsol så blev på Steam också för 10 spänn så värt det)
-Trine 2

I samma veva köpta jag nog lite saker i Dota 2 men det var ju inte i rean.

Mvh
-Sins of Solar Empire + DLC

Var ju aldrig någon rea på Brave new World?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Var ju aldrig någon rea på Brave new World?

Jag köpte de iaf för jag verkligen gillade Civ V

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Köpte:

The Elder Scrolls V: Skyrim (Legendary Edition)
Football Manager 2013
Just Cause 2
Orcs Must Die 2!
Portal 2
Tomb Raider
The Walking Dead

Visa signatur

the streets, YO