Permalänk

Astro A40 Audio System ej i lager

Hej jag undrar ifall någon vet när ett par Astro A40+Mixamp kommer tillbaks till lager på den svenska sidan? Jag vet inte hur länge den inte har funnits i lager men jag vet att den inte finns just nu. Här är länken: http://www.gamestate.co/se/astro-a40-audio-system-white.
Jag har funderat på att beställa det från deras orginal sida men jag vet inte hur lång frakt det är då. Ifall det är någon som vet så kan ni väll svara. Tack

Permalänk

Det är väl mycket bättre att fråga Astro eller GameState om detta, i stället för att fråga oss. Antagligen så vet vi ungefär lika mycket som du gällande lagerstatus.

Permalänk
Medlem

Kommer åter i lager på onsdag.

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk
Medlem

Som ovan skrivit, kontakta dem. Passa på att fråga om det behövs någon extra kabel om du skall använda headsetet till PC också. Har för mig att jag var tvungen att efterköpa nån kabel...

edit.. de kanske har lagt till kabeln nu.. vet inte vad det var, det var länge sedan jag köpte mina. min MixAmp ser annorlunda ut också...

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.