Grand Theft Auto V (Konsol)

Permalänk
Medlem

Har inte varit speciellt taggad på spelet tills nu, får åka iväg på min lunch och se ifall jag kan hitta det imorgon

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Tur man inte förhandsbokade det, bilarnas sätt att köras förstör ju hela spelet i mitt tycke.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

sök på kolli id på posten:)

Jupp hitta det nu

Har brevet tidigast onsdag som det ser ut, nåja bättre sent än aldrig. Det skickades inte igår trots att det ändrades till det på hemsidan + att jag fick mail.

Det lämnades in till posten i Nässjö kl 16:20 idag vilket innebär att tidigast Onsdag hos mig, förmodligen Torsdag. :/

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Jupp hitta det nu

Har brevet tidigast onsdag som det ser ut, nåja bättre sent än aldrig. Det skickades inte igår trots att det ändrades till det på hemsidan + att jag fick mail.

Det lämnades in till posten i Nässjö kl 16:20 idag vilket innebär att tidigast Onsdag hos mig, förmodligen Torsdag. :/

mitt lämnades in igår och kom fram idag(från jönköping) du får leva på hoppet, det ska va framme imon!

Visa signatur

----

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

mitt lämnades in igår och kom fram idag(från jönköping) du får leva på hoppet, det ska va framme imon!

Gött att mitt är skickat o kommer imorron....synd att man går i skolan till 16 :/

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenssson1:

mitt lämnades in igår och kom fram idag(från jönköping) du får leva på hoppet, det ska va framme imon!

Visst men hoppet om leverans imorrn är ju helt ute då jag inte har expressleverans. Dock hoppas jag på Onsdag även om 3-5 + 1 extra dag för södra Lapplands inland mitt i ingenstans tyder på något annat. Vore väldigt konstigt om min leverans skulle gå lika fort som express då är ju expressleverans helt onödigt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så här står det när jag söker upp kolli-id:

Här är din försändelse:
Beräknad leverans:
Tidigast 16 sep

15 sep kl 21:00
Edi-kund Varubrev, EDI-info från kund

Historik:
Datum
15 sep kl 21:00 Edi-kund Varubrev, EDI-info från kund.
Har stått så sedan igår kväll.
Jag fick dock kvittot på spelet nyss på mail.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Så här står det när jag söker upp kolli-id:

Här är din försändelse:
Beräknad leverans:
Tidigast 16 sep

15 sep kl 21:00
Edi-kund Varubrev, EDI-info från kund

Historik:
Datum
15 sep kl 21:00 Edi-kund Varubrev, EDI-info från kund.
Har stått så sedan igår kväll.
Jag fick dock kvittot på spelet nyss på mail.

Stått så för mig med hela dagen, ändrades nyss till att det är inlämnat hos posten

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Stått så för mig med hela dagen, ändrades nyss till att det är inlämnat hos posten

Aha, nice. Då får vi hoppas att det ändras för mig med då:)

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk

Helvete vad gnälliga flashbacks moderatorer är, dom grinar och tjurar om varenda inlägg som är det minsta lilla offtopic i gta tråden där
Nåja, jag får väl skitposta här tillsvidare.
Om jag får mitt tisdagkväll ska jag spela hela natten, jag har inget schemalagt på onsdag, borde plugga till tentan men det kommer i sista hand..

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Tur man inte förhandsbokade det, bilarnas sätt att köras förstör ju hela spelet i mitt tycke.

En PC-release, och en månad för moddare att göra sitt, sen jävlar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=v0gPB0gdoOM
Såg just detta, det visar ju direkt att Xbox och PS3 inte klarar det här spelet. PC!

Permalänk
Medlem

Här är en kille som streamar spelet om ni är intressrerade: http://www.twitch.tv/jjag72

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voltio:

http://www.youtube.com/watch?v=v0gPB0gdoOM
Såg just detta, det visar ju direkt att Xbox och PS3 inte klarar det här spelet. PC!

Det visar ingenting annat än att man inte ska installera play-skivan...

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Någon som vet när spelet går att spela ifall jag köper det nu på PS Store?

Permalänk
Medlem

För alla er som vill se hur det flyter och hur grafiken är http://www.youtube.com/user/oGVexx?feature=watch

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem
Skrivet av voltio:

http://www.youtube.com/watch?v=v0gPB0gdoOM
Såg just detta, det visar ju direkt att Xbox och PS3 inte klarar det här spelet. PC!

Står ju dock bara 360, inte PS3. Men undrar om det gäller för båda?

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem
Skrivet av vibe118:

Står ju dock bara 360, inte PS3. Men undrar om det gäller för båda?

Gäller nog bara Xbox skulle jag tro

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Här streamas det från PS3, laggar inte i alla fall. Och omöjligt och bedöma om det är snyggare på 360 eller PS3.

http://www.twitch.tv/streamerhouse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jggr:

Någon som vet när spelet går att spela ifall jag köper det nu på PS Store?

Skulle gissa på runt 0:00 tiden. Men vild gissning.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Aha, nice. Då får vi hoppas att det ändras för mig med då:)

Exakt samma för mig som du har det, men det är inte säkert att det ändras. För varubrev registreras inte alltid, jag ringde och frågade.. sen så såg hon där att det hade sorterats men det ser inte jag. Så vi kan nog kallt räkna med GTA5 imorgon!

PS3 vs Xbox 360 Comparison:
http://www.youtube.com/watch?v=QRzac3XrTdM

Knappt ngn skillnad alltså..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Exakt samma för mig som du har det, men det är inte säkert att det ändras. För varubrev registreras inte alltid, jag ringde och frågade.. sen så såg hon där att det hade sorterats men det ser inte jag. Så vi kan nog kallt räkna med GTA5 imorgon!

PS3 vs Xbox 360 Comparison:
http://www.youtube.com/watch?v=QRzac3XrTdM

Knappt ngn skillnad alltså..

Vill inte vara en partypooper men alla mina varubrev har alltid registrerats

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Vill inte vara en partypooper men alla mina varubrev har alltid registrerats

Det var vad hon sade till mig iaf och man får väll hoppas att posten vet vad dom säger.... och att hon såg att det registrerats gör att jag känner mig säker på en leverans imorgon.

Permalänk

en sak är ju jävligt säker iaf..det är inte hälften så snyggt som på officiella "gameplay" videos och screenshots. hade iofs inte förväntat mig något annat men det är tråkigt att se ändå.

dessutom är det ju katastrof att folk redan har klarat spelet innan det ens är släppt..jag som trodde detta skulle innehålla underhållning i minst ett antal veckor...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har hittat en jämförelse och vilken av konsolerna som klarar spelet bäst?

hur är FPS:en i spelet? GTA IV hade ju en hel del problem.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Exakt samma för mig som du har det, men det är inte säkert att det ändras. För varubrev registreras inte alltid, jag ringde och frågade.. sen så såg hon där att det hade sorterats men det ser inte jag. Så vi kan nog kallt räkna med GTA5 imorgon!

PS3 vs Xbox 360 Comparison:
http://www.youtube.com/watch?v=QRzac3XrTdM

Knappt ngn skillnad alltså..

Jo, jag har vart med om det förr. Det bara dimper ner i boxen. Håller alla GTAtummar

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Exakt samma för mig som du har det, men det är inte säkert att det ändras. För varubrev registreras inte alltid, jag ringde och frågade.. sen så såg hon där att det hade sorterats men det ser inte jag. Så vi kan nog kallt räkna med GTA5 imorgon!

PS3 vs Xbox 360 Comparison:
http://www.youtube.com/watch?v=QRzac3XrTdM

Knappt ngn skillnad alltså..

Det är svårt att jämföra där tycker jag, då ps3an av någon anledning är mycket ljusare. Brukar ps3 spel ha mycket högre brightness?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av GaMeR2K5:

Jaha? Det brydde jag mig aldrig om när jag spelade.

Men då tror jag nog att det är ungefär lika i GTA V. Men mycket mer saker o göra. Har nästan klarat huvuddelen av uppdragen nu och det har bara varit ett par frustrerande moment där man inte direkt förstod hur man skulle göra.

Verkar faktisk som att det inte är så. Har sett flera reviews påpeka att man slipper "det sociala tjatet från fyran".

Vilket jag gärna gör. Får tillräckligt mycket socialt tjat från den riktiga världen när jag väl sätter mig och spelar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Kommer bli rätt tufft att gå till jobbet kl 05:30 imorgon känner jag

Visa signatur

| Skärm: LG 23" LED E2350v-PN | Chassie: Silverstone Raven RV 02 | Nätagg: Corsair HX 750w PSU | Moderkort: Asus P7P55D-E PRO | Cpu: Intel Core i5 Quad - 750 | Noctua NH-D14 | Minne: Corsair Dominator DHX 1600MHz DDR3 20gb | Grafik: Powercolor Radeon HD 5870 1GB GDDR5 | HDD: Intel X25-M SSD 80GB, WD Caviar black 1TB |
Psn: Joi_

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Det är svårt att jämföra där tycker jag, då ps3an av någon anledning är mycket ljusare. Brukar ps3 spel ha mycket högre brightness?

Det blir det för mig också, jag skyller på komponent mot HDMI.

Tycker inte det är en rättvis jämförelse mellan HDMI och komponent, ska man jämföra ska bägge konsoler köras via komponent.

Visa signatur