Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk

Orolig för musen

Jag köpte precis en ny dator mus " http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-abyssus/ " och jag märker små darrnigar i musen när jag klickar, även på höger sida om jag klickar på vänster, jag har inte märkt detta på mina tidigare billigare möss och jag är orolig om det blir ganska jobbigt efter ett längre spelpass. någon av er har kanske samma sort och känner likadant?

Permalänk

Har inte haft en just sådan mus, men samma sak hände mig när jag hade för hög "pekarhastighet" under mus i kontrollpanelen. För min del räckte det att sänka denna och köra högre hastighet på musen ställbara DPI.

Visa signatur

MSI P67A-GD55 | Core i7 2600k @4.0 Noctua NH-D14| Corsair HX 650W | Corsair Dominato r8 GB | XFX Radeon 6950 2 GB | Samsung 500 GB + 2x 160 GB | Corsair Force 120 GB || NAD C326BEE | Cerwin Vega VS-10 | LG LH4000| Samsung SyncMaster EX2220

Permalänk
Inaktiv

>köper razor
>blir överraskad av den låga kvaliteten
mfw

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnattn:

Jag köpte precis en ny dator mus " http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-abyssus/ " och jag märker små darrnigar i musen när jag klickar, även på höger sida om jag klickar på vänster, jag har inte märkt detta på mina tidigare billigare möss och jag är orolig om det blir ganska jobbigt efter ett längre spelpass. någon av er har kanske samma sort och känner likadant?

har du provat att kalibrera musen efter vilken musmatta du har

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Älskar titeln på tråden ..

OT: Som Anders skrev här ovanför, testat o kalibrera musen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

Älskar titeln på tråden ..

Humor. Lät lite som ett gynbesök.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Humor. Lät lite som ett gynbesök.

Eller att han skulle bli övergiven av sambon.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk

tack för svaren, men jag menar inte att corsairen skakar till, jag menar att hela musen darrar när man klickar. det käns väldigt plastigt och låg kvalité. jag vänjer mig efter ett tag men det är ganska irriterande.