Permalänk
Medlem

Xpress ADSL

ni som har det, hur tog ni kontakt me resten av folket?
jag funderar på att trycka ut deras beställnings papper och sen gå och dela ut i varenda postlåda här i närheten..

kom gärna med förslag!

Visa signatur

Tjejer är överskattade då man kan leka med sig själv.

Permalänk
Medlem

ingen?!

Visa signatur

Tjejer är överskattade då man kan leka med sig själv.

Permalänk

Denna tråden har jag totalt missat sorry :).
Jag fick reda på detta genom att jag träffa en pappa på ett LAN jag var på, jag e själv pappa men jag har småsyskon som fixar LAN så e jag med som vakt eller nåt ;). Men annars så var det att en gubbe som gick runt och la lappar i folks brevlådor. Han skrev då att han ville ha svar inom 3 veckor så att folk inte bara slängde lappen :).

Är inte byn alltför glesbygd så är det nog det enda förslaget jag har, att lägga lappar i brevlådan eller göra operation dörrknackning å sncka med folk :).

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

jag skrev ut deras intresseanmälniungs PDF o gick runt o knackade dörr.. funkade rätt bra.. sa att dom verkligen skulle tänka på det o verklinge skicka in den..

o eftersom jag kunde svara på många av deras frågor angående bredband så blev dom lite säkrare... så se till att du kan svara på lite frågor o förklara varför dom borde ha det

Visa signatur

"I would compare CS to a friday night at a gay bath house. Lots of fags getting lucky."

Permalänk
Medlem

Ringde till dem (Xpress) och de skickade ut broschyrer och anmälningskuponger som jag har delat ut i brevlådor med en egen lapp där jag betonar att om vi blir 40st så räcker det!

Vi är väl 115st hushåll här ute!

Delade ut igår kväll och fick iallafall ett svar från en snubbe som hade skickat in sin kupong!

Så nu är vi ändå två stycken!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk

Hej!

Lycka till, jag kör igång här hemma i dag. Cirka 30 pers har anmält intresse till en annan kille så jag tror det går vägen.

Visa signatur

jag är en kul filur - eller hur?

Permalänk
Hedersmedlem

http://forum.sweclockers.com/regler.html#4

Sorry, men bumpning ÄR inte tillåten.

*Tråd låst*

Visa signatur