Ny telefon till farsan, max 1.5k

Permalänk
Medlem

Ny telefon till farsan, max 1.5k

Tjena!

Tänkte överraska far min genom att köpa en ny telefon eftersom hans nuvarande ZTE Blade 3 laggar sönder, inte reagerar på knapptryck och undermålig samtalskvalitet.

Har kollat lite på Nokia Lumia 520, den verkar rätt så bra och WP8 är väldigt lättanvänt.
Finns det något annat ni kan rekommendera? Helst 4 tum eller större skärm föredrar han.

Tack i förhand

//mack3h

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Om han ska ha en surfplatta också finns det ett bra paket på Dustin för tillfället:
http://www.dustinhome.se/product/5010756542/toshiba-encore-at...

Men kan rekommendera Windows Phone i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mack3h:

Tjena!

Tänkte överraska far min genom att köpa en ny telefon eftersom hans nuvarande ZTE Blade 3 laggar sönder, inte reagerar på knapptryck och undermålig samtalskvalitet.

Har kollat lite på Nokia Lumia 520, den verkar rätt så bra och WP8 är väldigt lättanvänt.
Finns det något annat ni kan rekommendera? Helst 4 tum eller större skärm föredrar han.

Tack i förhand

//mack3h

hade lumia 520 och den var riktigt bra för 990kr. Tappade den och som ny telefon slog jag till på en lumia 625 för 1500kr. 625 har större skärm, fm radio, bättre batteritid, blixt och frontkamera. Riktigt bra telefon för pengarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av betan:

Om han ska ha en surfplatta också finns det ett bra paket på Dustin för tillfället:
http://www.dustinhome.se/product/5010756542/toshiba-encore-at...

Men kan rekommendera Windows Phone i alla fall.

Skrivet av istorage:

hade lumia 520 och den var riktigt bra för 990kr. Tappade den och som ny telefon slog jag till på en lumia 625 för 1500kr. 625 har större skärm, fm radio, bättre batteritid, blixt och frontkamera. Riktigt bra telefon för pengarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för råden, får se om jag kan skramla ihop lite mer. Paketet med surfplatta inkuderat skulle han nog gilla

Visa signatur

Dator | Intel Core i5-10400 | | Asus Prime B560-Plus | | MSI RTX 3060 Ti Gaming X | | 16GB Vengeance LPX @2933 | | WD Green 240 | | 2TB PNY CS900 | | Samsung 980 NVMe | | Corsair CX750F || | Fractal Design Focus G | | Be Quiet! Pure Rock 2 | |

Kringutrustning |HyperX Cloud II| |Qpad MK90| |Logitech G400s|| Asus VN247H||

Permalänk
Medlem

Moto G från amazon.co.uk.