Övertygat frugan om ps4:a till jul.. Men vilken bundle?

Permalänk
Medlem

Övertygat frugan om ps4:a till jul.. Men vilken bundle?

Äntligen har man lyckats tjata till sig ett köp av en ps4:a.
Frågan är vad man ska köpa?
Har en budget på ca 4500:-

står mellan gta 5 som jag spelat ca 1/3:del på xb360in och farcry 4, gillade 3:an skarpt. Eller the last of us som ska tydligen vara nåt jävla awsomeness spel.

Men känns ju lite mysko att köpa ett "gammalt" spel till en ny konsol, vill ju ha ett nytt supersnyggt spel för att visa upp varför i helvete vi lade 4500:- på en ny konsol.

Funderar på little big planet 3 till ungarna också men nu är det pappa som ska ha leksaker först och främst.

Tips?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av blaze101:

Äntligen har man lyckats tjata till sig ett köp av en ps4:a.
Frågan är vad man ska köpa?
Har en budget på ca 4500:-

står mellan gta 5 som jag spelat ca 1/3:del på xb360in och farcry 4, gillade 3:an skarpt. Eller the last of us som ska tydligen vara nåt jävla awsomeness spel.

Men känns ju lite mysko att köpa ett "gammalt" spel till en ny konsol, vill ju ha ett nytt supersnyggt spel för att visa upp varför i helvete vi lade 4500:- på en ny konsol.

Funderar på little big planet 3 till ungarna också men nu är det pappa som ska ha leksaker först och främst.

Tips?

Därför ska du köpa Far Cry 4-bundeln. Jättesnygg grafik, sköna karaktärer, massor av vilda djur och vackra landskap

Ett perfekt sätt att inviga en ny konsol. Spelet känns verkligen next-gen. Jag spelar det på PC.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du inte spelat The Last of Us så köp det(finns ganska billigt på PSN-store). Bland det bästa spelet jag spelat. Remaken är riktigt läcker.
Själv spelar jag GTA V nu på min PS4, grymt spel helt enkelt. Själv hade jag kört GTA-bundle men det är ju bara jag, GTA har väl ett längre spelvärde också kontra FarCry kan jag misstänka.
Little big planet är säkert perfekt att lira med barnen/frugan. Blir ganska dyrt med en extra dosa eller två.

Permalänk
Skrivet av anon99339:

Därför ska du köpa Far Cry 4-bundeln. Jättesnygg grafik, sköna karaktärer, massor av vilda djur och vackra landskap

Ett perfekt sätt att inviga en ny konsol. Spelet känns verkligen next-gen. Jag spelar det på PC.

Skickades från m.sweclockers.com

visst det är snyggt o så MEN du kommer inte få ut lika många timmar utav farcry 4 som GTA 5

så frågan är hur står det till med ekonomin o planeringen av att köpa spel sen framöver ? kommer det ske inom snar framtid eller ej

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Barra85:

Har du inte spelat The Last of Us så köp det(finns ganska billigt på PSN-store). Bland det bästa spelet jag spelat. Remaken är riktigt läcker.
Själv spelar jag GTA V nu på min PS4, grymt spel helt enkelt. Själv hade jag kört GTA-bundle men det är ju bara jag, GTA har väl ett längre spelvärde också kontra FarCry kan jag misstänka.
Little big planet är säkert perfekt att lira med barnen/frugan. Blir ganska dyrt med en extra dosa eller två.

Både GTA V och Far Cry 4 har mycket lång speltid. Spelat Far Cry 4 i 25 timmar och är knappt halvvägs

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nya spel är nog inga större problem, men blir nog inget nytt spel fören i slutet på januari tidigast.

Hinner inte spela extremt mycket så spelen räcker rätt länge.
Frågan är vad man ska spela över jul/nyår

Kan ju nog få tag i beggade spel efter jul kan jag tänka mig?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av blaze101:

Nya spel är nog inga större problem, men blir nog inget nytt spel fören i slutet på januari tidigast.

Hinner inte spela extremt mycket så spelen räcker rätt länge.
Frågan är vad man ska spela över jul/nyår

Kan ju nog få tag i beggade spel efter jul kan jag tänka mig?

Fullt möjligt. Redan nu finns det rätt mycket beggade PS4 spel ute svinbilligt lite varstans, och kan inte se att situationen skulle försämras efter julen! Rekommenderar dock GTA bundle i den frågan. Har inte lirat det helt klart och haft det sen release till PS3. Sjukt kul spel där man kan göra vad som helst för sjuka saker egentligen. Online är även det riktigt kul. Spelet räcker lätt till slutet av Januari om du int har extremt mycket tid till att spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag hade kört på antingen GTA 5 eller Far Cry 4 bundlen. De andra bundles som finns har billigare spel och säljs dyrare. Av de två alternativen så hade jag antagligen valt Far Cry 4 bara för att det är helt nytt. GTA 5 är ändå lite gammalt och man vill väl helst köpa ett nytt spel först. Däremot så skulle jag rekommendera att du köper GTA 5 och the last of us vid ett senare tillfälle även om de är lite gamla.

Permalänk
Medlem

Lutar nog åt farcry 4 bundlen, sen köpa gta 5/last of us beggat.
Har trots allt spelat gta 5 en del redan och frugan skulle nog tycka det var jävligt märkligt att köpa nytt för att spela "gammalt"

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf