Permalänk

Svensk community?

Söker en svensk community där man kan hoppa med i (absolut helst TS3) och dels tjöta, men även spela BF4, eller War thunder som jag då själv spelar

Vill helst inte ha P12or som gapar och skriker och har sig, utan mer lugna människor som inte är helt knäppa om man kan säga så

Permalänk
Skrivet av totte1015:

Söker en svensk community där man kan hoppa med i (absolut helst TS3) och dels tjöta, men även spela BF4, eller War thunder som jag då själv spelar

Vill helst inte ha P12or som gapar och skriker och har sig, utan mer lugna människor som inte är helt knäppa om man kan säga så

SweC har väl en egen TS kanal? och vet att det arrangeras diverse spelkvällar, och även mer vardags spelande!

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

Söker en svensk community där man kan hoppa med i (absolut helst TS3) och dels tjöta, men även spela BF4, eller War thunder som jag då själv spelar

Vill helst inte ha P12or som gapar och skriker och har sig, utan mer lugna människor som inte är helt knäppa om man kan säga så

Du kan även joina Vikings of Sweden som jag håller på att fixa en hemsida till så det blir lättare att hitta oss

Permalänk
Skrivet av Ca1P3:

Du kan även joina Vikings of Sweden som jag håller på att fixa en hemsida till så det blir lättare att hitta oss

Ska titta närmare på er!

Permalänk
Medlem

http://vikingsofsweden.se/

?? troligen inte ??

Visa signatur

nörd

Permalänk
Medlem

ja finns inte jätte mycket att berätta om iom det är en helt nystartad community haha

Men där är en min ålder på 18 år och vi spelar dem flesta spelen som är populära

Jag håller på att fixa en hemsida och en egen Minecraft server tänkte hyra en så där lär finnas en donations knapp för att hjälpa till men vi lär ha skype kvällar och allt sånt roligt

Med andra ord kommer det bli jätte trevligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ca1P3:

ja finns inte jätte mycket att berätta om iom det är en helt nystartad community haha

Men där är en min ålder på 18 år och vi spelar dem flesta spelen som är populära

Jag håller på att fixa en hemsida och en egen Minecraft server tänkte hyra en så där lär finnas en donations knapp för att hjälpa till men vi lär ha skype kvällar och allt sånt roligt

Med andra ord kommer det bli jätte trevligt

Investera en tjuga i månaden på en TS eller mumbleserver, sjukt mycket bättre än skype

Permalänk
Medlem
Skrivet av LovePig:

Dock var ju det där skönaste sidan

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | MSI 4090 Suprim Liquid X | Gigabyte Aorus X570 XTREME | 64GB Vengeance RGB Pro 3600MHz | Corsair MP600 M.2 - 500GB | Corsair MP600 M.2 - 2TB | Samsung 970 EVO 1TB M.2 | EVGA Supernova G2 1300W | Phanteks Eclipse P500A DRGB | Alienware 34" QD-OLED – AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Investera en tjuga i månaden på en TS eller mumbleserver, sjukt mycket bättre än skype

okej tack så mycket för tipset, ska lägga till det i min TO DO LIST

Permalänk
Medlem

Hur gammal är du?

Permalänk

Spelföreningen Publiclir är någonting för dig skulle jag tro.

Deras hemsida hittar du här : www.publiclir.se

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Spela på min förening www.swekung.eu

Finns ts3, och flera spel servers!

Permalänk
Hedersmedlem

Kan rekommendera SweClockers mumble, för mer info kolla in denna tråd: http://www.sweclockers.com/forum/149-spelclockers/1143597-mum...

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

Söker en svensk community där man kan hoppa med i (absolut helst TS3) och dels tjöta, men även spela BF4, eller War thunder som jag då själv spelar

Vill helst inte ha P12or som gapar och skriker och har sig, utan mer lugna människor som inte är helt knäppa om man kan säga så

Kolla dadsarmy.se om du har åldern inne dvs.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1