Permalänk

Bytes Ipad Mini samt LG G2

Hej! Jag tänkte byta två enheter med krossat glas då jag insett att jag aldrig kommer orka byta glas själv eller betala proffs. Ipaden fungerar touchen glaset dock trasigt. Bra batteritid!

LG G2 funkar touchen trots att glaset är trasigt, ovanligt! Micken för samtal är dock wonky med, använt den med headset. Kan skicka med en svart framsida:)

Skänkes till bättre behövande mot något symboliskt, tex en karta cola light styck? Eller något kul. Finnes i Årsta och göres med fördel upp lördag förmiddag eller när jag kommer hem från Gotland om en vecka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD 4850e - 2x2GB Corsair XMS2 5-5-5-18 - Gigabyte GA-MA78G-DS3H - Grafikkort sökes.. idéer?

Permalänk

jag kan köpa nåt spel du vill ha för ipad minin?

Permalänk
Medlem

Ben & jerry

Min favoritglass är ben & jerry cookie dough. Vad sägs om att njuta av en eller två såna i utbyte mot ipad mini? Jag kan vara i årsta när du vill

Permalänk

Taget! Funderar ut någe passande gammalt på steam. Kan lämna av den någonstans i sthlmcity lördag förmiddag? @ bumbibjörn

Visa signatur

AMD 4850e - 2x2GB Corsair XMS2 5-5-5-18 - Gigabyte GA-MA78G-DS3H - Grafikkort sökes.. idéer?

Permalänk
Skrivet av robot.eriksson:

Taget! Funderar ut någe passande gammalt på steam. Kan lämna av den någonstans i sthlmcity lördag förmiddag? @ bumbibjörn

skulle helst se att du kan skicka den, bor i norra sverige, men ger dig valuta för pengarna
vilka spel t.ex?

Permalänk

skulle helst se att du kan skicka den, bor i norra sverige, men ger dig valuta för ipaden (spel) xD
vilka spel t.ex?

Permalänk
Medlem

Du har möjligtvis inte iPaden med dig till Gotland? Tänkte om du eventuellt inte skulle vilja/ha möjligheten att skicka den till @xBumbiBjörn

Visa signatur

Chassi:Phanteks Enthoo Evolve | Moderkort: Asus Matx | SSD: Crucial m4 128Gb, Samsung 256Gb | CPU: Intel Core I5 9600k | Kylning:Noctuna NH-U12S | Ram: Corsair Vengeance 16GB | GPU: Gigabyte 2080ti | PSU: Corsair RM750 80+ Gold | Skärm: 27GL| Lur: Motorola Edge 30 Pro

Citera för respons!

Permalänk
Medlem
Skrivet av robot.eriksson:

Taget! Funderar ut någe passande gammalt på steam. Kan lämna av den någonstans i sthlmcity lördag förmiddag? @ bumbibjörn

Kan gärna ta båda nästa vecka, jobbar inne i stan (STHLM) under dagarna. Bjussar på något steamspel.

Permalänk
Medlem

Hej!

Finns iPad mini kvar kan tänka mig att ge en mindre slant.
Har dock inga spel att byta med

Har du lite mer info om Paddan, hur många GB, modelnr A**** någonting.

Tack på förhand

Visa signatur

$$

Permalänk

Kollar upp infon om paddan när jag kommer hem, men den är vikt åt bumbibjörnen om jag får en adress. Nån intressant på LG G2? Xeroxd?

Visa signatur

AMD 4850e - 2x2GB Corsair XMS2 5-5-5-18 - Gigabyte GA-MA78G-DS3H - Grafikkort sökes.. idéer?

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av robot.eriksson:

Kollar upp infon om paddan när jag kommer hem, men den är vikt åt bumbibjörnen om jag får en adress. Nån intressant på LG G2? Xeroxd?

<---- älskar o fixa glas på dessa har du svängarna förbi Örebro så säg till. Kan bjussa på ett steam spel (inget swish ATM)

Grymnt av dig att skänka dessa, hade jätte gärna tagit ipaden också. Båda är tänkta till lillebror på 8år. Sen får ju jag leksaker och installera custom saker på

Som sagt grymnt cred till dig TS !

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Kan swisha en slant för G2 om du vill skicka. Pma vad du vill ha och nummer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robot.eriksson:

Kollar upp infon om paddan när jag kommer hem, men den är vikt åt bumbibjörnen om jag får en adress. Nån intressant på LG G2? Xeroxd?

Är absolut intresserad av G2an oxå, farsans lur gick nyligen sönder så skulle kunna fixa upp den och ge till han. 😁

Permalänk
Avstängd

Är G2:an kvar? Kan Swisha 400:- plus porto.

Permalänk

Tjena undrar ifall xbumbibjörn hämtat upp paddan annars tar jag gärna den 😊

Permalänk

G2an är överlämnad till Xeroxed!

Visa signatur

AMD 4850e - 2x2GB Corsair XMS2 5-5-5-18 - Gigabyte GA-MA78G-DS3H - Grafikkort sökes.. idéer?