Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Det hade de inte (en som tog friheten att snacka lite skit men de) mest småsaker som försvinner på DH. inga datorer eller skärmar dirext skulle jag tro.

va snackar du om? :/ jag såg 2 pers som gick o bar på den där båten eller en liknande, på fredagen gick in med den då, samtidigt som jag blev bort puttad av 2 snubbar som gick runt med flytande kväve.

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McTw1st
va snackar du om? :/ jag såg 2 pers som gick o bar på den där båten eller en liknande, på fredagen gick in med den då, samtidigt som jag blev bort puttad av 2 snubbar som gick runt med flytande kväve.

Vad jag snackar om? Stor risk att någon tar randome dator/skärm och knallar iväg. de flesta är någorlunda funtade att kedja/butna fast kablar så det blir lite svårare att genomföra en sådan operation.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vad jag snackar om? Stor risk att någon tar randome dator/skärm och knallar iväg. de flesta är någorlunda funtade att kedja/butna fast kablar så det blir lite svårare att genomföra en sådan operation.

Du citerade nog fel i ditt översta inlägg.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Du citerade nog fel i ditt översta inlägg.

O fan det gjorde jag visst
Förlåt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

det var en ära att sitta med er Erik! PiratLängan!!

Permalänk
Medlem

pics från DH på båten tack

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Tack för lussekatterna och det bra tipset att beställa pizza från idioter som inte fattar vart man vill att pizzan ska levereras

Permalänk

årets bygge kommer bli mycket bättre! (yy)
på lördag drar det igång!

Permalänk
Medlem

Säg var ni kommer sitta så jag kan komma och kolla

Permalänk
Medlem

NAMNFÖRSLAG: "Den flygande Sweclockaren"

för övrigt mycket fint, lycka till

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

hur går det med bilderna grabbar? fett sugen på att flukta!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

hahaha så jävla fränt !

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB

Permalänk
Medlem

Vi finns nu på DH igen!

D37 i D-hallen! Denna gång har vi BYGGT UT!

Välkomna!

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

Jepp, riktigt vackert är det. Sitter bredvid en av masterna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loi
Jepp, riktigt vackert är det. Sitter bredvid en av masterna.

Åh tusan, är det du som har trächassit? Tror jag pratade med dig tidigare när jag monterade masten?

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

är det bara jag som inte kan se bilderna?

Visa signatur

When the going gets tough, the tough get Thinkpads.

Karies ultra knarkburk extreme edition ©™®, the databord.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boy
är det bara jag som inte kan se bilderna?

Ingen kan se bilderna

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk
Medlem

Vänta... Är piratskeppet här i år igen? Isåfall så måste man gå och leta

Edit: Som vanligt så var jag slö nog att inte läsa dom övre kommentarerna helt och hållet. D37 var det!

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nejvbie
Åh tusan, är det du som har trächassit? Tror jag pratade med dig tidigare när jag monterade masten?

Det är jag:P

Permalänk
Medlem

Kom förbi o gosa med oss

Har vi några som vill åka med oss nästa år?

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk

Lite bilder för oss som inte kunde närvara?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Roligt bygge, lite bilder skulle som sagt uppskattas.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Jag har bara mobilen med mig, men ska se om det finns lite bilder på Dc-hubben

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Lite bilder för oss som inte kunde närvara?

+1!

Permalänk
Medlem

Ja bilder vill vi ha, blev grymt sugen på o se detta verk!

Permalänk
Medlem

Nå, grabbar. Komigen nu, hur svårt kan det vara att slänga upp lite bilder.

Visa signatur

Your COMMODORE 64 computer is equipped with one of the most sophisticated electronic music synthesizers available on any computer.
This chapter is an introduction to using your computer's sound chip, the SID chip.

Permalänk
Medlem

Någon som har bilder på den?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Umpata:

Någon som har bilder på den?

Den skall hämtas från småland snart och byggas ut inför DH nästa år ;D

Någon som gillar galna projekt och vill vara med och bygga? Givetvis får man då en plats i båten ^^

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nejvbie:

http://forumbilder.com/images/2014/11/02/DSC_1631.jpg

Den skall hämtas från småland snart och byggas ut inför DH nästa år ;D

Någon som gillar galna projekt och vill vara med och bygga? Givetvis får man då en plats i båten ^^

En hemskt dålig bild, men båten är hämtad och vi kommer nu gå FULL RETARD!
Nu ska vi bara ha en kallrökmaskin, stroboskop och en hel del annat, vi ses på DHW15!

Hitintills beställt;

Och en del andra godsaker, när paketen börjar trilla in kommer det läggas upp allt eftersom.

Visa signatur

Power_slave_ "jag gillar lagom stora möss men jag vill ha mina lätta och glidiga"
Luzt på techsweden.org

Permalänk
Medlem

Jävlar vad världen är liten ibland. Slumpmässig tråd på SweC som inte varit aktiv på ett tag.

Känner direkt igen styrman från första sidan. Vi läste en del kurser ihop på universitet.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340