Permalänk

Batelfield 4

Hej indrar vad som krävs för att ha en batelfield 4 server kostnad osv om det är svårt/enkelt ?

Permalänk
Medlem

Jag tror det bästa är att googla runt, jag har tidigare hyrt server av rocketblast. De ligger i Sverige, däremot har jag för mig att man kan få tag på billigare hyra genom tyska servrar som har en normal ping.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600X | Nvidia RTX 2060 | 16GB Corsair-minnen @ 3000 MHz

Permalänk

Alltså menar ha det hemma inte hyra något vill ha det hemma själv osv .

Permalänk

Det kan du inte, du måste hyra en server från någon serverhost någonstans. EA tillåter en inte att hosta servrar hemma.

Permalänk

Varför inte ja ja fatar med mods osv men liksom borde gå ändå på nått sätt

Permalänk
Medlem

Nä. Det går inte. Inte på något sätt.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk

Kan någon då förklara hur server uthyrarna gör då ? Måste gå på nått sätt annars så skulle det inte gå och spela online

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stainlees:

Kan någon då förklara hur server uthyrarna gör då ? Måste gå på nått sätt annars så skulle det inte gå och spela online

Man måste ansöka hos EA.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sen att driva en BF4 server lär ju inte vara något man gör på mammas gamla dator
från 2001...
Likadant gäller nog internet anslutningen.
Samt massa ram är nog att föredra särskilt om man har en 64 server.

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi