Backbeat PRO + Nvidia Shield Controller

Permalänk
Medlem

Backbeat PRO + Nvidia Shield Controller

Tänkte kolla intresset på mina Hörlurar + Nvidia Shield Controller.

Allting är i bra felfritt skick med varierande användning, skulle säga att Nvidia Shield Controllern är i oanvänd skick enbart testad 1-2 ggr.

[SÅLDA!] H Wireless lurarna är grymt bra för spelande och tycker att ljudet är grymt för tex CS:GO och Musik, med en bra balans där emellan. Alla extra tillbehör medföljer, finns dock en skavank på ett batteri då jag fick för mig att kolla vilken tillverkare som hade gjort batteriet så pillade bort och kollade stod dock ingenting under själva tejpen, men man sitter ju inte precis och kollar på själva batteriet!

Pris: BUD

Platronics Backbeat PRO är extremt bra hörlurar, hyllade av de flesta som testat dom grymma för musik! Dom går via sladd/bluetooth och rangen på bluetoothen är ungefär 50-70 meter skulle jag säga, batteritiden är otrolig på dessa hörlurar, 24 timmar non stop musikspelning med active noise cancelling aktiverat, säkert det dubbla med det avslaget, Kommer med originalsladden och en påse som är som en mysig filt inuti!

Pris: BUD

Bud som gäller på sakerna, kan välja att inte sälja om inte buden uppnår det jag kan tänka mig sälja sakerna för, har referens ifrån tidigare försäljningar här på SweC, sakerna kan givetvis skickas. Kan även mötas i Gävle området!

Läs hela annonsen här

Permalänk

När köpte du H wireless? Har batteritiden blivit sämre under tiden du använt dem?

Mvh

Permalänk
Medlem

600+frakt för backbeat pro bjudes!

Permalänk
Medlem

Skulle inte säga att batteritiden blivit sämre, men en viss skillnad är det säkerligen, byter ändå bara batteri 1 gång var och varannan dag + att de är ju 2 så ett är alltid laddat så inget man bryr sig om direkt, tror jag köpte dom för 1-1,5 år sedan på alina kan kolla upp det dock! @übergumgum:

Permalänk

@englundz: Okej, låter bra lägger ett bud på 1000 kr + frakt för H wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av kex:

600+frakt för backbeat pro bjudes!

Noterat, men är nog 200-300:- ifrån vad jag är villig att släppa dom för dock!

Permalänk
Medlem

100:- + affär i Gävle för shield controller

Permalänk
Medlem

200:- och den är din, tycker att 1/3 av nypriset är rimligt då den enbart är testad!

Mvh

Skrivet av Xeroxd:

100:- + affär i Gävle för shield controller

Permalänk
Medlem
Skrivet av englundz:

Noterat, men är nog 200-300:- ifrån vad jag är villig att släppa dom för dock!

Har du kvittot kvar? När/var är dom inköpta?

Med vänlig hälsning,
Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dom köptes hos Dustin [Orderdatum 2014-11-26], kvitto finns i digital form.@kex:

Permalänk
Medlem
Skrivet av englundz:

Dom köptes hos Dustin [Orderdatum 2014-11-26], kvitto finns i digital form.@kex:

okej, tack för svar @englundz
Kan bjuda 700+frakt.

/erik

Permalänk
Medlem

750kr + frakt för Backbeat Pro

Permalänk
Medlem