i7 Cpu 1150 moderkort ram köpes

Permalänk
Medlem

i7 Cpu 1150 moderkort ram köpes

Söker följande:

* i7 4770K eller 4790K (( 4690k av visst intresse men gärna i7! )).

* Vettigt moderkort 1150 socket.

* 8 eller 16GB kit ramminne 1600mhz eller högre.

1151 kit med i7 också av intresse till rätt pris!

PM:a eller skriv i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet inte vilket format på moderkort du är ute efter. Men äger ett Asus ROG, och som slår de mesta.
Är ITX format, med modell namn "Impact VI", 1150. Har tankar på att sälja av lite från min gaming dator. Till den så finns det en i7 4770k, och 2 x 8 GB Patriot Black Mamba 1866MHz RAM. Finns även andra komponenter som ett Silverstone gold nätagg, EVGA SC 780Ti grafikkort mm.

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

@HaZe.eXe:
Vad har du tänkt dig förr prisbild?
Vet dock att asus rog korten är några dyra jäklar nya så knappt man vågar tänka på vad du vill ha för det.

Är inte världens viktigaste med format men m- atx och itx är dock att föredra

Har redan lyckats bli blåst på 1490:- av en användare som nu är avstängd... suck..

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaZe.eXe:

Vet inte vilket format på moderkort du är ute efter. Men äger ett Asus ROG, och som slår de mesta.
Är ITX format, med modell namn "Impact VI", 1150. Har tankar på att sälja av lite från min gaming dator. Till den så finns det en i7 4770k, och 2 x 8 GB Patriot Black Mamba 1866MHz RAM. Finns även andra komponenter som ett Silverstone gold nätagg, EVGA SC 780Ti grafikkort mm.

Hur mycket begär du för grafikkortet och psu:n?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

@Bult:
Ja du.. vet faktiskt inte? Vad är du beredd att ge, så kanske vi kan ta de ifrån där? Har nämligen ingen aning om vad den PSU:n ligger på idag, om den nu säljs. Men både de komponenterna är i riktigt bra skick. Plasten över dekalen på PSU:n sitter fortf kvar t ex..

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

@Shoppey:

Åfan, jävligt trist att höra..Trodde ändå att det här var en marknad med folk man kunde lita på.

Du frågade efter en prisbild. Tänkte du på de komponenter som jag räknade upp eller är det ASUS moderkortet du främst är intresserad av?

Mvh

Visa signatur

Vortex Poker 3 (ISO) MX Clears säljes. Bud på PM!

Permalänk
Medlem

@HaZe.eXe:
Främst cpu och moderkort men eventuellt minnen med.

Jo trist som fasen men ibland ska det väl finnas någon idiot.. Sista är ju inte född än sägs det. :D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

@HaZe.eXe:
Främst cpu och moderkort men eventuellt minnen med.

Jo trist som fasen men ibland ska det väl finnas någon idiot.. Sista är ju inte född än sägs det. :D:D

Hej! Har corsair vegence 1600mhz 2x4 DDR3 ifall du är intresserad. Vad sägs om 300kr ink frakten??

Permalänk
Medlem

@Repair:

2st 4GB ?

nja nya går på 399 på bl.a netonnet.

250 låter bättre i mina öron.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

@Repair:

2st 4GB ?

nja nya går på 399 på bl.a netonnet.

250 låter bättre i mina öron.

Ja 250 + frakt. Det blir nästan samma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Ja 250 + frakt. Det blir nästan samma

tanken var ink frakt.
Du vet det där småländska blodet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shoppey:

tanken var ink frakt.
Du vet det där småländska blodet.

Aha, jo ok. Behöver dem ändå inte så. Skicka din adress i pm så får du ett nummer att swisha till