Permalänk

Linksys 1900 AC

Linksys nya WRT1900AC är inspirerad av den bäst säljande routern genom tiderna den blå/svarta och stapelbara WRT54G. Till skillnad från sin föregångare har den nya routern en moderniserad spinn och mer kraftfull hårdvara såsom en dualcore-processor, fyra löstagbara antenner samt anslutningsportar för eSATA och USB 2.0/3.0.

Köptes för att jag skulle skapa en brygga mot comhems elände till modem och på så sätt få någorlunda stabilt internet, tyvärr har det visat sig att det är modemet som är problemet, därför säljer jag denna routern. Har beställt ett annat modem och har inte tid att nyttja funktionerna i linksysen då jag har småbarn som tar all tid.

Köptes på webhallen för 2289 kr och säljes nu för 1100.
Kvitto finns!

Kan levereras till Uppsala, Gävle och Sandviken.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Märsta

Kan den levereras till Märsta för en slant extra?
När köptes den och finns kvitto kvar?

Permalänk

Kvitto

Såg nu att kvittot fanns kvar. My bad.

Permalänk

Hej

Det går alldeles utmärkt, passerar märsta i morgon vid 4-5 alternativt söndag runt 19-20 på kvällen.
Levereras kostnadsfritt!

Köptes 2015-09-14 klockan 15:34, kvitto finns med andra ord kvar!:)

Permalänk

Garanti

Okej, snart ett år gammal med andra ord.
Hur lång garanti är det?

Permalänk

@GasCanius:

Vet faktiskt inte hur lång garanti det är, webhallen erbjuder iaf ett år, sedan om linksys kör två vet jag inte.
Linksys brukar vara stabila saker, köpte denna endast för att jag en gång hade föregångaren till denna som kom för typ 15 år sedan och till och med den fungerar än idag.

Permalänk

@sucker121:

Okej. Det verkar som att Linksys också lämnar 1 års garanti.
Ska vi säga 1000:-? Isåfall är jag hemma imorgon och på söndag.

Permalänk

@GasCanius:

Pratade precis med linksys chatt, det är 2 års garanti! tog print screen

Permalänk

@sucker121: Då tar jag den för 1100:-. Skickar PM.

Permalänk

Om GasCanuis ångrar sig tar jag den för 1100:- + frakt till Örebro. Skicka PM om det blir aktuellt