Permalänk
Avstängd

Diverse Vattenkylning

Rensar ut lite i bland alla prylar. Kartonger finns till det mesta. Kan saknas ngn skruv här och där dock.

Radiatorer:
EK-CoolStream RAD PE 480
EK-CoolStream RAD PE 240
Phobya G-changer 360

Pump:
Phobya DC400

Reservoar:
EK-BAY SPIN Reservoar

Block:
EK-Supreme HF Acetal med AMD och Intel s115x samt s2011 fästen.
EK-FB KIT RE4

2x XSPC Razor GTX Titan/780/780Ti v2 med Backplates
^(En LED slinga har röda LEDs, den andra har blå.)^

Kylkuddar medföljer dock inte.

Fittings:

EK-ACF 16/10 Black nickel x4
EK-ACF 16/10 Jet Black x6
13st noname (jag tror det är bitspower) 16/10 compression fittings

10st 13/10 EK svarta compression fittings

Övrigt:
7st 45 graders vinklar silverfärgade
4st 90 graders, en svart, en svart nickel och 2st silver
en ballofix ventil
1L oöppnad EK-Ekoolant EVO Blood Red vätska.
Finns en öppnad med som har mörknat lite.

Bud som gäller på det mesta, allt är i hyffsat skick, med nåt märke här och där, men inget allvarligt. Avlagringar kan finnas, allt rengjordes innan jag satte loopen för några månader sedan. Har kört EK's Blodröda vatten. Nypris på rubbet ligger/låg runt 8-9000, ser gärna en klumpsumma på runt 3000 för allt. Lösa delar går naturligtvis osså!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjenare, tänkte prova att lägga ett litet bud här. Är intresserad av EK-CoolStream RAD PE 480, EK-ACF 16/10 Jet Black x6 samt EK-Supreme HF Acetal med AMD och Intel s115x samt s2011 fästen.
1300+frakt?

eller 1500+ frakt+ Phobya DC400, har ägt en tidigare som fick en del missljud

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem

Tjena! Vad hade du tänkt dig för EK-CoolStream RAD PE 240 radden?

Permalänk

@August L:

Det är du som är skaparen till Chernobyl , riktigt mäster bygge
Vintage Reborn har jag missat, det var en riktig 5/5

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk

@ORanje:

Tjenare, tänkte fråga om du har något slutdatum på budgivningen? Är mitt bud ok eller aldeles förlågt? Händer det inget innan tisdag morgon så drar jag troligtvis tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Avstängd

@LordOfError, det är alldeles utomordentligt som bud

Helt upp till dig om du vill ha pumpen, det går bra vilket som för min del! Den låter som vilken pump som helst, inga missljud i motorn alls, impellern tickar lite, men vilken pump gör inte d egentligen?

@August L, Jaadu, har väl inte tänkt mig något speciellt egentligen... runt 50% av nypris?

Permalänk

@ORanje:
Okej, då håller jag kvar mitt bud inklusive pumpen.

Min skar efter en kort tids användning och lät som en motorsåg med dålig tomgång , troligtvis torr körd av tidigare ägare.
alltid lite lotteri med begagnade pumpar.

Tackar för svar

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Avstängd

@LordOfTerror:

Kan säga att du behöver inte hålla budet, ingen annan som har visat intresse över d så vi kör på!
Skickar PM

Permalänk
Avstängd

Sålt:

Phobya DC400
EK-CoolStream RAD PE 480
EK-Supreme HF Acetal med AMD och Intel s115x samt s2011 fästen.
EK-ACF 16/10 Jet Black x6

Permalänk

Tjenare igen . Stort tack för affären!

Om jag inte blir allt för omständlig så tänkte jag lägga ett bud på vinklarna.
är det blandade märken?
samt vilket märke är det på de 7st 45 graders vinklarna?

300+frakt för dessa:
4st 90 graders, en svart, en svart nickel och 2st silver
EK-ACF 16/10 Black nickel x4

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LordOfError:

Tjenare igen . Stort tack för affären!

Om jag inte blir allt för omständlig så tänkte jag lägga ett bud på vinklarna.
är det blandade märken?
samt vilket märke är det på de 7st 45 graders vinklarna?

300+frakt för dessa:
4st 90 graders, en svart, en svart nickel och 2st silver
EK-ACF 16/10 Black nickel x4

Jag har för mig att det är EK vinklar allihopa. Det är dessutom 8st 45 graders, missade en

Sure, 300 + frakt å dom är dina

Permalänk

Finemang, då köper jag de 4st push on anslutningarna och 90° vinklarna.
, vadderat kuvert är nog tillräckligt om du inte har något annat alternativ.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LordOfError:

Finemang, då köper jag de 4st push on anslutningarna och 90° vinklarna.
, vadderat kuvert är nog tillräckligt om du inte har något annat alternativ.

Tror nog d ska räcka ja

Permalänk

Tjenare, Hör av dig när eller om du vill sälja dem, 300+50kr frakt.

tror postens Blå påse S med Inrikes porto kostar ca 35kr om jag inte minns fel.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk

Tja,
Finns något av dessa prylar kvar?
Isåfall vad :)?