Permalänk
Medlem

Sapphire R9 290X Tri-X OC 4 GB

Hej,

Den här godingen behöver ingen närmare beskrivning egentligen men vi kan väl säga att den tuggar igenom dagens spel på höga inställningar utan större problem. Har använts sparsamt och aldrig överklockats (ej känt behovet) sedan den inköptes då jag har gått och blivit familjefar dem senaste åren. Funkar helt felfritt. Kvitto finns.

Skickas helst inte, hämtas i Malmö.

Vill egentligen ej släppa den för under 1500 kr då den är bättre än exempelvis rx 480 som kostar närmare 3000 kr, men vi kan säga 1000 kr eller högstbjudande.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boredbynoobs:

Hej,

Den här godingen behöver ingen närmare beskrivning egentligen men vi kan väl säga att den tuggar igenom dagens spel på höga inställer utan större problem. Har använts sparsamt och aldrig överklockats (ej känt behovet) sedan den inköptes då jag har gått och blivit familjefar dem senaste åren. Funkar helt felfritt. Kvitto finns.

Skickas ej, hämtas i Malmö.

Vill egentligen ej släppa den för under 1500 kr då den är bättre än exempelvis rx 480 som kostar närmare 3000 kr, men vi kan säga 1000 kr eller högstbjudande.

Läs hela annonsen här

1000:- hämtas

Permalänk
Avstängd

1050 hämtar

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk

1300 + frakt

Drar tillbaka mitt bud då jag såg att du helst inte vill skicka då jag inte kan hämta i malmö (bor i luleå)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boredbynoobs:

Hej,

Den här godingen behöver ingen närmare beskrivning egentligen men vi kan väl säga att den tuggar igenom dagens spel på höga inställningar utan större problem. Har använts sparsamt och aldrig överklockats (ej känt behovet) sedan den inköptes då jag har gått och blivit familjefar dem senaste åren. Funkar helt felfritt. Kvitto finns.

Skickas helst inte, hämtas i Malmö.

Vill egentligen ej släppa den för under 1500 kr då den är bättre än exempelvis rx 480 som kostar närmare 3000 kr, men vi kan säga 1000 kr eller högstbjudande.

Läs hela annonsen här

Har en OCZ TR150 480gb ssd liggandes om du är sugen på att byta?

Permalänk
Medlem

@Kelzzor:

Tack men jag har redan tillräckligt med ssd så ej intresserad av byten :).

Permalänk
Medlem

Jag har en känsla att priset kan gå upp om du är villig att skicka den...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BjornPaulstrom:

1300 + frakt

Drar tillbaka mitt bud då jag såg att du helst inte vill skicka då jag inte kan hämta i malmö (bor i luleå)

Skrivet av Mindboggle:

Jag har en känsla att priset kan gå upp om du är villig att skicka den...

Mm, har märkt det...så har ändrat det nu. Är villig att skicka om köparen står för frakten.

Permalänk
Avstängd

@Boredbynoobs
Hur länge har du tänkt ha annonsen ute(så man vet om det är värt att vänta) och var i Malmö finns den?

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av WetWilly:

@Boredbynoobs
Hur länge har du tänkt ha annonsen ute(så man vet om det är värt att vänta) och var i Malmö finns den?

Veckan ut. Nära mobilia.

Permalänk
Medlem

Kan lägga 1100kr, hämtas.

Permalänk
Medlem

1200:- + Frakt.

Permalänk
Medlem

1300:- hämtas

Permalänk
Medlem

1400 + Frakt.

Permalänk

1500 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Falcon:

1500 + frakt

Kontaktar dig.

Permalänk
Medlem

Sapphire R9 290X Tri-X OC 4 GB

Är den såld ?
Annars 1600+ frakt

Permalänk
Medlem

Finns varan kvar? Bor i Södra Sverige och kan hämta den snarast

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

@Donkey:

Varan är tyvärr såld ja.