Shadow of War spelkod säljes/bytes

Permalänk
Medlem

Shadow of War spelkod säljes/bytes

Hej!
säljer middle-earth Shadow of War kod , medföljde med mitt gtx1080.
start bud 250:- koden skickas via mail och pengarna via swish eller banköverföring eller fall ni vill komma på plats hemma hos mig o betala.
Har sedan tidigare bra omdöme där jag sålt spelkoder där ni kan läsa recessioner i Sweclockers marknadsforum.

startbud 250:- eller byte mot nått skoj

http://store.steampowered.com/app/356190/Middleearth_Shadow_o...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@BriLiAnT:

Har för mig att det går att aktivera med ett 1080Ti. I det fallet så startar jag med ett bud på 250:-

Permalänk
Medlem

@Icecrystal: jadå så länge GeForece Experiance finns installerat på datorn, Budgivningen är till 22:00 ikväll.
Mvh Arnes

Permalänk
Skrivet av BriLiAnT:

@Icecrystal: jadå så länge GeForece Experiance finns installerat på datorn, Budgivningen är till 22:00 ikväll.
Mvh Arnes

Börjar budet på 250;-, bör funka med mitt 1080Ti

Visa signatur

Raijintek Ophion Evo | 9900K | EVGA GTX 1080Ti | Gigabyte Z390 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | Corsair H100i |

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwagcoRe:

" *While supplies last. Qualifying graphics cards, desktops, or notebooks: GeForce GTX 1080 Ti, GeForce GTX 1080, GeForce GTX 1080 Ti desktop, GeForce GTX 1080 desktop, GeForce GTX 1080 Ti notebook, GeForce GTX 1080 notebook. Game must be redeemed via GeForce Experience™ application on a desktop or notebook PC with qualifying graphics card installed. "

Vet inte fall ni har gtx 1080 men hittade nyss att det krävs ett gtx 1080 för att man ska aktivera spelet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Inaktiv

350 bjudet